Nope. BBC heeft geen rechten meerquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)pen-net-bij-fox.html
En anders gewoon BBC
How rudequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet koud bij het station?
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet koud bij het station?
Maar qua spellen contact houden terwijl je iets probeert te bereiken is toch nog iets andersquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vindt het al normaal hoor. mijn broertjes skypen ook met mensen van het internet
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb veel zwaardere avonden gehad. Maar mijn baas vond dat ik hard heb gewerktHopelijk krijg ik wat extra morgen
Nee man, gewoon nee. Roda wordt al jaren genaaid door die k*nk*r mongolen uit Zeist. Thuis tegen Zwolle (geen blaam bij hen overigens) 2 onterechte rode kaarten waarvan 1 achteraf geseponeerd. Echt als ik 1 iemand mag omleggen is het die Higler.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat is dan wel oneerlijk maarja. Volgende keer krijgt Roda penalty wat eigenlijk ook niet had gemoeten want zo gaat dat.
zal ik betten op de Superbowl?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gamepass zend trouwens elke wedstrijd gratis uit hele seizoen door
Zit je mobiel?quote:
Ik heb nu geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nee. Roda wordt al jaren genaaid door die k*nk*r mongolen uit Zeist. Thuis tegen Zwolle (geen blaam bij hen overigens) 2 onterechte rode kaarten waarvan 1 achteraf geseponeerd. Echt als ik 1 iemand mag omleggen is het die Higler.
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een idee. Zullen we allemaal voor 500 posts gaan![]()
van wie ben jij kloonquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in de JNG SC. Never forget
"Hallo iedereen"
En je kan terugkijken!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gamepass zend trouwens elke wedstrijd gratis uit hele seizoen door
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Ik zou het niet meer wetenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Nee, niet eens, maar kijk hoe fucking druk opeensquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zit je mobiel?
[..]
Ik heb nu geen idee waar je het over hebt.
Maar dan moet ik de halve dag wat anders gaan doenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een idee. Zullen we allemaal voor 500 posts gaan![]()
ja best welquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Af en toe doe ik wel goede dingen!
Ja, en de helft is kut.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar kijk hoe fucking druk opeens
Geen probleem, dan doen we gewoon allemaal 1000quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de halve dag wat anders gaan doen![]()
Dit soort vragen, mijn god. Vraag me af of fokkers in 't echt ook zo freaking gek zijn mbt mensen en geslachten en alles.quote:
Mijn eerste was:quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Gelukkig hebben ze mijquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat ook leuk is kedvesem? Als het zó druk is.. dat 1 van de koks en de dame van de administratie met z'n 2en de spoelkeuken doen omdat de rest er geen tijd voor heeft
Ja, dat zijn ze. Tegen iedereen vragen 'hee hallo ben jij wel echt een vrouw?"quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit soort vragen, mijn god. Vraag me af of fokkers in 't echt ook zo freaking gek zijn mbt mensen en geslachten en alles.
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen probleem, dan doen we gewoon allemaal 1000
Die hele hunt-sc heb ik echt de lol nog nooit van begrepenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ben toen gewoon mee gaan posten in de hunt SC, en toen ineens hoorde ik er bij, en een hunt later werd ik enthousiast verwelkomd en daarna hierheen gelokt
Je eigen SC?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb gewoon een eigen SC laten oprichten. Baas boven baas he
Door wie danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ben toen gewoon mee gaan posten in de hunt SC, en toen ineens hoorde ik er bij, en een hunt later werd ik enthousiast verwelkomd en daarna hierheen gelokt
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit soort vragen, mijn god. Vraag me af of fokkers in 't echt ook zo freaking gek zijn mbt mensen en geslachten en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |