https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Wat is er met al je berekeningen gebeurt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb geen vertrouwen dat LEAF nog veel hoger gaat, ik verkoop het maar en ga SMC kopen, dat is nu best wel erg laag volgens mij.
Die waren slecht jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat is er met al je berekeningen gebeurt?
Ga niet weg!quote:
Die heb ik laatst ook van een exchange afgehaald en verkocht toen ze op crapsy kwamen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef Maxbet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog mooncoin heb
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Straks bitcoin-item bij het 8 uur Journaal (Ned1)
ojaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Even TV aanzettenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Ik kan mijn TV abbo niet opzeggen als ik kabelinternet wil houdenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Even journaal24 opgezet. Heb al jaren geen tv abbo meer
haha iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Sterke kredietwaardige Amerikaanse economie
_!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Sterke kredietwaardige Amerikaanse economie
_!!!
![]()
![]()
That reminds me, ik heb nog een plan B design liggen waar ik eens een keer mee langs de drukker moet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef MichaelScott het volgende:
Dat BTC t-shirt had ik nog niet gezien. Ik wil ook zo'n ding.
Alleen 4chan, en dat is ook al erg lang geleden. Verwacht niet dat het een Doge 2.0 zal wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Boxxy heeft veel fans van internetnerds en dus krijgt het vast wel wat waarde
Alsof je met crapcoins geen geld kan verdienen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ken haar niet.
typische crapcoin![]()
Nee dat natuurlijk niet, maar er valt vast wel wat op te verdienen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alleen 4chan, en dat is ook al erg lang geleden. Verwacht niet dat het een Doge 2.0 zal worden
Ah leuk filmpje. Alleen dat eindequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
http://nos.nl/video/604967-doorbraak-bitcoin-dit-jaar.html
Niemand?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:20 schreef Maxbet het volgende:
Even volledig offtopic, maar hoe fix ik dat ik op de tablet niet de mobiele layout krijg?
m. voor het normale adres zetten?quote:
Dan kom ik toch juist op de mobiele layout?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
m. voor het normale adres zetten?
Juist de m. weghalen. Denk dat je automatisch naar de mobiele versie gestuurd wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
m. voor het normale adres zetten?
Op je pc naar settings en dan hier dat hokje aanvinken. Alleen heb je dan ook op je telefoon ook geen mobiele layout meer.quote:
Perfectiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op je pc naar settings en dan hier dat hokje aanvinken. Alleen heb je dan ook op je telefoon ook geen mobiele layout meer.
[ afbeelding ]
Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboekquote:
Trolletje +1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboek
Cool, daar keek ik net ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=443977.0
[ afbeelding ]
Nu kijken of de rest ook nog aangetikt wordt.quote:01.02.14 18:16 Your order #134238366 (sell 21.6453226 LTC @ 0.02749) filled completely.
Wat is er met de KLB SC?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
RIP KLB SC
Ik kom hier dan maar posten
Hmm, ik zie er gewoon 1 Toch niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, kan geen nieuw deel geopend worden want er is er 1 die er niet is
Iedereen wordt maar mod tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Haha Frank is echt een digibeet.
Ja ik kan weer terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hmm, ik zie er gewoon 1 Toch niet meerEn weer wel
Die OP is Chinees voor mequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:08 schreef robin007bond het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435170.0
Jammer dat ik nu niet bij mijn computer kan om dit pareltje te minen.
Weekend, prijzen blijven redelijk stabiel.quote:
Wat doe jij hier?quote:
truequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weekend, prijzen blijven redelijk stabiel.
Als de crash der crashes daadwerkelijk was geweest hadden we het hier waarschijnlijk niet eens bij kunnen houden
Of juist wel: Iedereen aan het panic-sellen dus geen tijd voor SCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weekend, prijzen blijven redelijk stabiel.
Als de crash der crashes daadwerkelijk was geweest hadden we het hier waarschijnlijk niet eens bij kunnen houden
Dan ben je nog nooit in deze SC geweest tijden een crash/correctiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of juist wel: Iedereen aan het panic-sellen dus geen tijd voor SC
Laten we hopen, dat het een gewoon weekend blijft en er morgen weer een after-Church-pumpje komt![]()
Ik zit nu grotendeels in PPC en dat bevalt goed.
Afgelopen dondardag was her pay-day, dus 0.8 BTC spaargeld zijn onderweg naar mijn account voor nieuwe investeringen
Vreemd: Zo zie je maar weer, dat ik een newbee ben in deze SCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in deze SC geweest tijden een crash/correctie
Hoe sneller de prijs onderuit gaat hoe sneller hier de topics vol zijn
Of geld wat ik kan missen op een spaarrekening zetten, of investeren in grotere kans op beter rendement: Ik heb voor het laatste gekozen*quote:Wel lekkere bedragen heb jij om mee te spelen volgens mij
Niet iedereen is het eens, maar hier is een audiofile te vinden: http://knowyourmeme.com/memes/dogequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik wissel tussen 'Doozj' en 'Doog'
Ik geef je helemaal gelijk hoor als je het kunt missen, denk alleen niet dat iedereen in deze SC zomaar even iedere maand 0,8BTC kan missenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vreemd: Zo zie je maar weer, dat ik een newbee ben in deze SC
[..]
Of geld wat ik kan missen op een spaarrekening zetten, of investeren in grotere kans op beter rendement: Ik heb voor het laatste gekozen*![]()
*Banken brengen tegenwoordig ook al kosten in rekening voor je account, iedere transactie, dus nog meer win-win, door niet al je geld daar meer te parkeren
Gewoon op zijn oer-Hollandse Potato-English doen: Dooogequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik wissel tussen 'Doozj' en 'Doog'
Nee, maar je hebt hier een publiek varierend van de millionair, Ed modaal tot de Stufi-trekkers. Je moet alles in relatie tot je budget doen en getallen zeggen niks.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor als je het kunt missen, denk alleen niet dat iedereen in deze SC zomaar even iedere maand 0,8BTC kan missen
Jij gaat volgens mij erg lekker nu alquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik zie dat tijdens mijn afwezigheid mijn LEAFcoins weer zijn verkocht met bijna 50.000 Satoshi winst.
Nu weer een buy order op 22 gezet.
Nou... ik heb nog Moon, Doge, FTC en TRC die flink in de min staan, dus voorlopig is dit vooral de schade beperkenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij erg lekker nu al
Ok, dat had ik denk ik niet meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou... ik heb nog Moon, Doge, FTC en TRC die flink in de min staan, dus voorlopig is dit vooral de schade beperken.
De schade:quote:Op zondag 2 februari 2014 00:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ok, dat had ik denk ik niet meegekregen
Bekijk het eens positief, je had ook EAC tussen de 400 en 500 kunnen kopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schade:
Moon - ingekocht voor 17, schommelt nu rond de 10.
Doge - ingekocht voor 215, schommelt nu rond 180
FTC - van 39000 naar 36000
TRC - van 46000 naar 40000
Dus die mogen allemaal wel weer flink gaan stijgen van me.
Mja, en ik verwacht dat deze munten ook nog wel wat zullen stijgen in waarde. Dan gooi ik ze meteen in de verkoop voor een prijs waarvoor ik in ieder geval de investering terug hebquote:Op zondag 2 februari 2014 00:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bekijk het eens positief, je had ook EAC tussen de 400 en 500 kunnen kopen.
Of zoals robin op 999...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bekijk het eens positief, je had ook EAC tussen de 400 en 500 kunnen kopen.
http://reddit.com/r/dogecoinquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Waar komen al die plaatjes van jou over doge vandaan?
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Waar komen al die plaatjes van jou over doge vandaan?
ONZ / Breda of Tilburg?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt hier een publiek varierend van de millionair, Ed modaal tot de Stufi-trekkers. Je moet alles in relatie tot je budget doen en getallen zeggen niks.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nu bij de garage staat![]()
Contactslot is stuk
En gisteren brandde ook nog eens de grafkistenfabriek af die op 100 meter van m'n Volvo stond.
Was al bang dat m'n Volvo ook rookschade zou hebben maar stond gelukkig binnen op de brug
Ga ergens ander opscheppen dat je vrienden hebtquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga ergens ander opscheppen dat je vrienden hebt.
Ze hebben een klubke opgericht voor mensen met een lillik gezicht...quote:
Annabelquote:
PPC nog verkocht op 5.979?quote:
Net net wel een boel weggedaan jaquote:
Tame Impalaquote:
quote:
Is dat niet genoeg dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:42 schreef MichaelScott het volgende:
Altswap gaat hem niet worden.
Er zijn nog maar 3600 aandelen verkocht.
Niet op een totaal van 50.000quote:
EACquote:
Elke dag geen 100% winst is geen winst?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:42 schreef MichaelScott het volgende:
Altswap gaat hem niet worden.
Er zijn nog maar 3600 aandelen verkocht.
Waarom heb jij wel toegang en ik niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zit nu in een KPD-topic te kijken, wat daar toch allemaal voorbij komt.
Vraag toegang danquote:Op zondag 2 februari 2014 10:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel toegang en ik niet?
Al gedaan maar die admins zijn niet zo snel.quote:
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al gedaan maar die admins zijn niet zo snel.
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zipquote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.
Annabel.rar is ook goed te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zip
Hoezo vorige keer?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zip
Heb het nagekeken in dat topic en tussen de laatste 2 updates zat iets meer dan 3 weken.quote:
Ik dacht al, kloons zijn verboden hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb het nagekeken in dat topic en tussen de laatste 2 updates zat iets meer dan 3 weken.
Alleen als je geband bent toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht al, kloons zijn verboden hè?
Volgens de officiële regels niet, maar iedereen doet hetquote:Op zondag 2 februari 2014 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen als je geband bent toch?![]()
Volgens mij mag ik gewoon met Bob en Aladeen posten.
Welke dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens de officiële regels niet, maar iedereen doet het. Ik heb zo ook mijn klonen
.
Godverquote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
Een goede Aladeen gewenst iedereen!
Wordt er vandaag nog geAladeend?
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.
Niet? Ik wel genoten van je pics hoor in KPDquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
quote:
Baasquote:Op zondag 2 februari 2014 11:53 schreef µ het volgende:
* µ heeft gisteren voor het eerst bitcoins gekocht met cash, via een bitcoin-ATM
Waarquote:Op zondag 2 februari 2014 11:53 schreef µ het volgende:
* µ heeft gisteren voor het eerst bitcoins gekocht met cash, via een bitcoin-ATM
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:53 schreef µ het volgende:
QR van je adres aan dat apparaat laten zien, cash erin en hij stuurt de BTC opquote:Op zondag 2 februari 2014 11:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Hoe dan? Moet je je adres intoetsen of zoiets?
Waarom ben je niet langsgeweestquote:
Waar niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet langsgeweest?
KLB / Klonen op hoog niveauquote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
Ah, deze zou het moeten zijn:quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef µ het volgende:
[..]
Geen idee wel type het was. Was wel een mooie
.
Ik woon toch in Brusselquote:
Yes!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ah, deze zou het moeten zijn:
[ afbeelding ]
https://lamassu.is/
Mooi ding inderdaad
Mooi om te zien dat er zulke (op het eerste oog) goed doordachte producten ondertussen in het wild opduikenquote:
Mag dalen ook?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:11 schreef Nattekat het volgende:
638391.83734091 LEAF in mijn bezit
Nu nog stijgen
Neequote:
Dat is er al genoeg als jij in dit topic post.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is er al genoeg als jij in dit topic post.
/burn
Ben je weer lekker aan het trollen Toto?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben je weer lekker aan het trollen Toto?
Jip en Bram_!!!
Die namen zijn nog erger dan die van Toto en Spatieloos.
Jouw UIquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Slaapscheet het volgende:
Leaf buy order op 20 is aangetikt zie ik nu. Nu mag ie weer stijgen hoor
Het gaat zo sneeuwen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Tijd om naar de stad te lopen en een terrasje in het zonnetje te pikken.
Even lentegevoel snuiven
![]()
Naar buiten gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Even lentegevoel snuiven
![]()
Groot gelijk. Ik heb vanochtend al een uur in het duin gewandeldquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Even lentegevoel snuiven
![]()
Ik ben gisteren ook al even buiten geweest. Ben naar de Lidl geweest een straat verderop om boodschappen te halen en toen snel weer mijn zolderkamer ingedoken. Best een bijzondere ervaringquote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb vanochtend al een uur in het duin gewandeld.
Lol, dit deed ik ook altijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook al even buiten geweest. Ben naar de Lidl geweest een straat verderop om boodschappen te halen en toen snel weer mijn zolderkamer ingedoken. Best een bijzondere ervaring
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een paar maanden in Portugal te gaan wonen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, dit deed ik ook altijd35 graden dus volop zweten, snel de Lidl in een paar straten verderop (wel tegen een enorme heuvel opklimmen
) en weer naar binnen en douchen
portugal
Moet ik mijn FOK!-diploma dan van mijn cv afhalenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen die naar buiten gaan zijn geen echte FOK!ers
Ik wilde altijd al in het buitenland wonen - de planning was ook langer dan gebeurd isquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een paar maanden in Portugal te gaan wonen?
Da's wel een tof idee eigenlijk. Dus ze zochten daar Nederlandstaligen? En wat voor werk deed je dan precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al in het buitenland wonen - de planning was ook langer dan gebeurd is- en zag dat ze mensen in Lissabon zochten voor Philips. Dus ja, gesolliciteerd en drie dagen later al aangenomen
Gisteren ben ik naar buiten gegaan om FOK!kers te meetenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen die naar buiten gaan zijn geen echte FOK!ers
Zoeken. Altijd mensen nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Da's wel een tof idee eigenlijk. Dus ze zochten daar Nederlandstaligen? En wat voor werk deed je dan precies?
Je mag wel naar buiten voor noodzakelijke dingen zoals boodschappen doen of een pakketje aanpakken van de postbode. Maar naar buiten gaan voor je plezier is echt not dun.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet ik mijn FOK!-diploma dan van mijn cv afhalen?
Ik heb nog nooit een FOK!ker gemeetquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren ben ik naar buiten gegaan om FOK!kers te meeten.
Dat valt denk ik wel onder therapie dus dan mag het.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren ben ik naar buiten gegaan om FOK!kers te meeten.
Het was ook zowel online als offline meeten tegelijkertijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel onder therapie dus dan mag het.
Poesjesquote:
Geen poes zo nauw als je eigen klauw.quote:
Denk het niet want dat zou betekenen dat Socios de treinfappert normaal is.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Maxbet het volgende:
Zolang WiFi in de trein een beetje blijft werken ben ik er weer
Is in de trein eigenlijk ook buiten? Zit wel bovenin een dubbeldekker dus het lijkt wel een beetje op een zolderkamer
Sociosquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen poes zo nauw als je eigen klauw.
[..]
Denk het niet want dat zou betekenen dat Socios de treinfappert normaal is.
Hmm, dan ben ik wel erg veel buiten vandaag voor een Fok!kerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen poes zo nauw als je eigen klauw.
[..]
Denk het niet want dat zou betekenen dat Socios de treinfappert normaal is.
Kijk dit is de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Kijk dit is de mijne"Poesjes"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Poesjes"
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders
Dan moet je in KPD kijken!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Poesjes"
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Kijk dit is de mijneLijkt wel een beetje op die van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goed, die zijn ook lief!quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die van mij.Awwwww wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker met een beetje ketchupquote:
Ons konijn is echtquote:Op zondag 2 februari 2014 14:43 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ook goed, die zijn ook lief!
[..]
Awwwww wat een poepie
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stondquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stond.
Ik vergeet in AT ook wel eens te kijken welk subforum het nou precies isquote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stond.
Erg handig als je op je werk zit ookquote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik vergeet in AT ook wel eens te kijken welk subforum het nou precies is
Daar heb ik gelukkig geen last van, moet toch mobiel fokken op het werk en waarschijnlijk vinden ze het alleen maar mooi als er een keer tetten te zien zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg handig als je op je werk zit ook.
Ik dacht wat is ut koud in die douche manquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een grote whale die de prijs omhoog probeert te krijgen, dat lijk ik te zien op preev.com, of het een bug.
Er zijn wel meer paarse subfora waar ik zo nu en dan lurk, dus dat kleurtje let ik helemaal niet meer opquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Nattekat het volgende:
De kleur vertelt mij meestal wel genoeg
Die zijn gratis te krijgen in de betere supermarkten en fastfoodrestaurants dus waarom zou je die kopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik later een uitkering heb ga ik twee ratten kopen.
Alleen is het jammer dat ze niet zo oud worden.
Haterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zijn gratis te krijgen in de betere supermarkten en fastfoodrestaurants dus waarom zou je die kopen?
Bij mij verschijnen er niet eens paarse topics, niks aan die foraquote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zijn wel meer paarse subfora waar ik zo nu en dan lurk, dus dat kleurtje let ik helemaal niet meer op
Niet in het Keldertje komenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij verschijnen er niet eens paarse topics, niks aan die fora
Dat is toch hetzelfde als KPD?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als KPD?![]()
#durftevragen
neequote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
#durftevragen
Mensen die geen toegang hebben tot KPDquote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
#durftevragen
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die geen toegang hebben tot KPD....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je die vrouw met dat ei al gezienquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had je die vrouw met dat ei al gezien?
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Maxbet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)_happening_at_mtgox/
Het begint er steeds meer op te lijken dat Gox aan fractional banking doet als je het mij vraagtLijkt erop dat die crash dus toch gaat gebeuren binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik mine even helemaal niks totdat ik weer thuis ben. Ding heeft een paar onverklaarbare problemen.quote:
Oei, das minder.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mine even helemaal niks totdat ik weer thuis ben. Ding heeft een paar onverklaarbare problemen.
Zoals?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mine even helemaal niks totdat ik weer thuis ben. Ding heeft een paar onverklaarbare problemen.
Niet? Faalhaasquote:
Nog een vrouwquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef xPressie het volgende:
[..]
Oei, das minder.
Dus jij bent de mod hier??
Denk dat dit toch echt de laatste kans is voor spotgoedkope coins.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lijkt erop dat die crash dus toch gaat gebeuren binnenkort.
Haha hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet? Faalhaas.
[..]
Nog een vrouw
1 van de 3quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef xPressie het volgende:
[..]
Oei, das minder.
Dus jij bent de mod hier??
Temp problemen met de 2e kaart, lijkt te komen door en recente biosupgrade.quote:
De verhouding is nu bijna 1/1.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet? Faalhaas.
[..]
Nog een vrouw
Hij heeft al iemand om de aardappels te schillenquote:
Ik moet je wel waarschuwen, als je te veel in deze SC post loop je het risico om een dikke troll te wordenquote:
Ik ben slankquote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik moet je wel waarschuwen, als je te veel in deze SC post loop je het risico om een dikke troll te worden.
Nou enquote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand om de aardappels te schillen
Wie is de derde mod dan? Ik zie hier alleen die speciale 'u' en jijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
1 van de 3
[..]
Temp problemen met de 2e kaart, lijkt te komen door en recente biosupgrade.
sitting_elfling toch? volgens de forum indexquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie is de derde mod dan? Ik zie hier alleen die speciale 'u' en jij.
sitting_elflingquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie is de derde mod dan? Ik zie hier alleen die speciale 'u' en jij.
Software upgrade zorgt voor oververhitting? Vreemd...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
1 van de 3
[..]
Temp problemen met de 2e kaart, lijkt te komen door en recente biosupgrade.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef xPressie het volgende:
[..]
sitting_elfling toch? volgens de forum index
Nog nooit gezienquote:
Is nogal sceptisch over BTC dus zal zijn neus hier inderdaad niet laten zien.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand om de aardappels te schillen
Sabertooth bord, regel alle fans via de ASUS software/biosquote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Software upgrade zorgt voor oververhitting? Vreemd...
Ken ik jouw??quote:Op zondag 2 februari 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn aardappels moeten ook nog geschild worden.
Hij is van TTKquote:
Oh oke..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of je mijn vraagteken kent.
Maar ik meld me ook even als machtige man....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |