Lekker manquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groente![]()
eigenlijk wilde ik het met alleen tomatensaus en gehakt doen
Verstandigquote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
maar alles was al in huis en ik wilde niet als een kind van 11 overkomen door de groente niet te gebruiken
ja maar ook geld enzoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
blikje 3es cola enzo stelen toch altijd #yolo
Ik ook nietquote:
Huh?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef Stuart het volgende:
Laatst had ik 14 pence betaald voor een Maltesers teasers reep van £2.39 na een gouden tip uit de krant dat iemand zijn boodschappen scande als losse uien. Wat een baas
Dat wat je haar vertelt ook bij haar blijftquote:
Ik had een keer alskind geld gejat van m`n ouders om bij speelautomaten spelletjes te doenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik geld had gestolen kreeg ik echt tikken als mn ouders erachter kwamen
Maar je kan soms zo heerlijk bot en eerlijk zijnquote:
Bij de zelfscan kassa's hier kun je je artikelen scannen en groente moet je wegen en zeggen wat het is. Dus ik woog mijn chocoladebar en riep dat het losse uien waren (riep als ik dat selecteerde ik op het scherm)quote:
kreeg je petsenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een keer alskind geld gejat van m`n ouders om bij speelautomaten spelletjes te doenMaar toen was ik 8 ofzo
![]()
Waren ze ook flink pissed toen ze erachter kwamen
Dat is alleen maar goedquote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wat je haar vertelt ook bij haar blijft
Dat is gewoon wie ik benquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kan soms zo heerlijk bot en eerlijk zijn
Al is dat soms nodig
Nee dat volgens mij niet.quote:
Ik zag het al voor me dat je werkelijk zat te schreeuwen dat het uien warenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Stuart het volgende:
Bij de zelfscan kassa's hier kun je je artikelen scannen en groente moet je wegen en zeggen wat het is. Dus ik woog mijn chocoladebar en riep dat het losse uien waren (riep als ik dat selecteerde ik op het scherm)
Maar waarom ben ik dan oneerlijk in dat opzichtquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me dat je werkelijk zat te schreeuwen dat het uien waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |