Niet op een totaal van 50.000quote:

EACquote:

Elke dag geen 100% winst is geen winst?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:42 schreef MichaelScott het volgende:
Altswap gaat hem niet worden.
Er zijn nog maar 3600 aandelen verkocht.

.
.

Waarom heb jij wel toegang en ik niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zit nu in een KPD-topic te kijken, wat daar toch allemaal voorbij komt.

Vraag toegang danquote:Op zondag 2 februari 2014 10:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel toegang en ik niet?
 .
.

Al gedaan maar die admins zijn niet zo snel.quote:

Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al gedaan maar die admins zijn niet zo snel.

Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zipquote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.

Annabel.rar is ook goed te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zip

Hoezo vorige keer?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook maar 3 weken dus tot die tijd vermaak ik me wel met FOK!.rar en trolletje.zip

Heb het nagekeken in dat topic en tussen de laatste 2 updates zat iets meer dan 3 weken.quote:

Ik dacht al, kloons zijn verboden hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb het nagekeken in dat topic en tussen de laatste 2 updates zat iets meer dan 3 weken.

Alleen als je geband bent toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht al, kloons zijn verboden hè?

Volgens de officiële regels niet, maar iedereen doet hetquote:Op zondag 2 februari 2014 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen als je geband bent toch?
Volgens mij mag ik gewoon met Bob en Aladeen posten.
 . Ik heb zo ook mijn klonen
. Ik heb zo ook mijn klonen  .
.

Welke dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens de officiële regels niet, maar iedereen doet het. Ik heb zo ook mijn klonen
.

Godverquote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef AdmiralGeneralAladeen het volgende:
Een goede Aladeen gewenst iedereen!
Wordt er vandaag nog geAladeend?

quote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maxbet, die kan je misschien wel helpen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |