Ja, mensen die net niet winnen enzoquote:
quote:
Die is nieuw hierquote:
Zo ben ikquote:Op zondag 2 februari 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
Wel fijn dat je ons toch als winnaars beschouwt stu
dat kunnen er sowieso maar weinig in Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kunnen er maar weinig van imho.
kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat kunnen er sowieso maar weinig in Nederland
Scheme015 en DHC > allesquote:Op zondag 2 februari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kunnen er maar weinig van imho.
Toch wel lief van jequote:
Daarom vraag ik wie het is, slimpiequote:
Hallo, vertel maar iest over jezelfquote:
Nietus. Ik heb vandaag Orphan black helemaal uitgekeken (kansloos, i know) maar echt super leuk, fantastisch enzooo. Super hoe die actrice acteert ook.quote:
Oh, nou hij weet dat deze SC veel geheimen heeftquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wie het is, slimpie
[..]
Hallo, vertel maar iest over jezelf
Zie jij Tchock vaak eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wie het is, slimpie
[..]
Hallo, vertel maar iest over jezelf
Goeie serie he? Told yaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nietus. Ik heb vandaag Orphan black helemaal uitgekeken (kansloos, i know) maar echt super leuk, fantastisch enzooo. Super hoe die actrice acteert ook.
Ehm, nee. Ik ben juist blij. Ik riep eerder al vandaag dat het goed is om je te onderscheidenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch wel lief van je![]()
Stiekem vind je het ookw el jammer dat je er niet bij hoort natuurlijk., Al durf je dat niet toe te geven.
Huilen denk ik of een voodoo popje maken van mijquote:
sticks, winne, typhoon etc etcquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
de enigste rappers die er wat van kunnen in nederland zitten op moment straffen van 2 tot 20 jaar uit
Ja dat zeg ik, je durft het niet toe te geven. Schattig, wel zo'n ontkenningsfasequote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik ben juist blij. Ik riep eerder al vandaag dat het goed is om je te onderscheiden
Ja, nee maar echt waaar. Super. Ben echt kansloos bezig dit weekend maar vind 't wel chillquote:
Oh, misschien moet ik haar even helpen daarmeequote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huilen denk ik of een voodoo popje maken van mij
Doe normaal grafjongquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huilen denk ik of een voodoo popje maken van mij
Geen idee meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, nee maar echt waaar. Super. Ben echt kansloos bezig dit weekend maar vind 't wel chillEn wat was jouw tip nog meer qua series?
Verschrikkelijk he. Hopelijk heeft het je weekend niet teveel weten te verzieken.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Crack_ het volgende:
Lr, ik denk niet dat het nog wat wordt met Ado nee.
Ik ben al deze filmpjes aan het terugkijken voor mogelijke tipsquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou hij weet dat deze SC veel geheimen heeft
Ik heb ook geroepen geen schaap te zijn. Hoeveel hints moet iemand gevenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, je durft het niet toe te geven. Schattig, wel zo'n ontkenningsfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |