Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
ze gingen naar mijn opa en oma en een boekpresentatie
wtf
Pas maar op, wij zijn aan het muitenquote:
Misschien wel naar een parenclub, doen oudere mensen vaak.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?
Dat doen mijn ouders wel eens, dan gaan ze naar een kroeg met vrienden en dan staat er letterlijk in de kalender 'zuipen en zwalken'
Hoiquote:
YAAAAAAAAARGHquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, wij zijn aan het muiten
OHHHHHHHHHquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien wel naar een parenclub, doen oudere mensen vaak.
maar ze moeten nog 50 minuten in de autoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?
Dat doen mijn ouders wel eens, dan gaan ze naar een kroeg met vrienden en dan staat er letterlijk in de kalender 'zuipen en zwalken'
Zij aan zij in het levuh, wat van jou is is van mij we gaan omhoog en naar benedenquote:
Oh in dat geval kan Sof het beter even aan GF vragen danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja vandaar het zwalkenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze moeten nog 50 minuten in de auto
en terechtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Woohooquote:
Kerel, nu moet je me toch eens vertellen wie die meid op jouw UI is want dat vraag ik me al de hele tijd afquote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij aan zij in het levuh, wat van jou is is van mij we gaan omhoog en naar beneden
Kaya Scodelarioquote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kerel, nu moet je me toch eens vertellen wie die meid op jouw UI is want dat vraag ik me al de hele tijd af
Dan bel je toch even? Wel op een belerende toon toespreken he.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze moeten nog 50 minuten in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |