Ik heb dat draadje er eens met een tang uitgewerktquote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn dilemma, draadje zit op 2 van de 6 punten los, to eruit rijten or not to eruit rijten.
Burn it with firequote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn dilemma, draadje zit op 2 van de 6 punten los, to eruit rijten or not to eruit rijten.
Uhuhquote:
ze deed aan AMA op redditquote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Face down, ass up thats the way I want to fuck...
Her
Je moet eens penne met pesto, creme fraiche, kip en sperzieboontjes maken, fucking lekkerquote:
Ik moet er ook serieus iets mee gaan doen, ik weet hetquote:Op zondag 2 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhEn misschien werkt het dat je over een tijdje iedere keer als je een biertje pakt er een stemmetje in je hoofd op komt zetten met 'zwakkeling
' en dat je dan minde rbier gaat drinken
![]()
![]()
![]()
Ik draaide altijd de punten die loszaten gewoon los van het draadje zodat ik er geen last meer van had en hij niet helemaal weg wasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohquote:
Ik las kotszakken ipv loszatenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draaide altijd de punten die loszaten gewoon los van het draadje zodat ik er geen last meer van had en hij niet helemaal weg was
Blij dat ik hem eruit heb laten halen![]()
![]()
Zwakkelingquote:
kloptquote:
Nee, want daar zit tomaat in. Ik moet eigenlijk ook geen pizza etenquote:
Truequote:
lekker simpelquote:Op zondag 2 februari 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik deed gewoon saus, gehakt en groente erin hahah
Zieke geest... Ik ben echt doodsbang van alles wat in mn mond pijn doet/niet goed is. Toen die verstandskiezen eruit moesten lag ik al zwetend als een parkinson patient ni die stoel te trillen. Ik kan echt wel tegen pijn, maar omdat in je mond zo snel iets mis kan gaan was ik echt gewoon niet normaal bang toen ik in die stoel lag. Als de tandarts met zon slijpding langs mn tanden gaat dan heb altijd angst dat ie teveel weg slijpt....quote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat draadje er eens met een tang uitgewerkt
Spaghetti hoef took niet perse met tomaat ,je hebt zoveel variantenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, want daar zit tomaat in. Ik moet eigenlijk ook geen pizza eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |