Lees en weetquote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heuy 1e TT. Mag elk plaatje gepost, binnen de Fok regels?
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heuy 1e TT. Mag elk plaatje gepost, binnen de Fok regels?
is vast wel ergens te vinden, in NFL word alles vastgelegdquote:Op zondag 2 februari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel wordt er gemiddeld gescoord bij een American Football-match Inso?
Nee, hij droomt er van dat ik hem in plastic wikelquote:
Ik maak heel veel oefen toetsen (heb nog niet écht geleerd alleen door gelezen) en faalde allemaal..quote:
Dat lijkt mij dan weer echt graftakken werkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn doorlopendZelfbediening enzo ook
En tja, sommige dagen
![]()
![]()
Soms is het gewoon 2x zo druk qua bezoekers als verwacht en dan kom je personeel tekorten dan schiet zoiets als de spoelkeuken er als eerste bij in. Gaan sorteren op wat snel weer nodig is en wat niet
Ik heb ook wel eens in de spoelkeuken gestaan en alles maar opgestapeld en af en toe riepen ze van voren 'theeglazen!' 'Lepels!' en dan ging dat er door en voor de rest niks, geen tijd voor. En dan ga je om 5 uur dicht en ben je pas om half 8 klaar met opruimen![]()
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij droomt er van dat ik hem in plastic wikel
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Er staat in de regels dat het mag![]()
quote:
Tot aan de snelheid van spelers aan toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is vast wel ergens te vinden, in NFL word alles vastgelegd
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak heel veel oefen toetsen (heb nog niet écht geleerd alleen door gelezen) en faalde allemaal..
[..]
Dat lijkt mij dan weer echt graftakken werk
Ik doe het dan alleen en kan best zwaar zijn soms. Dat je 3 uur non-stop lekker aan het afwassen bentGelukkig een beetje leuke sfeer tijdens werk, goed betaald en makkelijke werk uren dus zoek voorlopig niks anders
Binnenkort een keertje meeten?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
tvp deze zet ik later in mijn fobo of sig of zo
bedankt VA
succesquote:Op zondag 2 februari 2014 00:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn tas inpakken en naar mijn vader. Ik ben over half uurtje terug.
Zo laat nogquote:Op zondag 2 februari 2014 00:42 schreef xcachet het volgende:
Ga als ik thuis ben luisterenquote:
ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag sinds het opstaan echt weer enkel op FOK! gezeten, wow
Tot straks kusje.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:42 schreef xcachet het volgende:
Nee ik heb echt een hele leuke baanquote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak heel veel oefen toetsen (heb nog niet écht geleerd alleen door gelezen) en faalde allemaal..
[..]
Dat lijkt mij dan weer echt graftakken werk
Ik doe het dan alleen en kan best zwaar zijn soms. Dat je 3 uur non-stop lekker aan het afwassen bentGelukkig een beetje leuke sfeer tijdens werk, goed betaald en makkelijke werk uren dus zoek voorlopig niks anders
ik ben alleen ff naar de ah geweestquote:Op zondag 2 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
oke ja misschien.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje meeten?
Ik nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij zijn altijd wel een beetje 'haat'liefde hè?quote:
Okequote:Op zondag 2 februari 2014 00:42 schreef xcachet het volgende:
Heb ik het geluk dat ik pas om 13:00 opstond.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben alleen ff naar de ah geweest
Ja, leuk he?!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn altijd wel een beetje 'haat'liefde hè?
ik ga morgen mijn kamer verbouwen leuk hequote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik het geluk dat ik pas om 13:00 opstond.
Nee dat maakt mij dag niet zinniger ben ik bang
quote:
IK GA 18 MAAAAART NAAR BEEEEYOOOOOONCEEEEEEquote:
Is goedquote:Op zondag 2 februari 2014 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ja misschien.
even kijken hoe ik na deze stressvolle periode er aantoe ben.
zeker leukquote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga morgen mijn kamer verbouwen leuk he
quote:
wil je je capslock ff uit doen?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
[..]
IK GA 18 MAAAAART NAAR BEEEEYOOOOOONCEEEEEE
leuk, al zou ik er niet heen willenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
[..]
IK GA 18 MAAAAART NAAR BEEEEYOOOOOONCEEEEEE
Heb je al een planning enzo gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg een stoel te kopen die dient als slot voor mijn kamer
Zeg ik toch. Lelijke kerels. Oud dik en harig. Iets waar ik in de verste verte niet daadwerkelijk mee in bed zou willen liggen.quote:
Ik heb even de reeks bekeken en het gebeurt vaak zat, dus ik vind het een beetje vreemd dat je meteen mij erop aan spreekt terwijl er duidelijk staat dat het gebeert en mag.quote:
nee gewoon uurtje met meubels klooienquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al een planning enzo gemaakt?
Goed idee wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg een stoel te kopen die dient als slot voor mijn kamer
Waarom? Ja vind het super leukquote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk, al zou ik er niet heen willen
De grote stoel mag worden weggegooid?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
JAAAAAquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
credits naar sof voor deze
ik ga zo heeeeeerlijkkkkk nu
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeg ik toch. Lelijke kerels. Oud dik en harig. Iets waar ik in de verste verte niet daadwerkelijk mee in bed zou willen liggen.
Ja, maar ik vind het niet netjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb even de reeks bekeken en het gebeurt vaak zat, dus ik vind het een beetje vreemd dat je meteen mij erop aan spreekt terwijl er duidelijk staat dat het gebeert en mag.
Maar wij hebben samen een hele goede smaakquote:
Ah. Ik ben te traagquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon uurtje met meubels klooien
ik ga gewoon wat schuivenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De grote stoel mag worden weggegooid?
En altijd leukGewoon blind wat schuiven of een uitgedacht plan?
ik ga nu lekker op dezequote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij hebben samen een hele goede smaak
zou best kunnen. JRRY zal onderhand ook wel een vriendje hebben gehadquote:
Ja dat kan ooknatuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon uurtje met meubels klooien
Nee. Inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O GOD hahaha
Die is echt niet in orde.
Neeeee. Mensen kijken wel vaker walgelijke filmpjes om het walgelijke trouwens denk ik nu ineens.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat schuiven
vind ik echt leuk
en ik ga die stoel mijn kamer uit werken. mijn ouders hebben al een jaar beloofd datje eruit mag
Maak je niet druk johquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb even de reeks bekeken en het gebeurt vaak zat, dus ik vind het een beetje vreemd dat je meteen mij erop aan spreekt terwijl er duidelijk staat dat het gebeert en mag.
tot over twee topicsquote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga TrackMania spelen, dankzij 2 helden!
Kusjes en tot straks.
Bagger niet te veel svp.
nee ik doe het zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wellicht kunnen je broertjes helpen tillen. Toch een soort Minecraft.
Dat vind ik maar saai. Ik heb dit in een film gezien en het werkt heel goedquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Alleen heb ik wel al een slot. In deze kamer.. die kan aan beide kanten op slot..
Have funquote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga TrackMania spelen, dankzij 2 helden!
Kusjes en tot straks.
Bagger niet te veel svp.
Je moet je niet zo druk maken over het kapenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Som, ik bedenk me net dat toen wij in Vegas vertrokken, we het vliegtuig van de Cardinals zagen weg taxien
Gaat te snelquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
De sc is momenteel op de mobiel slecht te volgen.
blijf je dan weg?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
Je verklaart hiermee dus gewoon amateur te zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
baasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Som, ik bedenk me net dat toen wij in Vegas vertrokken, we het vliegtuig van de Cardinals zagen weg taxien
Ik ben blij dat ik dat benquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verklaart hiermee dus gewoon amateur te zijn
Uhm ik had het over het spelersvliegtuig van het NFL team van de Arizona Cardinals, dat wij op het vliegveld van Vegas (of SanFran, weet ik niet meer) zagen op de landingsbaanquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken over het kapen
ik zit nu op 12 uurquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet er niet aan denken 24 uur lang te fokken, dan wordt je gek
Ik ga dat een keer doen met een abonnementquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet er niet aan denken 24 uur lang te fokken, dan wordt je gek
Lekker manquote:Op zondag 2 februari 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb voor mezelf gekookt goed he fokkie
Waarom nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan daar na enkele uren niet meer achter zitten
goed bezig, ik heb gister pannenkoeken gebakken.quote:
Jamaar ik had het over eerderquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uhm ik had het over het spelersvliegtuig van het NFL team van de Arizona Cardinals, dat wij op het vliegveld van Vegas (of SanFran, weet ik niet meer) zagen op de landingsbaan
Wat heb je gekookt?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb voor mezelf gekookt goed he fokkie
Moet nog steeds grinnikenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
Deze baas heeft wel een biertje verdiend dacht ik zo
Zwakkelingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
Deze baas heeft wel een biertje verdiend dacht ik zo
Oooooh hahaha.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik had het over eerderik wilde je quoten toen je reageerde op dat je niet snapte waarom er zo'n probleem ineens van werd gemaakt maar die kon ik zo snel niet meer vinden dus quotte ik je eerstvolgende post maar
Face down, ass up thats the way I want to fuck...quote:
Oh . met tomaat zeker?quote:
Ik hou toch wel van jequote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ga dat iedere keer posten vanaf nu stu,
Ik heb dat draadje er eens met een tang uitgewerktquote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn dilemma, draadje zit op 2 van de 6 punten los, to eruit rijten or not to eruit rijten.
Burn it with firequote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn dilemma, draadje zit op 2 van de 6 punten los, to eruit rijten or not to eruit rijten.
Uhuhquote:
ze deed aan AMA op redditquote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Face down, ass up thats the way I want to fuck...
Her
Je moet eens penne met pesto, creme fraiche, kip en sperzieboontjes maken, fucking lekkerquote:
Ik moet er ook serieus iets mee gaan doen, ik weet hetquote:Op zondag 2 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhEn misschien werkt het dat je over een tijdje iedere keer als je een biertje pakt er een stemmetje in je hoofd op komt zetten met 'zwakkeling
' en dat je dan minde rbier gaat drinken
![]()
![]()
![]()
Ik draaide altijd de punten die loszaten gewoon los van het draadje zodat ik er geen last meer van had en hij niet helemaal weg wasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohquote:
Ik las kotszakken ipv loszatenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draaide altijd de punten die loszaten gewoon los van het draadje zodat ik er geen last meer van had en hij niet helemaal weg was
Blij dat ik hem eruit heb laten halen![]()
![]()
Zwakkelingquote:
kloptquote:
Nee, want daar zit tomaat in. Ik moet eigenlijk ook geen pizza etenquote:
Truequote:
lekker simpelquote:Op zondag 2 februari 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik deed gewoon saus, gehakt en groente erin hahah
Zieke geest... Ik ben echt doodsbang van alles wat in mn mond pijn doet/niet goed is. Toen die verstandskiezen eruit moesten lag ik al zwetend als een parkinson patient ni die stoel te trillen. Ik kan echt wel tegen pijn, maar omdat in je mond zo snel iets mis kan gaan was ik echt gewoon niet normaal bang toen ik in die stoel lag. Als de tandarts met zon slijpding langs mn tanden gaat dan heb altijd angst dat ie teveel weg slijpt....quote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat draadje er eens met een tang uitgewerkt
Spaghetti hoef took niet perse met tomaat ,je hebt zoveel variantenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, want daar zit tomaat in. Ik moet eigenlijk ook geen pizza eten![]()
Mijn hartige taart barst van de groentequote:
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan mijquote:
groentequote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn hartige taart barst van de groente
Nee, die had als afspraak namelijk 1000quote:
Dat deed niet pijn hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zieke geest... Ik ben echt doodsbang van alles wat in mn mond pijn doet/niet goed is. Toen die verstandskiezen eruit moesten lag ik al zwetend als een parkinson patient ni die stoel te trillen. Ik kan echt wel tegen pijn, maar omdat in je mond zo snel iets mis kan gaan was ik echt gewoon niet normaal bang toen ik in die stoel lag. Als de tandarts met zon slijpding langs mn tanden gaat dan heb altijd angst dat ie teveel weg slijpt....
Oh, dan zal ik je mijn kaakchirurghorrors over branders en kettingen in mijn tandvlees enzo maar besparenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zieke geest... Ik ben echt doodsbang van alles wat in mn mond pijn doet/niet goed is. Toen die verstandskiezen eruit moesten lag ik al zwetend als een parkinson patient ni die stoel te trillen. Ik kan echt wel tegen pijn, maar omdat in je mond zo snel iets mis kan gaan was ik echt gewoon niet normaal bang toen ik in die stoel lag. Als de tandarts met zon slijpding langs mn tanden gaat dan heb altijd angst dat ie teveel weg slijpt....
Niet zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die had als afspraak namelijk 1000
Daarom vroeg ik ook of het met tomaat wasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spaghetti hoef took niet perse met tomaat ,je hebt zoveel varianten
Nee maar dannog...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed niet pijn hoorHaalde je er zo uit
![]()
Toen ik verstnadskiezen moest laten trekken kreeg ik paniekaanval en daarna viel ik flauw
jaquote:
ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb al veel te veel gestolen in m`n leven
Zwakkelingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan mij
Joh branders en kettingen is overkill. Als je dat had weggelaten had ik het wel geloofd.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik je mijn kaakchirurghorrors over branders en kettingen in mijn tandvlees enzo maar besparen
Baasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb al veel te veel gestolen in m`n leven
Lekker manquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groente![]()
eigenlijk wilde ik het met alleen tomatensaus en gehakt doen
Verstandigquote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
maar alles was al in huis en ik wilde niet als een kind van 11 overkomen door de groente niet te gebruiken
ja maar ook geld enzoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
blikje 3es cola enzo stelen toch altijd #yolo
Ik ook nietquote:
Huh?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef Stuart het volgende:
Laatst had ik 14 pence betaald voor een Maltesers teasers reep van £2.39 na een gouden tip uit de krant dat iemand zijn boodschappen scande als losse uien. Wat een baas
Dat wat je haar vertelt ook bij haar blijftquote:
Ik had een keer alskind geld gejat van m`n ouders om bij speelautomaten spelletjes te doenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik geld had gestolen kreeg ik echt tikken als mn ouders erachter kwamen
Maar je kan soms zo heerlijk bot en eerlijk zijnquote:
Bij de zelfscan kassa's hier kun je je artikelen scannen en groente moet je wegen en zeggen wat het is. Dus ik woog mijn chocoladebar en riep dat het losse uien waren (riep als ik dat selecteerde ik op het scherm)quote:
kreeg je petsenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een keer alskind geld gejat van m`n ouders om bij speelautomaten spelletjes te doenMaar toen was ik 8 ofzo
![]()
Waren ze ook flink pissed toen ze erachter kwamen
Dat is alleen maar goedquote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wat je haar vertelt ook bij haar blijft
Dat is gewoon wie ik benquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kan soms zo heerlijk bot en eerlijk zijn
Al is dat soms nodig
Nee dat volgens mij niet.quote:
Ik zag het al voor me dat je werkelijk zat te schreeuwen dat het uien warenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Stuart het volgende:
Bij de zelfscan kassa's hier kun je je artikelen scannen en groente moet je wegen en zeggen wat het is. Dus ik woog mijn chocoladebar en riep dat het losse uien waren (riep als ik dat selecteerde ik op het scherm)
Maar waarom ben ik dan oneerlijk in dat opzichtquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me dat je werkelijk zat te schreeuwen dat het uien waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |