Dan moet je in KPD kijken!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Poesjes"
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders

quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Kijk dit is de mijneLijkt wel een beetje op die van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ook goed, die zijn ook lief!quote:

quote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die van mij.Awwwww wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lekker met een beetje ketchupquote:

Ons konijn is echtquote:Op zondag 2 februari 2014 14:43 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ook goed, die zijn ook lief!
[..]
Awwwww wat een poepie

Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stondquote:
 .
.

quote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stond.

Ik vergeet in AT ook wel eens te kijken welk subforum het nou precies isquote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stond.

Erg handig als je op je werk zit ookquote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik vergeet in AT ook wel eens te kijken welk subforum het nou precies is
 .
.

Daar heb ik gelukkig geen last van, moet toch mobiel fokken op het werk en waarschijnlijk vinden ze het alleen maar mooi als er een keer tetten te zien zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg handig als je op je werk zit ook.

Ik dacht wat is ut koud in die douche manquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een grote whale die de prijs omhoog probeert te krijgen, dat lijk ik te zien op preev.com, of het een bug.

Er zijn wel meer paarse subfora waar ik zo nu en dan lurk, dus dat kleurtje let ik helemaal niet meer opquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Nattekat het volgende:
De kleur vertelt mij meestal wel genoeg

.
. .
.

Die zijn gratis te krijgen in de betere supermarkten en fastfoodrestaurants dus waarom zou je die kopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik later een uitkering heb ga ik twee ratten kopen.
Alleen is het jammer dat ze niet zo oud worden.

Haterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zijn gratis te krijgen in de betere supermarkten en fastfoodrestaurants dus waarom zou je die kopen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |