Ja, #512 nu.quote:
morgen sociaal doen tochquote:Op zondag 2 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Als het echt zo'n punt is, doe morgen gewoon 2000 posts. Klaar. Ik doe niet mee
Ik vind mezelf best een klootzak ja. Maar dat vind ik ook wel grappigquote:Op zondag 2 februari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Al is het wel klein beetje hypocriet ja,maargoed, Stuart zal zichzelf ook wel beetjte hypocriet vinden
helemaal para brotherquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme draadje achter mn tanden is vrijdag geplaatst en nu al op 2 plekken los gebroken ik word HELEMAAL gek hier echt aargh
xDquote:Op zondag 2 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Als het echt zo'n punt is, doe morgen gewoon 2000 posts. Klaar. Ik doe niet mee
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
En dan komen zo de dagcijfers en telt monitor iets heul anders
Daarom moet je het toch maar bij je plastic vrienden houdenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best een klootzak ja. Maar dat vind ik ook wel grappig
*zondagmorgenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
xD
Ander onderwerp maar. Het is zaterdagavond en wij klagen over posts op FOK!. Is dit zorgelijk?
Die cijfers boeien niet. Alleen de cijfers van koning Arcee zijn relevantquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
En dan komen zo de dagcijfers en telt monitor iets heul anders
Dan is hij niet goed geplaatst, dan bijt je hem losquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme draadje achter mn tanden is vrijdag geplaatst en nu al op 2 plekken los gebroken ik word HELEMAAL gek hier echt aargh
doe ik niet tochquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee nu niet mij gaan opnaaien terwijl ik je net feliciteerde
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
xD
Ander onderwerp maar. Het is zaterdagavond en wij klagen over posts op FOK!. Is dit zorgelijk?
Ik ben zoekendequote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom moet je het toch maar bij je plastic vrienden houden
Jij iets van 999 en ik toch wel precies 1000 en inso 1003 ofzoquote:
Na de beugel 4 keer in 1 maand los, dus eruit. Nu 2 jaar later begon het (na het trekken van alle 4 de verstandskiezen) een beetje te verschuiven dus wilde ik terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is hij niet goed geplaatst, dan bijt je hem los
Nee, wij zijn arme zolderkamerautistenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
xD
Onjuist. Het doel was om gelijk te eindigen niet om de meeste posts te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:12 schreef Stuart het volgende:
Overigens klopt de TT niet, er is slechts één winnaar
WTF stu, je hebt er gewoon 1004quote:
Ooh, okayquote:Op zondag 2 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Het doel was om gelijk te eindigen niet om de meeste posts te zetten.
Ik hou me slechts aan het aantal van Arcee thoughquote:
Dat begreep je nu pas?quote:
Dat kan niet want Joden lopen altijd wegquote:
waar zijn ze heenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
mijn ouders zijn nog steeds niet thuis
en al sinds 14.00 weg
Ik moest gniffelen toen je hem uitlegdequote:
waarheen ?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
en al sinds 14.00 weg
Spannend. Waar gingen ze heen?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
en al sinds 14.00 weg
Nee, dan stond er 1003 bij monitor inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
Maar goed,z elfs als stu wél was gestopt had het niet geklopt
Nee, je bent een stoere alleenlingquote:
Dat had pas wraak geweest!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan stond er 1003 bij monitor inderdaad
Ik zie mezelf als een kapiteinquote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je bent een stoere alleenling
Hoi Crackhoofdquote:
krekquote:
Deze vond ik serieus grappig.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jood zou er juist onder duiken.
HAHAHA
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
ze gingen naar mijn opa en oma en een boekpresentatie
wtf
Pas maar op, wij zijn aan het muitenquote:
Misschien wel naar een parenclub, doen oudere mensen vaak.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?
Dat doen mijn ouders wel eens, dan gaan ze naar een kroeg met vrienden en dan staat er letterlijk in de kalender 'zuipen en zwalken'
Hoiquote:
YAAAAAAAAARGHquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, wij zijn aan het muiten
OHHHHHHHHHquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien wel naar een parenclub, doen oudere mensen vaak.
maar ze moeten nog 50 minuten in de autoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan is het wel raar ja. Misschien gingen ze daarna zuipen en zwalken?
Dat doen mijn ouders wel eens, dan gaan ze naar een kroeg met vrienden en dan staat er letterlijk in de kalender 'zuipen en zwalken'
Zij aan zij in het levuh, wat van jou is is van mij we gaan omhoog en naar benedenquote:
Oh in dat geval kan Sof het beter even aan GF vragen danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja vandaar het zwalkenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze moeten nog 50 minuten in de auto
en terechtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Woohooquote:
Kerel, nu moet je me toch eens vertellen wie die meid op jouw UI is want dat vraag ik me al de hele tijd afquote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij aan zij in het levuh, wat van jou is is van mij we gaan omhoog en naar beneden
Kaya Scodelarioquote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kerel, nu moet je me toch eens vertellen wie die meid op jouw UI is want dat vraag ik me al de hele tijd af
Dan bel je toch even? Wel op een belerende toon toespreken he.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze moeten nog 50 minuten in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |