Ja, mensen die net niet winnen enzoquote:
quote:
Die is nieuw hierquote:
Zo ben ikquote:Op zondag 2 februari 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
Wel fijn dat je ons toch als winnaars beschouwt stu
dat kunnen er sowieso maar weinig in Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kunnen er maar weinig van imho.
kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat kunnen er sowieso maar weinig in Nederland
Scheme015 en DHC > allesquote:Op zondag 2 februari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kunnen er maar weinig van imho.
Toch wel lief van jequote:
Daarom vraag ik wie het is, slimpiequote:
Hallo, vertel maar iest over jezelfquote:
Nietus. Ik heb vandaag Orphan black helemaal uitgekeken (kansloos, i know) maar echt super leuk, fantastisch enzooo. Super hoe die actrice acteert ook.quote:
Oh, nou hij weet dat deze SC veel geheimen heeftquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wie het is, slimpie
[..]
Hallo, vertel maar iest over jezelf
Zie jij Tchock vaak eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Goeie serie he? Told yaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nietus. Ik heb vandaag Orphan black helemaal uitgekeken (kansloos, i know) maar echt super leuk, fantastisch enzooo. Super hoe die actrice acteert ook.
Ehm, nee. Ik ben juist blij. Ik riep eerder al vandaag dat het goed is om je te onderscheidenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch wel lief van je![]()
Stiekem vind je het ookw el jammer dat je er niet bij hoort natuurlijk., Al durf je dat niet toe te geven.
Huilen denk ik of een voodoo popje maken van mijquote:
sticks, winne, typhoon etc etcquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
de enigste rappers die er wat van kunnen in nederland zitten op moment straffen van 2 tot 20 jaar uit
Ja dat zeg ik, je durft het niet toe te geven. Schattig, wel zo'n ontkenningsfasequote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik ben juist blij. Ik riep eerder al vandaag dat het goed is om je te onderscheiden
Ja, nee maar echt waaar. Super. Ben echt kansloos bezig dit weekend maar vind 't wel chillquote:
Oh, misschien moet ik haar even helpen daarmeequote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huilen denk ik of een voodoo popje maken van mij
Doe normaal grafjongquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huilen denk ik of een voodoo popje maken van mij
Geen idee meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, nee maar echt waaar. Super. Ben echt kansloos bezig dit weekend maar vind 't wel chillEn wat was jouw tip nog meer qua series?
Verschrikkelijk he. Hopelijk heeft het je weekend niet teveel weten te verzieken.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
Lr, ik denk niet dat het nog wat wordt met Ado nee.
Ik ben al deze filmpjes aan het terugkijken voor mogelijke tipsquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou hij weet dat deze SC veel geheimen heeft
Ik heb ook geroepen geen schaap te zijn. Hoeveel hints moet iemand gevenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, je durft het niet toe te geven. Schattig, wel zo'n ontkenningsfase
Dat lijkt me een goed ideequote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, misschien moet ik haar even helpen daarmee![]()
Nee, want ik kijk geen voetbal.. Zie wel van alles op fb langs komen enzoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Hopelijk heeft het je weekend niet teveel weten te verzieken.
[..]
Ik ben al deze filmpjes aan het terugkijken voor mogelijke tips
So so vaak, jaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd beide so vaak online dat ik 't me afvraag idd..
Spannend.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Hopelijk heeft het je weekend niet teveel weten te verzieken.
[..]
Ik ben al deze filmpjes aan het terugkijken voor mogelijke tips
Nouja ben gestopt met opleiding dus nu meer tijd voor Fokquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ontkenningsfasequote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geroepen geen schaap te zijn. Hoeveel hints moet iemand geven
Jaaa, had 't opgezocht haha. Wat vind je nog meer goede series dan? Ik had american horror story 1e aflevering gekeken, moest wel lachen om die man die die schoonmaakster in de jonge versie ziet en z'n dochter en vrouw die schoonmaakster in de oudere versie zienquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee meer.
Seizoen 2 komt over tijdje ook uit
Een pakketje schroot?quote:
COMMUNITYquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, nee maar echt waaar. Super. Ben echt kansloos bezig dit weekend maar vind 't wel chillEn wat was jouw tip nog meer qua series?
Ja snap je ook waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa, had 't opgezocht haha. Wat vind je nog meer goede series dan? Ik had american horror story 1e aflevering gekeken, moest wel lachen om die man die die schoonmaakster in de jonge versie ziet en z'n dochter en vrouw die schoonmaakster in de oudere versie zien
Waar bestaat je sociaal doen eigenlijk uit morgen?quote:
iets teveelquote:
Nee, dat is een illusie, net zoals Tchockquote:
lekker eten, zuipen chillen nacht doorhalen superbowl kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar bestaat je sociaal doen eigenlijk uit morgen?
Zwakkelingquote:
heyquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is een illusie, net zoals Tchock
Ik had laatst ook al een DM-date met Tchockquote:
Ohja superbowl.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker eten, zuipen chillen nacht doorhalen superbowl kijken
Ik zie mezelf meer als winnaar eigenlijkquote:
Hoi VA, je hebt niet meegedaan met de marathon-dag vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey
[..]
Hij schijnt te bestaan
Ohquote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja ben gestopt met opleiding dus nu meer tijd voor Fok
Verder kun je aan mn ui zien dat ik momenteel enorm kwaad ben (machteloos/woede/frustratie alles)
Oh en ik vind het stom dat ess me de geheimen van de SC niet vertelt.
En ik heb momenteel problemen met een draadje achter mn tanden dat dus los is en echt vreselijk is.
Nee, vertel eens? Ik durfde niet verder te kijken met die enge freak als buurvrouw en alles. Vind het eng en raarquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey
[..]
Hij schijnt te bestaan
nopequote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi VA, je hebt niet meegedaan met de marathon-dag vandaag?
Wow.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat Tchock je kloon is.
OCHJA!!! Heul vergeten! Aleen snap ik het spel nog steeds niet (ligt constant stil) dus morgen amar een beetje inlezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker eten, zuipen chillen nacht doorhalen superbowl kijken
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee dat is het dunne laagje chroom
Je moet wel verder kijken, echt.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, vertel eens? Ik durfde niet verder te kijken met die enge freak als buurvrouw en alles. Vind het eng en raar
ik kan je uitleggenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
OCHJA!!! Heul vergeten! Aleen snap ik het spel nog steeds niet (ligt constant stil) dus morgen amar een beetje inlezen.
En maar niet van je bier af kunnen blijvenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als winnaar eigenlijk
poor boyquote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope
Was van 7 tot 5 aan het werk
Hebben jullie gezoend?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had laatst ook al een DM-date met Tchock
In het park dan maar. Blijven leuke filmpjes al is het maar door de nostalgie
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Hee allemaal,
Ik zoek een race spel om te downloaden, was free to play. Je kon je racecar helemaal zelf pimpen met kleuren, strepen, sterren etc. etc.
Je kon ook zelf mappen maken en online tegen andere spelen.
De single player mappen waren in verschillende divisies onderverdeeld, ingedeeld in kleuren. Rood, wit, blauw, zwart en groen volgens mij?
Wie helpt me verder?
Ohja dat kan natuurlijk ookquote:
Ja deed je dat net maarquote:
Beetje high, kom net uit de kroegquote:
Ja het spel kan ik niet beoordelen, was werken van 3 tot 10. Maar de penalty sloeg echt alles. Raakt m amper aan, ik werd gewoon stil van woede toen ik het thuis terug keek.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Leuk verhaaltje.
En tsja, met voetbal.. ik hoorde van een trouwe pec-supporter (hij was zelfs bij de wedstrijd hihoa) dat Roda wel goed speelde? Jammer maarja, volgende keer beter.
Trackmaniaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi schatjes, ik heb jullie hulp nodig!
[..]
trackmania?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi schatjes, ik heb jullie hulp nodig!
[..]
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 01-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 986 supersof
02. 882 Insomnia_
03. 778 Stuart
04. 686 essnhills
05. 303 Fok-it
06. 254 Littlerabbit
07. 250 LETMEIN
08. 238 JanCees
09. 151 Muto
10. 127 Etsu
11. 078 Tyron
12. 070 Typisch
13. 066 MrBanaan1
14. 065 VoornaamAchternaam
15. 051 Tjacka
16. 047 Xeor
17. 045 badschaap
18. 035 xcachet
19. 016 Kaneelstokje
20. 013 Laura.b
Reeks-statistieken!
Nee ff serieus, dan slaap ik niet meer.quote:
Ik kan er ook niks aan doen. Zo staat het geschreven.quote:
quote:
Nee. Kijk gewoonquote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee ff serieus, dan slaap ik niet meer.Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat hij de jongere versie ziet, dus vertellll
Sofjes moeder heeft gesprokenquote:
op de wang danquote:
Krijg je spijt vanquote:
Oh, ja dat is dan wel oneerlijk maarja. Volgende keer krijgt Roda penalty wat eigenlijk ook niet had gemoeten want zo gaat datquote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja het spel kan ik niet beoordelen, was werken van 3 tot 10. Maar de penalty sloeg echt alles. Raakt m amper aan, ik werd gewoon stil van woede toen ik het thuis terug keek.
ze vindt het al normaal hoor. mijn broertjes skypen ook met mensen van het internetquote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeldde mij dit gesprek in met je moeder en moest lachen
[..]
Zat er niet ver vandaan.
Echt hequote:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)pen-net-bij-fox.htmlquote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Ins, weet jij of Superbowl in NL wordt uitgezonden?
wowquote:
van minecraft?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vindt het al normaal hoor. mijn broertjes skypen ook met mensen van het internet
jaquote:
Geowon blijven proberenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeldde mij dit gesprek in met je moeder en moest lachen
[..]
Zat er niet ver vandaan.
Helemaal wennen enzoquote:
Nja niet veel. Bodychecken mag, ze hebben vreemde doekjes in hun broek hangen???, vanaf de "start" (tegenoverelkaar) kun je het beste de bal naar achter richting QB passen en dan vrijlopen anar voren.quote:
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
mijn hand doet ook pijn van het scrollen
Ik heb veel zwaardere avonden gehad. Maar mijn baas vond dat ik hard heb gewerktquote:
Fox!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Op fox! BBC heeft geen rechten meer, dus die niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Netjesquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)pen-net-bij-fox.html
En anders gewoon BBC
Mijn broertje ookquote:
nicequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb veel zwaardere avonden gehad. Maar mijn baas vond dat ik hard heb gewerktHopelijk krijg ik wat extra morgen
ja fox open network of op internet gamepass (amerikaans commentaar)quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Nope. BBC heeft geen rechten meerquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)pen-net-bij-fox.html
En anders gewoon BBC
How rudequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet koud bij het station?
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet koud bij het station?
Maar qua spellen contact houden terwijl je iets probeert te bereiken is toch nog iets andersquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vindt het al normaal hoor. mijn broertjes skypen ook met mensen van het internet
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb veel zwaardere avonden gehad. Maar mijn baas vond dat ik hard heb gewerktHopelijk krijg ik wat extra morgen
Nee man, gewoon nee. Roda wordt al jaren genaaid door die k*nk*r mongolen uit Zeist. Thuis tegen Zwolle (geen blaam bij hen overigens) 2 onterechte rode kaarten waarvan 1 achteraf geseponeerd. Echt als ik 1 iemand mag omleggen is het die Higler.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat is dan wel oneerlijk maarja. Volgende keer krijgt Roda penalty wat eigenlijk ook niet had gemoeten want zo gaat dat.
zal ik betten op de Superbowl?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gamepass zend trouwens elke wedstrijd gratis uit hele seizoen door
Zit je mobiel?quote:
Ik heb nu geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nee. Roda wordt al jaren genaaid door die k*nk*r mongolen uit Zeist. Thuis tegen Zwolle (geen blaam bij hen overigens) 2 onterechte rode kaarten waarvan 1 achteraf geseponeerd. Echt als ik 1 iemand mag omleggen is het die Higler.
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een idee. Zullen we allemaal voor 500 posts gaan![]()
van wie ben jij kloonquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in de JNG SC. Never forget
"Hallo iedereen"
En je kan terugkijken!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gamepass zend trouwens elke wedstrijd gratis uit hele seizoen door
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Ik zou het niet meer wetenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Nee, niet eens, maar kijk hoe fucking druk opeensquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zit je mobiel?
[..]
Ik heb nu geen idee waar je het over hebt.
Maar dan moet ik de halve dag wat anders gaan doenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een idee. Zullen we allemaal voor 500 posts gaan![]()
ja best welquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Af en toe doe ik wel goede dingen!
Ja, en de helft is kut.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar kijk hoe fucking druk opeens
Geen probleem, dan doen we gewoon allemaal 1000quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de halve dag wat anders gaan doen![]()
Dit soort vragen, mijn god. Vraag me af of fokkers in 't echt ook zo freaking gek zijn mbt mensen en geslachten en alles.quote:
Mijn eerste was:quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hallo iedereen"
Gelukkig hebben ze mijquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat ook leuk is kedvesem? Als het zó druk is.. dat 1 van de koks en de dame van de administratie met z'n 2en de spoelkeuken doen omdat de rest er geen tijd voor heeft
Ja, dat zijn ze. Tegen iedereen vragen 'hee hallo ben jij wel echt een vrouw?"quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit soort vragen, mijn god. Vraag me af of fokkers in 't echt ook zo freaking gek zijn mbt mensen en geslachten en alles.
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen probleem, dan doen we gewoon allemaal 1000
Die hele hunt-sc heb ik echt de lol nog nooit van begrepenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ben toen gewoon mee gaan posten in de hunt SC, en toen ineens hoorde ik er bij, en een hunt later werd ik enthousiast verwelkomd en daarna hierheen gelokt
Je eigen SC?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb gewoon een eigen SC laten oprichten. Baas boven baas he
Door wie danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ben toen gewoon mee gaan posten in de hunt SC, en toen ineens hoorde ik er bij, en een hunt later werd ik enthousiast verwelkomd en daarna hierheen gelokt
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit soort vragen, mijn god. Vraag me af of fokkers in 't echt ook zo freaking gek zijn mbt mensen en geslachten en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |