Ibood hunten he. Dat is gewoon koopjes jagen en er aan verdienenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar samen met je vriend fokken begrijp ik ook niet
Ryan Gosslingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jood? Kakkerlak?
Btw, is echt een heel erg goede film met oa. haar. En Ryan Gossling ea. Speelt in de jaren 50/60. Als je het spel L.A. Noir kent, nou daar komen ook criminelen van in terug, allemaal gebaseerd op het echhie
Baggeren in SC's over dozenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ibood hunten he. Dat is gewoon koopjes jagen en er aan verdienen
Je kan ook op points hequote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah totaal value loos
zou seattle pakken als het persee moet
goedzo meisjequote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoho, ik heb vorige week gewoon ajax gekeken
Zou je nog eens willen uitleggen danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah totaal value loos
zou seattle pakken als het persee moet
Ja heb het ook weleens gedaan, maar ja meeste dingen vond ik toch beetje nutteloos om te kopenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ibood hunten he. Dat is gewoon koopjes jagen en er aan verdienen
Ik heb Ess hier zelf heen gehaald door die SCquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt met vuur. Zou je niet gaan slapen?
awwhquote:
Dacht ik alquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ryan Gossling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp
ga kijken
ben voor niemand haha
beetje voor ajax of pec zwolle of vitesse
Tis wel lastig het duurde een hele season bij mij om het te begrijpenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zou je nog eens willen uitleggen danDe basis... Vanmijpart stuur je link naar een goed yt vid, of liever gewoon tekst.
Misschien morgen ook. Maar moet veel doen komende dagen. Heb ook theorie examen voor auto. Ben bangquote:
Ik ken mensen die korsten opvreten. En meerquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef Laura.b het volgende:
Heb eens gelezen dat alle mensen hun snot opeten trouwens. Meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |