_!!!
 _!!!   

haha iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Sterke kredietwaardige Amerikaanse economie
_!!!

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Sterke kredietwaardige Amerikaanse economie
_!!!

That reminds me, ik heb nog een plan B design liggen waar ik eens een keer mee langs de drukker moet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef MichaelScott het volgende:
Dat BTC t-shirt had ik nog niet gezien. Ik wil ook zo'n ding.

Alleen 4chan, en dat is ook al erg lang geleden. Verwacht niet dat het een Doge 2.0 zal wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Boxxy heeft veel fans van internetnerds en dus krijgt het vast wel wat waarde

Alsof je met crapcoins geen geld kan verdienen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ken haar niet.
typische crapcoin

Nee dat natuurlijk niet, maar er valt vast wel wat op te verdienen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alleen 4chan, en dat is ook al erg lang geleden. Verwacht niet dat het een Doge 2.0 zal worden

Ah leuk filmpje. Alleen dat eindequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
http://nos.nl/video/604967-doorbraak-bitcoin-dit-jaar.html

Niemand?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:20 schreef Maxbet het volgende:
Even volledig offtopic, maar hoe fix ik dat ik op de tablet niet de mobiele layout krijg?

m. voor het normale adres zetten?quote:

Dan kom ik toch juist op de mobiele layout?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
m. voor het normale adres zetten?

Juist de m. weghalen. Denk dat je automatisch naar de mobiele versie gestuurd wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
m. voor het normale adres zetten?

Op je pc naar settings en dan hier dat hokje aanvinken. Alleen heb je dan ook op je telefoon ook geen mobiele layout meer.quote:

Perfectiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op je pc naar settings en dan hier dat hokje aanvinken. Alleen heb je dan ook op je telefoon ook geen mobiele layout meer.
[ afbeelding ]

Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboekquote:

Trolletje +1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |