Ja, #512 nu.quote:
morgen sociaal doen tochquote:Op zondag 2 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Als het echt zo'n punt is, doe morgen gewoon 2000 posts. Klaar. Ik doe niet mee
Ik vind mezelf best een klootzak ja. Maar dat vind ik ook wel grappigquote:Op zondag 2 februari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Al is het wel klein beetje hypocriet ja,maargoed, Stuart zal zichzelf ook wel beetjte hypocriet vinden
helemaal para brotherquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme draadje achter mn tanden is vrijdag geplaatst en nu al op 2 plekken los gebroken ik word HELEMAAL gek hier echt aargh
xDquote:Op zondag 2 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Als het echt zo'n punt is, doe morgen gewoon 2000 posts. Klaar. Ik doe niet mee
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
En dan komen zo de dagcijfers en telt monitor iets heul anders
Daarom moet je het toch maar bij je plastic vrienden houdenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best een klootzak ja. Maar dat vind ik ook wel grappig
*zondagmorgenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
xD
Ander onderwerp maar. Het is zaterdagavond en wij klagen over posts op FOK!. Is dit zorgelijk?
Die cijfers boeien niet. Alleen de cijfers van koning Arcee zijn relevantquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
En dan komen zo de dagcijfers en telt monitor iets heul anders
Dan is hij niet goed geplaatst, dan bijt je hem losquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme draadje achter mn tanden is vrijdag geplaatst en nu al op 2 plekken los gebroken ik word HELEMAAL gek hier echt aargh
doe ik niet tochquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee nu niet mij gaan opnaaien terwijl ik je net feliciteerde
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
xD
Ander onderwerp maar. Het is zaterdagavond en wij klagen over posts op FOK!. Is dit zorgelijk?
Ik ben zoekendequote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom moet je het toch maar bij je plastic vrienden houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |