ff kijkenquote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Emma Stone![]()
Gangster Swuad was fenomenaal trouwens.
Ja, dacht ik ook. En dan willen ze bewijs zien en dan hebben ze 't en dan willen ze nog meer. Zo gaat dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze. Tegen iedereen vragen 'hee hallo ben jij wel echt een vrouw?"
Baggeren om het vele postenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hele hunt-sc heb ik echt de lol nog nooit van begrepen
Ik heb ook 't idee dat dat meer iets voor mannen isquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze mij
Mijn baas zei gisteren al: "Normaal gesproken moeten we altijd de afwasser op de vrijdag en zaterdag te hulp schieten. Jij staat daar een beetje op je mobiel te niksen in de spitsuren."
je zegt nu dat fokkie een vrouw isquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat dat meer iets voor mannen is
Die staat in je UI mutsquote:
daarvoor nooit ergens gepost?quote:
Om die reden is snapchat gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. En dan willen ze bewijs zien en dan hebben ze 't en dan willen ze nog meer. Zo gaat dat.
Nee, juist niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zegt nu dat fokkie een vrouw is
ja erg hequote:
Leg eens uit, ben pas half jaartje echt actief op fok (minder zelfs)quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik 9 maandenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Leg eens uit, ben pas half jaartje echt actief op fok (minder zelfs)
Geen zinquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Leg eens uit, ben pas half jaartje echt actief op fok (minder zelfs)
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze mij
Mijn baas zei gisteren al: "Normaal gesproken moeten we altijd de afwasser op de vrijdag en zaterdag te hulp schieten. Jij staat daar een beetje op je mobiel te niksen in de spitsuren."
Hier ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |