quote:
wil je je capslock ff uit doen?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
[..]
IK GA 18 MAAAAART NAAR BEEEEYOOOOOONCEEEEEE
leuk, al zou ik er niet heen willenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
[..]
IK GA 18 MAAAAART NAAR BEEEEYOOOOOONCEEEEEE
Heb je al een planning enzo gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga morgen mijn kamer verbouwen leuk he
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg een stoel te kopen die dient als slot voor mijn kamer
Zeg ik toch. Lelijke kerels. Oud dik en harig. Iets waar ik in de verste verte niet daadwerkelijk mee in bed zou willen liggen.quote:
Ik heb even de reeks bekeken en het gebeurt vaak zat, dus ik vind het een beetje vreemd dat je meteen mij erop aan spreekt terwijl er duidelijk staat dat het gebeert en mag.quote:
nee gewoon uurtje met meubels klooienquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al een planning enzo gemaakt?
Goed idee wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg een stoel te kopen die dient als slot voor mijn kamer
Waarom? Ja vind het super leukquote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk, al zou ik er niet heen willen
De grote stoel mag worden weggegooid?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga morgen mijn kamer verbouwen leuk he
JAAAAAquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
credits naar sof voor deze
ik ga zo heeeeeerlijkkkkk nu
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeg ik toch. Lelijke kerels. Oud dik en harig. Iets waar ik in de verste verte niet daadwerkelijk mee in bed zou willen liggen.
Ja, maar ik vind het niet netjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb even de reeks bekeken en het gebeurt vaak zat, dus ik vind het een beetje vreemd dat je meteen mij erop aan spreekt terwijl er duidelijk staat dat het gebeert en mag.
Maar wij hebben samen een hele goede smaakquote:
Ah. Ik ben te traagquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon uurtje met meubels klooien
ik ga gewoon wat schuivenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De grote stoel mag worden weggegooid?
En altijd leukGewoon blind wat schuiven of een uitgedacht plan?
ik ga nu lekker op dezequote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij hebben samen een hele goede smaak
zou best kunnen. JRRY zal onderhand ook wel een vriendje hebben gehadquote:
Ja dat kan ooknatuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon uurtje met meubels klooien
Nee. Inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O GOD hahaha
Die is echt niet in orde.
Neeeee. Mensen kijken wel vaker walgelijke filmpjes om het walgelijke trouwens denk ik nu ineens.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat schuiven
vind ik echt leuk
en ik ga die stoel mijn kamer uit werken. mijn ouders hebben al een jaar beloofd datje eruit mag
Maak je niet druk johquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb even de reeks bekeken en het gebeurt vaak zat, dus ik vind het een beetje vreemd dat je meteen mij erop aan spreekt terwijl er duidelijk staat dat het gebeert en mag.
tot over twee topicsquote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga TrackMania spelen, dankzij 2 helden!
Kusjes en tot straks.
Bagger niet te veel svp.
nee ik doe het zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wellicht kunnen je broertjes helpen tillen. Toch een soort Minecraft.
Dat vind ik maar saai. Ik heb dit in een film gezien en het werkt heel goedquote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Alleen heb ik wel al een slot. In deze kamer.. die kan aan beide kanten op slot..
Have funquote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga TrackMania spelen, dankzij 2 helden!
Kusjes en tot straks.
Bagger niet te veel svp.
Je moet je niet zo druk maken over het kapenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Som, ik bedenk me net dat toen wij in Vegas vertrokken, we het vliegtuig van de Cardinals zagen weg taxien
Gaat te snelquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
De sc is momenteel op de mobiel slecht te volgen.
blijf je dan weg?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
Je verklaart hiermee dus gewoon amateur te zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
baasquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Som, ik bedenk me net dat toen wij in Vegas vertrokken, we het vliegtuig van de Cardinals zagen weg taxien
Ik ben blij dat ik dat benquote:Op zondag 2 februari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verklaart hiermee dus gewoon amateur te zijn
Uhm ik had het over het spelersvliegtuig van het NFL team van de Arizona Cardinals, dat wij op het vliegveld van Vegas (of SanFran, weet ik niet meer) zagen op de landingsbaanquote:Op zondag 2 februari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken over het kapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |