ik zit nu op 12 uurquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet er niet aan denken 24 uur lang te fokken, dan wordt je gek
Ik ga dat een keer doen met een abonnementquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet er niet aan denken 24 uur lang te fokken, dan wordt je gek
Lekker manquote:Op zondag 2 februari 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb voor mezelf gekookt goed he fokkie
Waarom nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan daar na enkele uren niet meer achter zitten
goed bezig, ik heb gister pannenkoeken gebakken.quote:
Jamaar ik had het over eerderquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uhm ik had het over het spelersvliegtuig van het NFL team van de Arizona Cardinals, dat wij op het vliegveld van Vegas (of SanFran, weet ik niet meer) zagen op de landingsbaan
Wat heb je gekookt?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb voor mezelf gekookt goed he fokkie
Moet nog steeds grinnikenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
Deze baas heeft wel een biertje verdiend dacht ik zo
Zwakkelingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
Deze baas heeft wel een biertje verdiend dacht ik zo
Oooooh hahaha.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik had het over eerderik wilde je quoten toen je reageerde op dat je niet snapte waarom er zo'n probleem ineens van werd gemaakt maar die kon ik zo snel niet meer vinden dus quotte ik je eerstvolgende post maar
Face down, ass up thats the way I want to fuck...quote:
Oh . met tomaat zeker?quote:
Ik hou toch wel van jequote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ga dat iedere keer posten vanaf nu stu,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |