Ooh, okayquote:Op zondag 2 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Het doel was om gelijk te eindigen niet om de meeste posts te zetten.
Ik hou me slechts aan het aantal van Arcee thoughquote:
Dat begreep je nu pas?quote:
Dat kan niet want Joden lopen altijd wegquote:
waar zijn ze heenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
mijn ouders zijn nog steeds niet thuis
en al sinds 14.00 weg
Ik moest gniffelen toen je hem uitlegdequote:
waarheen ?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
en al sinds 14.00 weg
Spannend. Waar gingen ze heen?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
en al sinds 14.00 weg
Nee, dan stond er 1003 bij monitor inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
Maar goed,z elfs als stu wél was gestopt had het niet geklopt
Nee, je bent een stoere alleenlingquote:
Dat had pas wraak geweest!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan stond er 1003 bij monitor inderdaad
Ik zie mezelf als een kapiteinquote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je bent een stoere alleenling
Hoi Crackhoofdquote:
krekquote:
Deze vond ik serieus grappig.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jood zou er juist onder duiken.
HAHAHA
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
ze gingen naar mijn opa en oma en een boekpresentatie
wtf
Pas maar op, wij zijn aan het muitenquote:
Misschien wel naar een parenclub, doen oudere mensen vaak.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?
Dat doen mijn ouders wel eens, dan gaan ze naar een kroeg met vrienden en dan staat er letterlijk in de kalender 'zuipen en zwalken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |