Ontkenningsfasequote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geroepen geen schaap te zijn. Hoeveel hints moet iemand geven
Jaaa, had 't opgezocht haha. Wat vind je nog meer goede series dan? Ik had american horror story 1e aflevering gekeken, moest wel lachen om die man die die schoonmaakster in de jonge versie ziet en z'n dochter en vrouw die schoonmaakster in de oudere versie zienquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee meer.
Seizoen 2 komt over tijdje ook uit
Een pakketje schroot?quote:
COMMUNITYquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, nee maar echt waaar. Super. Ben echt kansloos bezig dit weekend maar vind 't wel chillEn wat was jouw tip nog meer qua series?
Ja snap je ook waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa, had 't opgezocht haha. Wat vind je nog meer goede series dan? Ik had american horror story 1e aflevering gekeken, moest wel lachen om die man die die schoonmaakster in de jonge versie ziet en z'n dochter en vrouw die schoonmaakster in de oudere versie zien
Waar bestaat je sociaal doen eigenlijk uit morgen?quote:
iets teveelquote:
Nee, dat is een illusie, net zoals Tchockquote:
lekker eten, zuipen chillen nacht doorhalen superbowl kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar bestaat je sociaal doen eigenlijk uit morgen?
Zwakkelingquote:
heyquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is een illusie, net zoals Tchock
Ik had laatst ook al een DM-date met Tchockquote:
Ohja superbowl.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker eten, zuipen chillen nacht doorhalen superbowl kijken
Ik zie mezelf meer als winnaar eigenlijkquote:
Hoi VA, je hebt niet meegedaan met de marathon-dag vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey
[..]
Hij schijnt te bestaan
Ohquote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja ben gestopt met opleiding dus nu meer tijd voor Fok
Verder kun je aan mn ui zien dat ik momenteel enorm kwaad ben (machteloos/woede/frustratie alles)
Oh en ik vind het stom dat ess me de geheimen van de SC niet vertelt.
En ik heb momenteel problemen met een draadje achter mn tanden dat dus los is en echt vreselijk is.
Nee, vertel eens? Ik durfde niet verder te kijken met die enge freak als buurvrouw en alles. Vind het eng en raarquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey
[..]
Hij schijnt te bestaan
nopequote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi VA, je hebt niet meegedaan met de marathon-dag vandaag?
Wow.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat Tchock je kloon is.
OCHJA!!! Heul vergeten! Aleen snap ik het spel nog steeds niet (ligt constant stil) dus morgen amar een beetje inlezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker eten, zuipen chillen nacht doorhalen superbowl kijken
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee dat is het dunne laagje chroom
Je moet wel verder kijken, echt.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, vertel eens? Ik durfde niet verder te kijken met die enge freak als buurvrouw en alles. Vind het eng en raar
ik kan je uitleggenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
OCHJA!!! Heul vergeten! Aleen snap ik het spel nog steeds niet (ligt constant stil) dus morgen amar een beetje inlezen.
En maar niet van je bier af kunnen blijvenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als winnaar eigenlijk
poor boyquote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope
Was van 7 tot 5 aan het werk
Hebben jullie gezoend?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had laatst ook al een DM-date met Tchock
In het park dan maar. Blijven leuke filmpjes al is het maar door de nostalgie
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Hee allemaal,
Ik zoek een race spel om te downloaden, was free to play. Je kon je racecar helemaal zelf pimpen met kleuren, strepen, sterren etc. etc.
Je kon ook zelf mappen maken en online tegen andere spelen.
De single player mappen waren in verschillende divisies onderverdeeld, ingedeeld in kleuren. Rood, wit, blauw, zwart en groen volgens mij?
Wie helpt me verder?
Ohja dat kan natuurlijk ookquote:
Ja deed je dat net maarquote:
Beetje high, kom net uit de kroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |