https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Wat is er met al je berekeningen gebeurt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb geen vertrouwen dat LEAF nog veel hoger gaat, ik verkoop het maar en ga SMC kopen, dat is nu best wel erg laag volgens mij.
Die waren slecht jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat is er met al je berekeningen gebeurt?
Ga niet weg!quote:
Die heb ik laatst ook van een exchange afgehaald en verkocht toen ze op crapsy kwamen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef Maxbet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog mooncoin heb
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Straks bitcoin-item bij het 8 uur Journaal (Ned1)
ojaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Even TV aanzettenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Ik kan mijn TV abbo niet opzeggen als ik kabelinternet wil houdenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Even journaal24 opgezet. Heb al jaren geen tv abbo meer
haha iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Sterke kredietwaardige Amerikaanse economie
_!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Sterke kredietwaardige Amerikaanse economie
_!!!
![]()
![]()
That reminds me, ik heb nog een plan B design liggen waar ik eens een keer mee langs de drukker moet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef MichaelScott het volgende:
Dat BTC t-shirt had ik nog niet gezien. Ik wil ook zo'n ding.
Alleen 4chan, en dat is ook al erg lang geleden. Verwacht niet dat het een Doge 2.0 zal wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Boxxy heeft veel fans van internetnerds en dus krijgt het vast wel wat waarde
Alsof je met crapcoins geen geld kan verdienen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ken haar niet.
typische crapcoin![]()
Nee dat natuurlijk niet, maar er valt vast wel wat op te verdienen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alleen 4chan, en dat is ook al erg lang geleden. Verwacht niet dat het een Doge 2.0 zal worden
Ah leuk filmpje. Alleen dat eindequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
http://nos.nl/video/604967-doorbraak-bitcoin-dit-jaar.html
Niemand?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:20 schreef Maxbet het volgende:
Even volledig offtopic, maar hoe fix ik dat ik op de tablet niet de mobiele layout krijg?
m. voor het normale adres zetten?quote:
Dan kom ik toch juist op de mobiele layout?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
m. voor het normale adres zetten?
Juist de m. weghalen. Denk dat je automatisch naar de mobiele versie gestuurd wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
m. voor het normale adres zetten?
Op je pc naar settings en dan hier dat hokje aanvinken. Alleen heb je dan ook op je telefoon ook geen mobiele layout meer.quote:
Perfectiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op je pc naar settings en dan hier dat hokje aanvinken. Alleen heb je dan ook op je telefoon ook geen mobiele layout meer.
[ afbeelding ]
Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboekquote:
Trolletje +1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboek
Cool, daar keek ik net ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=443977.0
[ afbeelding ]
Nu kijken of de rest ook nog aangetikt wordt.quote:01.02.14 18:16 Your order #134238366 (sell 21.6453226 LTC @ 0.02749) filled completely.
Wat is er met de KLB SC?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
RIP KLB SC
Ik kom hier dan maar posten
Hmm, ik zie er gewoon 1 Toch niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, kan geen nieuw deel geopend worden want er is er 1 die er niet is
Iedereen wordt maar mod tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Haha Frank is echt een digibeet.
Ja ik kan weer terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hmm, ik zie er gewoon 1 Toch niet meerEn weer wel
Die OP is Chinees voor mequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:08 schreef robin007bond het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435170.0
Jammer dat ik nu niet bij mijn computer kan om dit pareltje te minen.
Weekend, prijzen blijven redelijk stabiel.quote:
Wat doe jij hier?quote:
truequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weekend, prijzen blijven redelijk stabiel.
Als de crash der crashes daadwerkelijk was geweest hadden we het hier waarschijnlijk niet eens bij kunnen houden
Of juist wel: Iedereen aan het panic-sellen dus geen tijd voor SCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weekend, prijzen blijven redelijk stabiel.
Als de crash der crashes daadwerkelijk was geweest hadden we het hier waarschijnlijk niet eens bij kunnen houden
Dan ben je nog nooit in deze SC geweest tijden een crash/correctiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of juist wel: Iedereen aan het panic-sellen dus geen tijd voor SC
Laten we hopen, dat het een gewoon weekend blijft en er morgen weer een after-Church-pumpje komt![]()
Ik zit nu grotendeels in PPC en dat bevalt goed.
Afgelopen dondardag was her pay-day, dus 0.8 BTC spaargeld zijn onderweg naar mijn account voor nieuwe investeringen
Vreemd: Zo zie je maar weer, dat ik een newbee ben in deze SCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in deze SC geweest tijden een crash/correctie
Hoe sneller de prijs onderuit gaat hoe sneller hier de topics vol zijn
Of geld wat ik kan missen op een spaarrekening zetten, of investeren in grotere kans op beter rendement: Ik heb voor het laatste gekozen*quote:Wel lekkere bedragen heb jij om mee te spelen volgens mij
Niet iedereen is het eens, maar hier is een audiofile te vinden: http://knowyourmeme.com/memes/dogequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik wissel tussen 'Doozj' en 'Doog'
Ik geef je helemaal gelijk hoor als je het kunt missen, denk alleen niet dat iedereen in deze SC zomaar even iedere maand 0,8BTC kan missenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vreemd: Zo zie je maar weer, dat ik een newbee ben in deze SC
[..]
Of geld wat ik kan missen op een spaarrekening zetten, of investeren in grotere kans op beter rendement: Ik heb voor het laatste gekozen*![]()
*Banken brengen tegenwoordig ook al kosten in rekening voor je account, iedere transactie, dus nog meer win-win, door niet al je geld daar meer te parkeren
Gewoon op zijn oer-Hollandse Potato-English doen: Dooogequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik wissel tussen 'Doozj' en 'Doog'
Nee, maar je hebt hier een publiek varierend van de millionair, Ed modaal tot de Stufi-trekkers. Je moet alles in relatie tot je budget doen en getallen zeggen niks.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor als je het kunt missen, denk alleen niet dat iedereen in deze SC zomaar even iedere maand 0,8BTC kan missen
Jij gaat volgens mij erg lekker nu alquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik zie dat tijdens mijn afwezigheid mijn LEAFcoins weer zijn verkocht met bijna 50.000 Satoshi winst.
Nu weer een buy order op 22 gezet.
Nou... ik heb nog Moon, Doge, FTC en TRC die flink in de min staan, dus voorlopig is dit vooral de schade beperkenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij erg lekker nu al
Ok, dat had ik denk ik niet meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou... ik heb nog Moon, Doge, FTC en TRC die flink in de min staan, dus voorlopig is dit vooral de schade beperken.
De schade:quote:Op zondag 2 februari 2014 00:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ok, dat had ik denk ik niet meegekregen
Bekijk het eens positief, je had ook EAC tussen de 400 en 500 kunnen kopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schade:
Moon - ingekocht voor 17, schommelt nu rond de 10.
Doge - ingekocht voor 215, schommelt nu rond 180
FTC - van 39000 naar 36000
TRC - van 46000 naar 40000
Dus die mogen allemaal wel weer flink gaan stijgen van me.
Mja, en ik verwacht dat deze munten ook nog wel wat zullen stijgen in waarde. Dan gooi ik ze meteen in de verkoop voor een prijs waarvoor ik in ieder geval de investering terug hebquote:Op zondag 2 februari 2014 00:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bekijk het eens positief, je had ook EAC tussen de 400 en 500 kunnen kopen.
Of zoals robin op 999...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bekijk het eens positief, je had ook EAC tussen de 400 en 500 kunnen kopen.
http://reddit.com/r/dogecoinquote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Waar komen al die plaatjes van jou over doge vandaan?
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Waar komen al die plaatjes van jou over doge vandaan?
ONZ / Breda of Tilburg?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt hier een publiek varierend van de millionair, Ed modaal tot de Stufi-trekkers. Je moet alles in relatie tot je budget doen en getallen zeggen niks.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nu bij de garage staat![]()
Contactslot is stuk
En gisteren brandde ook nog eens de grafkistenfabriek af die op 100 meter van m'n Volvo stond.
Was al bang dat m'n Volvo ook rookschade zou hebben maar stond gelukkig binnen op de brug
Ga ergens ander opscheppen dat je vrienden hebtquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga ergens ander opscheppen dat je vrienden hebt.
Ze hebben een klubke opgericht voor mensen met een lillik gezicht...quote:
Annabelquote:
PPC nog verkocht op 5.979?quote:
Net net wel een boel weggedaan jaquote:
Tame Impalaquote:
quote:
Is dat niet genoeg dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:42 schreef MichaelScott het volgende:
Altswap gaat hem niet worden.
Er zijn nog maar 3600 aandelen verkocht.
Niet op een totaal van 50.000quote:
EACquote:
Elke dag geen 100% winst is geen winst?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:42 schreef MichaelScott het volgende:
Altswap gaat hem niet worden.
Er zijn nog maar 3600 aandelen verkocht.
Waarom heb jij wel toegang en ik niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zit nu in een KPD-topic te kijken, wat daar toch allemaal voorbij komt.
Vraag toegang danquote:Op zondag 2 februari 2014 10:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel toegang en ik niet?
Al gedaan maar die admins zijn niet zo snel.quote:
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al gedaan maar die admins zijn niet zo snel.
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zipquote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.
Annabel.rar is ook goed te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zip
Hoezo vorige keer?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zip
Heb het nagekeken in dat topic en tussen de laatste 2 updates zat iets meer dan 3 weken.quote:
Ik dacht al, kloons zijn verboden hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb het nagekeken in dat topic en tussen de laatste 2 updates zat iets meer dan 3 weken.
Alleen als je geband bent toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht al, kloons zijn verboden hè?
Volgens de officiële regels niet, maar iedereen doet hetquote:Op zondag 2 februari 2014 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen als je geband bent toch?![]()
Volgens mij mag ik gewoon met Bob en Aladeen posten.
Welke dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens de officiële regels niet, maar iedereen doet het. Ik heb zo ook mijn klonen
.
Godverquote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
Een goede Aladeen gewenst iedereen!
Wordt er vandaag nog geAladeend?
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.
Niet? Ik wel genoten van je pics hoor in KPDquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
quote:
Baasquote:Op zondag 2 februari 2014 11:53 schreef µ het volgende:
* µ heeft gisteren voor het eerst bitcoins gekocht met cash, via een bitcoin-ATM
Waarquote:Op zondag 2 februari 2014 11:53 schreef µ het volgende:
* µ heeft gisteren voor het eerst bitcoins gekocht met cash, via een bitcoin-ATM
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:53 schreef µ het volgende:
QR van je adres aan dat apparaat laten zien, cash erin en hij stuurt de BTC opquote:Op zondag 2 februari 2014 11:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Hoe dan? Moet je je adres intoetsen of zoiets?
Waarom ben je niet langsgeweestquote:
Waar niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet langsgeweest?
KLB / Klonen op hoog niveauquote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
Ah, deze zou het moeten zijn:quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef µ het volgende:
[..]
Geen idee wel type het was. Was wel een mooie
.
Ik woon toch in Brusselquote:
Yes!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ah, deze zou het moeten zijn:
[ afbeelding ]
https://lamassu.is/
Mooi ding inderdaad
Mooi om te zien dat er zulke (op het eerste oog) goed doordachte producten ondertussen in het wild opduikenquote:
Mag dalen ook?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:11 schreef Nattekat het volgende:
638391.83734091 LEAF in mijn bezit
Nu nog stijgen
Neequote:
Dat is er al genoeg als jij in dit topic post.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is er al genoeg als jij in dit topic post.
/burn
Ben je weer lekker aan het trollen Toto?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben je weer lekker aan het trollen Toto?
Jip en Bram_!!!
Die namen zijn nog erger dan die van Toto en Spatieloos.
Jouw UIquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Slaapscheet het volgende:
Leaf buy order op 20 is aangetikt zie ik nu. Nu mag ie weer stijgen hoor
Het gaat zo sneeuwen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Tijd om naar de stad te lopen en een terrasje in het zonnetje te pikken.
Even lentegevoel snuiven
![]()
Naar buiten gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Tijd om naar de stad te lopen en een terrasje in het zonnetje te pikken.
Even lentegevoel snuiven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |