Lees en weetquote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heuy 1e TT. Mag elk plaatje gepost, binnen de Fok regels?
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heuy 1e TT. Mag elk plaatje gepost, binnen de Fok regels?
is vast wel ergens te vinden, in NFL word alles vastgelegdquote:Op zondag 2 februari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel wordt er gemiddeld gescoord bij een American Football-match Inso?
Nee, hij droomt er van dat ik hem in plastic wikelquote:
Ik maak heel veel oefen toetsen (heb nog niet écht geleerd alleen door gelezen) en faalde allemaal..quote:
Dat lijkt mij dan weer echt graftakken werkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn doorlopendZelfbediening enzo ook
En tja, sommige dagen
![]()
![]()
Soms is het gewoon 2x zo druk qua bezoekers als verwacht en dan kom je personeel tekorten dan schiet zoiets als de spoelkeuken er als eerste bij in. Gaan sorteren op wat snel weer nodig is en wat niet
Ik heb ook wel eens in de spoelkeuken gestaan en alles maar opgestapeld en af en toe riepen ze van voren 'theeglazen!' 'Lepels!' en dan ging dat er door en voor de rest niks, geen tijd voor. En dan ga je om 5 uur dicht en ben je pas om half 8 klaar met opruimen![]()
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij droomt er van dat ik hem in plastic wikel
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Er staat in de regels dat het mag![]()
quote:
Tot aan de snelheid van spelers aan toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is vast wel ergens te vinden, in NFL word alles vastgelegd
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak heel veel oefen toetsen (heb nog niet écht geleerd alleen door gelezen) en faalde allemaal..
[..]
Dat lijkt mij dan weer echt graftakken werk
Ik doe het dan alleen en kan best zwaar zijn soms. Dat je 3 uur non-stop lekker aan het afwassen bentGelukkig een beetje leuke sfeer tijdens werk, goed betaald en makkelijke werk uren dus zoek voorlopig niks anders
Binnenkort een keertje meeten?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
tvp deze zet ik later in mijn fobo of sig of zo
bedankt VA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |