dacht dat je me niet meer mochtquote:
Ik ging eerst meehunten, en later pas mee SC'en. Ik vind het wel gezelligquote:Op zondag 2 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hele hunt-sc heb ik echt de lol nog nooit van begrepen
Jood? Kakkerlak?quote:
hahahaha. Ja dan is het ook wel heel erg druk denk ik dan. Wij hebben max 70 mensen op 1 avond.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij werken meestal in teams. Een team voor de counter, een team voor de keuken, en een team voor de kassa, afruimen spoelkeuken. En soms is het zó druk voor, dat de keuken maar de spoelkeuken gaat doen![]()
Altijd leuk om dat te zien, de kok in zijn buis, de administratie met snel een werkshirtje over haar normale kleding
818jequote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jood? Kakkerlak?
Btw, is echt een heel erg goede film met oa. haar. En Ryan Gossling ea. Speelt in de jaren 50/60. Als je het spel L.A. Noir kent, nou daar komen ook criminelen van in terug, allemaal gebaseerd op het echhie
Ja doe maar weer lekker afwijkendquote:
weet nietquote:
Ja maar samen met je vriend fokken begrijp ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging eerst meehunten, en later pas mee SC'en. Ik vind het wel gezelligMaar ik zat ook de hele nacht op met mijn vriend
die was ook aan het hunten. Dat maakt eht ook al anders
Heul nietquote:
quote:
wil je dat niet doen op een meet? ;squote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar samen met je vriend fokken begrijp ik ook niet
Ik heb wel een eigen topic van Yvonnequote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL. Ik ging iets te vaak offtopic in clubtopics.
Nou ja, mede dan.
Graagquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja doe maar weer lekker afwijkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |