Nope. BBC heeft geen rechten meerquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)pen-net-bij-fox.html
En anders gewoon BBC
How rudequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet koud bij het station?
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet koud bij het station?
Maar qua spellen contact houden terwijl je iets probeert te bereiken is toch nog iets andersquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vindt het al normaal hoor. mijn broertjes skypen ook met mensen van het internet
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb veel zwaardere avonden gehad. Maar mijn baas vond dat ik hard heb gewerktHopelijk krijg ik wat extra morgen
Nee man, gewoon nee. Roda wordt al jaren genaaid door die k*nk*r mongolen uit Zeist. Thuis tegen Zwolle (geen blaam bij hen overigens) 2 onterechte rode kaarten waarvan 1 achteraf geseponeerd. Echt als ik 1 iemand mag omleggen is het die Higler.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat is dan wel oneerlijk maarja. Volgende keer krijgt Roda penalty wat eigenlijk ook niet had gemoeten want zo gaat dat.
zal ik betten op de Superbowl?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gamepass zend trouwens elke wedstrijd gratis uit hele seizoen door
Zit je mobiel?quote:
Ik heb nu geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nee. Roda wordt al jaren genaaid door die k*nk*r mongolen uit Zeist. Thuis tegen Zwolle (geen blaam bij hen overigens) 2 onterechte rode kaarten waarvan 1 achteraf geseponeerd. Echt als ik 1 iemand mag omleggen is het die Higler.
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een idee. Zullen we allemaal voor 500 posts gaan![]()
van wie ben jij kloonquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in de JNG SC. Never forget
"Hallo iedereen"
En je kan terugkijken!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gamepass zend trouwens elke wedstrijd gratis uit hele seizoen door
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Ik zou het niet meer wetenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Nee, niet eens, maar kijk hoe fucking druk opeensquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zit je mobiel?
[..]
Ik heb nu geen idee waar je het over hebt.
Maar dan moet ik de halve dag wat anders gaan doenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een idee. Zullen we allemaal voor 500 posts gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |