Mijn hartige taart barst van de groentequote:
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan mijquote:
groentequote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn hartige taart barst van de groente
Nee, die had als afspraak namelijk 1000quote:
Dat deed niet pijn hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zieke geest... Ik ben echt doodsbang van alles wat in mn mond pijn doet/niet goed is. Toen die verstandskiezen eruit moesten lag ik al zwetend als een parkinson patient ni die stoel te trillen. Ik kan echt wel tegen pijn, maar omdat in je mond zo snel iets mis kan gaan was ik echt gewoon niet normaal bang toen ik in die stoel lag. Als de tandarts met zon slijpding langs mn tanden gaat dan heb altijd angst dat ie teveel weg slijpt....
Oh, dan zal ik je mijn kaakchirurghorrors over branders en kettingen in mijn tandvlees enzo maar besparenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zieke geest... Ik ben echt doodsbang van alles wat in mn mond pijn doet/niet goed is. Toen die verstandskiezen eruit moesten lag ik al zwetend als een parkinson patient ni die stoel te trillen. Ik kan echt wel tegen pijn, maar omdat in je mond zo snel iets mis kan gaan was ik echt gewoon niet normaal bang toen ik in die stoel lag. Als de tandarts met zon slijpding langs mn tanden gaat dan heb altijd angst dat ie teveel weg slijpt....
Niet zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die had als afspraak namelijk 1000
Daarom vroeg ik ook of het met tomaat wasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spaghetti hoef took niet perse met tomaat ,je hebt zoveel varianten
Nee maar dannog...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed niet pijn hoorHaalde je er zo uit
![]()
Toen ik verstnadskiezen moest laten trekken kreeg ik paniekaanval en daarna viel ik flauw
jaquote:
ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb al veel te veel gestolen in m`n leven
Zwakkelingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan mij
Joh branders en kettingen is overkill. Als je dat had weggelaten had ik het wel geloofd.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik je mijn kaakchirurghorrors over branders en kettingen in mijn tandvlees enzo maar besparen
Baasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb al veel te veel gestolen in m`n leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |