quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Om deze moet ik gvd zelf lachenDBZ kenners weten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ze heeft hem al gelezen, vond het dus niet zo leuk
edit: antwoord!Als je een grap moet gaan uitleggen, stop er maar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je een grap moet gaan uitleggen, stop er maar mee
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd
Faeeza 16:31
ahahha glad my named nt that ahha
wow
such bad grammar
wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jongens, ik word een weerwolf
Vandaar dat hij nu bij de garage staatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zag zijn auto laatst rijden. Ik ben hem gevolgd en heb toen op zijn auto gepoept. Toen ben ik giechelend weggehuppeld.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jongens, ik word een weerwolf
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jongens, ik word een weerwolfquote:
Toto![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"bud has that ever worked for you?"
BUD?!
En dat zijn Britten
quote:Je antwoord:
Nee, net als het traden met bitcoins
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Om deze moet ik gvd zelf lachenDBZ kenners weten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ze heeft hem al gelezen, vond het dus niet zo leuk
edit: antwoord!Dragonball Z is echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
AdrianVanOyenquote:
Ik hoop dat zequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Beth 16:36
bud has that ever worked for you? xD
(((((( 16:36
Did I seem serious? XD
((((( 16:36
I'm one big joker, not a pervert
Beth 16:37
haha I know I know!
(((( 16:38
Hehe, might say it wasn't the worst attempt ever right?
zegt, anders liegt zequote:Yes, yes it was
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze
[..]
zegt, anders liegt ze
quote:Beth — 16:40
oh I've had creepier!x
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ow ze heeft ook al een gesprek met leafeon gehad?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef MichaelScott het volgende:
Moet je eigenlijk betalen voor Badoo?
#durftevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |