En dan kom je nooit meer terug?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik verkoop mijn cryptocoins pas als btc de 1000 weer haalt, en dan stap ik ook echt overal uit...
Oh oke dat kanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna begin ik weer bij 0 en altcoins minen
quote:
Welkom, heb ik je al verteld dat het hier béregezellig is?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Spoenkerman het volgende:
En hier nog een lurker die toch maar eens besluit een account aan te maken!
Die indruk kreeg ik al welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welkom, heb ik je al verteld dat het hier béregezellig is?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:17 schreef A321456 het volgende:
Hey!
Pics van je zusje/moeder/vriendin/hond?
We hebben een blijvertje mensen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Spoenkerman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou vooruit dan, hier heb je er eentje van m'n zus..
Kwaliteit wordt niet altijd erkend tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond mij niet zo lief bleek.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond mij niet zo lief bleek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ze heeft hem al gelezen, vond het dus niet zo leuk
edit: antwoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 16:30:31 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |