quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Die 2e commentator zegt alleen maar onzin. Opdonderen met die lul
Die 1e ookquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Hintumquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg ouderwets. Hij gebruikt inmiddels ook gewoon vaseline.
Die moeder de schuld geven van je eigen falen.quote:
Alsof ze HSV in Duitsland nog willen hebben nu ze dat zien spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alsof ze hem in Duitsland nog willen nadat ze hem bij HSV zagen spelen
hsv word in NL nog 2e ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof ze HSV in Duitsland nog willen hebben nu ze dat zien spelen
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat GGMM dit heel interessant vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker boeiend, wat doet dit hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Del Piero? Die speelt niet meer?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe zou Boskamp Delpierre uitspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |