hoezoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien morgen ook. Maar moet veel doen komende dagen. Heb ook theorie examen voor auto. Ben bang![]()
Wij zijn doorlopendquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahaha. Ja dan is het ook wel heel erg druk denk ik dan. Wij hebben max 70 mensen op 1 avond.
Is wel leuk! Gezellige SC altijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb het ook weleens gedaan, maar ja meeste dingen vond ik toch beetje nutteloos om te kopen
tvp deze zet ik later in mijn fobo of sig of zoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie is wel een leuke user
Je punt is? Wij hebben ook alle gastarbeiders naar Nederland gehaald. En we behandelen ze nu ook waardeloos.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Ess hier zelf heen gehaald door die SC
Ja lekker he. Ik zat net in mn neus.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Laura.b het volgende:
Heb eens gelezen dat alle mensen hun snot opeten trouwens. Meh.
Hij fokte nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar samen met je vriend fokken begrijp ik ook niet
tytyquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nfl.com/rulebook/beginnersguidetofootball
Lekker autistisch iedere dag hetzelfde toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Graag
Ik wil ook niet elke dag hetzelfde beleg op mijn brood. Heel gek
Ik behandel Ess niet waardeloos. Jij kent duidelijk niet onze 'relatie'quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je punt is? Wij hebben ook alle gastarbeiders naar Nederland gehaald. En we behandelen ze nu ook waardeloos.
Ik houd van vergelijkingen
Oh naja goed; ik volg het nu ook allemaal niet, te drukquote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij fokte nietwe waren aan het hunten, en ik fokte daarbij. hij keek filmpjes ofzo
Jij snapt het. Maar jij snapt mij altijd natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ibood hunten he. Dat is gewoon koopjes jagen en er aan verdienen
jij bent dom? en zij is sub?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik behandel Ess niet waardeloos. Jij kent duidelijk niet onze 'relatie'
Ik heb ook wel afwijkingen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker autistisch iedere dag hetzelfde toch?
dafack.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
Die zou d'er eigen moederkoek nog naar binnen werken
Hoe weet je dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken mensen die korsten opvreten. En meer
Als je zo blijft ingaan op mijn posts is er natuurlijk geen lol te beleven he.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik behandel Ess niet waardeloos. Jij kent duidelijk niet onze 'relatie'
Heb je er al spijt van?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Ess hier zelf heen gehaald door die SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |