ff kijkenquote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Emma Stone![]()
Gangster Swuad was fenomenaal trouwens.
Ja, dacht ik ook. En dan willen ze bewijs zien en dan hebben ze 't en dan willen ze nog meer. Zo gaat dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze. Tegen iedereen vragen 'hee hallo ben jij wel echt een vrouw?"
Baggeren om het vele postenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hele hunt-sc heb ik echt de lol nog nooit van begrepen
Ik heb ook 't idee dat dat meer iets voor mannen isquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze mij
Mijn baas zei gisteren al: "Normaal gesproken moeten we altijd de afwasser op de vrijdag en zaterdag te hulp schieten. Jij staat daar een beetje op je mobiel te niksen in de spitsuren."
je zegt nu dat fokkie een vrouw isquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat dat meer iets voor mannen is
Die staat in je UI mutsquote:
daarvoor nooit ergens gepost?quote:
Om die reden is snapchat gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. En dan willen ze bewijs zien en dan hebben ze 't en dan willen ze nog meer. Zo gaat dat.
Nee, juist niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zegt nu dat fokkie een vrouw is
ja erg hequote:
Leg eens uit, ben pas half jaartje echt actief op fok (minder zelfs)quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik 9 maandenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Leg eens uit, ben pas half jaartje echt actief op fok (minder zelfs)
Geen zinquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Leg eens uit, ben pas half jaartje echt actief op fok (minder zelfs)
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze mij
Mijn baas zei gisteren al: "Normaal gesproken moeten we altijd de afwasser op de vrijdag en zaterdag te hulp schieten. Jij staat daar een beetje op je mobiel te niksen in de spitsuren."
Hier ook jaquote:
dacht dat je me niet meer mochtquote:
Ik ging eerst meehunten, en later pas mee SC'en. Ik vind het wel gezelligquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jood? Kakkerlak?quote:
hahahaha. Ja dan is het ook wel heel erg druk denk ik dan. Wij hebben max 70 mensen op 1 avond.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij werken meestal in teams. Een team voor de counter, een team voor de keuken, en een team voor de kassa, afruimen spoelkeuken. En soms is het zó druk voor, dat de keuken maar de spoelkeuken gaat doen![]()
Altijd leuk om dat te zien, de kok in zijn buis, de administratie met snel een werkshirtje over haar normale kleding
818jequote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jood? Kakkerlak?
Btw, is echt een heel erg goede film met oa. haar. En Ryan Gossling ea. Speelt in de jaren 50/60. Als je het spel L.A. Noir kent, nou daar komen ook criminelen van in terug, allemaal gebaseerd op het echhie
Ja doe maar weer lekker afwijkendquote:
weet nietquote:
Ja maar samen met je vriend fokken begrijp ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging eerst meehunten, en later pas mee SC'en. Ik vind het wel gezelligMaar ik zat ook de hele nacht op met mijn vriend
die was ook aan het hunten. Dat maakt eht ook al anders
Heul nietquote:
quote:
wil je dat niet doen op een meet? ;squote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar samen met je vriend fokken begrijp ik ook niet
Ik heb wel een eigen topic van Yvonnequote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL. Ik ging iets te vaak offtopic in clubtopics.
Nou ja, mede dan.
Graagquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja doe maar weer lekker afwijkend
mwah totaal value loosquote:
Ibood hunten he. Dat is gewoon koopjes jagen en er aan verdienenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ryan Gosslingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jood? Kakkerlak?
Btw, is echt een heel erg goede film met oa. haar. En Ryan Gossling ea. Speelt in de jaren 50/60. Als je het spel L.A. Noir kent, nou daar komen ook criminelen van in terug, allemaal gebaseerd op het echhie
Baggeren in SC's over dozenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ibood hunten he. Dat is gewoon koopjes jagen en er aan verdienen
Je kan ook op points hequote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah totaal value loos
zou seattle pakken als het persee moet
goedzo meisjequote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoho, ik heb vorige week gewoon ajax gekeken
Zou je nog eens willen uitleggen danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah totaal value loos
zou seattle pakken als het persee moet
Ja heb het ook weleens gedaan, maar ja meeste dingen vond ik toch beetje nutteloos om te kopenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Ess hier zelf heen gehaald door die SCquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt met vuur. Zou je niet gaan slapen?
awwhquote:
Dacht ik alquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ryan Gossling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp
ga kijken
ben voor niemand haha
beetje voor ajax of pec zwolle of vitesse
Tis wel lastig het duurde een hele season bij mij om het te begrijpenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zou je nog eens willen uitleggen danDe basis... Vanmijpart stuur je link naar een goed yt vid, of liever gewoon tekst.
Misschien morgen ook. Maar moet veel doen komende dagen. Heb ook theorie examen voor auto. Ben bangquote:
Ik ken mensen die korsten opvreten. En meerquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Laura.b het volgende:
Heb eens gelezen dat alle mensen hun snot opeten trouwens. Meh.
hoezoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien morgen ook. Maar moet veel doen komende dagen. Heb ook theorie examen voor auto. Ben bang![]()
Wij zijn doorlopendquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahaha. Ja dan is het ook wel heel erg druk denk ik dan. Wij hebben max 70 mensen op 1 avond.
Is wel leuk! Gezellige SC altijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb het ook weleens gedaan, maar ja meeste dingen vond ik toch beetje nutteloos om te kopen
tvp deze zet ik later in mijn fobo of sig of zoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie is wel een leuke user
Je punt is? Wij hebben ook alle gastarbeiders naar Nederland gehaald. En we behandelen ze nu ook waardeloos.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Ess hier zelf heen gehaald door die SC
Ja lekker he. Ik zat net in mn neus.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Laura.b het volgende:
Heb eens gelezen dat alle mensen hun snot opeten trouwens. Meh.
Hij fokte nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tytyquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nfl.com/rulebook/beginnersguidetofootball
Lekker autistisch iedere dag hetzelfde toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Graag
Ik wil ook niet elke dag hetzelfde beleg op mijn brood. Heel gek
Ik behandel Ess niet waardeloos. Jij kent duidelijk niet onze 'relatie'quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je punt is? Wij hebben ook alle gastarbeiders naar Nederland gehaald. En we behandelen ze nu ook waardeloos.
Ik houd van vergelijkingen
Oh naja goed; ik volg het nu ook allemaal niet, te drukquote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij fokte nietwe waren aan het hunten, en ik fokte daarbij. hij keek filmpjes ofzo
Jij snapt het. Maar jij snapt mij altijd natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jij bent dom? en zij is sub?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik behandel Ess niet waardeloos. Jij kent duidelijk niet onze 'relatie'
Ik heb ook wel afwijkingen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker autistisch iedere dag hetzelfde toch?
dafack.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
Die zou d'er eigen moederkoek nog naar binnen werken
Hoe weet je dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken mensen die korsten opvreten. En meer
Als je zo blijft ingaan op mijn posts is er natuurlijk geen lol te beleven he.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik behandel Ess niet waardeloos. Jij kent duidelijk niet onze 'relatie'
Heb je er al spijt van?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Ess hier zelf heen gehaald door die SC
Ik moet alleen maar lachen als mensen denken dat ik ruzie maak of heb met Essquote:
Verschilt verschrikkelijk!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel wordt er gemiddeld gescoord bij een American Football-match Inso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |