Groot gelijk. Ik heb vanochtend al een uur in het duin gewandeldquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Tijd om naar de stad te lopen en een terrasje in het zonnetje te pikken.
Even lentegevoel snuiven
![]()
Ik ben gisteren ook al even buiten geweest. Ben naar de Lidl geweest een straat verderop om boodschappen te halen en toen snel weer mijn zolderkamer ingedoken. Best een bijzondere ervaringquote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb vanochtend al een uur in het duin gewandeld.
Lol, dit deed ik ook altijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook al even buiten geweest. Ben naar de Lidl geweest een straat verderop om boodschappen te halen en toen snel weer mijn zolderkamer ingedoken. Best een bijzondere ervaring
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een paar maanden in Portugal te gaan wonen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, dit deed ik ook altijd35 graden dus volop zweten, snel de Lidl in een paar straten verderop (wel tegen een enorme heuvel opklimmen
) en weer naar binnen en douchen
portugal
Moet ik mijn FOK!-diploma dan van mijn cv afhalenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen die naar buiten gaan zijn geen echte FOK!ers
Ik wilde altijd al in het buitenland wonen - de planning was ook langer dan gebeurd isquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een paar maanden in Portugal te gaan wonen?
Da's wel een tof idee eigenlijk. Dus ze zochten daar Nederlandstaligen? En wat voor werk deed je dan precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al in het buitenland wonen - de planning was ook langer dan gebeurd is- en zag dat ze mensen in Lissabon zochten voor Philips. Dus ja, gesolliciteerd en drie dagen later al aangenomen
Gisteren ben ik naar buiten gegaan om FOK!kers te meetenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen die naar buiten gaan zijn geen echte FOK!ers
Zoeken. Altijd mensen nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Da's wel een tof idee eigenlijk. Dus ze zochten daar Nederlandstaligen? En wat voor werk deed je dan precies?
Je mag wel naar buiten voor noodzakelijke dingen zoals boodschappen doen of een pakketje aanpakken van de postbode. Maar naar buiten gaan voor je plezier is echt not dun.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet ik mijn FOK!-diploma dan van mijn cv afhalen?
Ik heb nog nooit een FOK!ker gemeetquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren ben ik naar buiten gegaan om FOK!kers te meeten.
Dat valt denk ik wel onder therapie dus dan mag het.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren ben ik naar buiten gegaan om FOK!kers te meeten.
Het was ook zowel online als offline meeten tegelijkertijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel onder therapie dus dan mag het.
Poesjesquote:
Geen poes zo nauw als je eigen klauw.quote:
Denk het niet want dat zou betekenen dat Socios de treinfappert normaal is.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Maxbet het volgende:
Zolang WiFi in de trein een beetje blijft werken ben ik er weer
Is in de trein eigenlijk ook buiten? Zit wel bovenin een dubbeldekker dus het lijkt wel een beetje op een zolderkamer
Sociosquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen poes zo nauw als je eigen klauw.
[..]
Denk het niet want dat zou betekenen dat Socios de treinfappert normaal is.
Hmm, dan ben ik wel erg veel buiten vandaag voor een Fok!kerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen poes zo nauw als je eigen klauw.
[..]
Denk het niet want dat zou betekenen dat Socios de treinfappert normaal is.
Kijk dit is de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Kijk dit is de mijne"Poesjes"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Poesjes"
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders
Dan moet je in KPD kijken!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Poesjes"
"Kijk dit is de mijne"
Ik verwachtte wat anders
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Kijk dit is de mijneLijkt wel een beetje op die van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goed, die zijn ook lief!quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die van mij.Awwwww wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker met een beetje ketchupquote:
Ons konijn is echtquote:Op zondag 2 februari 2014 14:43 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ook goed, die zijn ook lief!
[..]
Awwwww wat een poepie
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stondquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stond.
Ik vergeet in AT ook wel eens te kijken welk subforum het nou precies isquote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik mod werd, kwamen daar automatisch KPD-rechten bij. Dat had ik niet direct in de gaten, dus ik kreeg iets heel anders te zien dan ik verwachtte bij een topic over poesjes, dat dus niet in F&F stond.
Erg handig als je op je werk zit ookquote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik vergeet in AT ook wel eens te kijken welk subforum het nou precies is
Daar heb ik gelukkig geen last van, moet toch mobiel fokken op het werk en waarschijnlijk vinden ze het alleen maar mooi als er een keer tetten te zien zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg handig als je op je werk zit ook.
Ik dacht wat is ut koud in die douche manquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een grote whale die de prijs omhoog probeert te krijgen, dat lijk ik te zien op preev.com, of het een bug.
Er zijn wel meer paarse subfora waar ik zo nu en dan lurk, dus dat kleurtje let ik helemaal niet meer opquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Nattekat het volgende:
De kleur vertelt mij meestal wel genoeg
Die zijn gratis te krijgen in de betere supermarkten en fastfoodrestaurants dus waarom zou je die kopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik later een uitkering heb ga ik twee ratten kopen.
Alleen is het jammer dat ze niet zo oud worden.
Haterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zijn gratis te krijgen in de betere supermarkten en fastfoodrestaurants dus waarom zou je die kopen?
Bij mij verschijnen er niet eens paarse topics, niks aan die foraquote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zijn wel meer paarse subfora waar ik zo nu en dan lurk, dus dat kleurtje let ik helemaal niet meer op
Niet in het Keldertje komenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij verschijnen er niet eens paarse topics, niks aan die fora
Dat is toch hetzelfde als KPD?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als KPD?![]()
#durftevragen
neequote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
#durftevragen
Mensen die geen toegang hebben tot KPDquote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
#durftevragen
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die geen toegang hebben tot KPD....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je die vrouw met dat ei al gezienquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had je die vrouw met dat ei al gezien?
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Maxbet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)_happening_at_mtgox/
Het begint er steeds meer op te lijken dat Gox aan fractional banking doet als je het mij vraagtLijkt erop dat die crash dus toch gaat gebeuren binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik mine even helemaal niks totdat ik weer thuis ben. Ding heeft een paar onverklaarbare problemen.quote:
Oei, das minder.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mine even helemaal niks totdat ik weer thuis ben. Ding heeft een paar onverklaarbare problemen.
Zoals?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mine even helemaal niks totdat ik weer thuis ben. Ding heeft een paar onverklaarbare problemen.
Niet? Faalhaasquote:
Nog een vrouwquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef xPressie het volgende:
[..]
Oei, das minder.
Dus jij bent de mod hier??
Denk dat dit toch echt de laatste kans is voor spotgoedkope coins.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lijkt erop dat die crash dus toch gaat gebeuren binnenkort.
Haha hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet? Faalhaas.
[..]
Nog een vrouw
1 van de 3quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef xPressie het volgende:
[..]
Oei, das minder.
Dus jij bent de mod hier??
Temp problemen met de 2e kaart, lijkt te komen door en recente biosupgrade.quote:
De verhouding is nu bijna 1/1.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet? Faalhaas.
[..]
Nog een vrouw
Hij heeft al iemand om de aardappels te schillenquote:
Ik moet je wel waarschuwen, als je te veel in deze SC post loop je het risico om een dikke troll te wordenquote:
Ik ben slankquote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik moet je wel waarschuwen, als je te veel in deze SC post loop je het risico om een dikke troll te worden.
Nou enquote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand om de aardappels te schillen
Wie is de derde mod dan? Ik zie hier alleen die speciale 'u' en jijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
1 van de 3
[..]
Temp problemen met de 2e kaart, lijkt te komen door en recente biosupgrade.
sitting_elfling toch? volgens de forum indexquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie is de derde mod dan? Ik zie hier alleen die speciale 'u' en jij.
sitting_elflingquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie is de derde mod dan? Ik zie hier alleen die speciale 'u' en jij.
Software upgrade zorgt voor oververhitting? Vreemd...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
1 van de 3
[..]
Temp problemen met de 2e kaart, lijkt te komen door en recente biosupgrade.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef xPressie het volgende:
[..]
sitting_elfling toch? volgens de forum index
Nog nooit gezienquote:
Is nogal sceptisch over BTC dus zal zijn neus hier inderdaad niet laten zien.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand om de aardappels te schillen
Sabertooth bord, regel alle fans via de ASUS software/biosquote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Software upgrade zorgt voor oververhitting? Vreemd...
Ken ik jouw??quote:Op zondag 2 februari 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn aardappels moeten ook nog geschild worden.
Hij is van TTKquote:
Oh oke..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of je mijn vraagteken kent.
Maar ik meld me ook even als machtige man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |