Jaquote:
quote:
waarmomquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koop hem af. Maar de telefoon is nog niet in bezit.
Okay. Wanneer welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koop hem af. Maar de telefoon is nog niet in bezit.
Ik wil hem eerst irl zien voor ik hem kies. Alleen bijna geen enkele telefoonwinkel heeft hem als showmodel. Vet skeer.quote:
is ook een rukdingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil hem eerst irl zien voor ik hem kies. Alleen bijna geen enkele telefoonwinkel heeft hem als showmodel. Vet skeer.
toegegevenquote:
quote:
Psst: LG G2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil hem eerst irl zien voor ik hem kies. Alleen bijna geen enkele telefoonwinkel heeft hem als showmodel. Vet skeer.
Ik heb kleine handen en wil mijn telefoon met 1 hand kunnen bedienenquote:
Ik heb grote handen en dus geen probleem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb kleine handen en wil mijn telefoon met 1 hand kunnen bedienen
Mijn vriend heeft ook van die megahanden en inmiddels een telefoon groter dan zijn oude PSPquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb grote handen en dus geen probleem.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook van die megahanden en inmiddels een telefoon groter dan zijn oude PSPEN dat is allemaal geen probleem en ziet er in zijn handen niet eens zo mega uit.
Ik heb ook wel eens 1 van zijn telefoons gehadquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:32 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een mooie kleine telefoon![]()
3 inch scherm ofzo
quote:
Daarom ook voor de mini's gaan, deed ik ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
Alleen lijken ze wel weer allemaal weer veel groter te worden dus er blijft zo weinig keus over
7 inch,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoi Freek.Hoeveel inch is die van jou?
![]()
Ik heb er nu eentje van LGquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom ook voor de mini's gaan, deed ik ook.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
7 inch,
oh wacht je bedoeld mijn telefoon huehuehue
Nexus 5 is ook wel een mooi formaat ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
Nexus 5 is bijna 5 inch. Perfecte grootte wel.
Kijk ze kunnen er misschien zo nog wel telkens een paar tienden erbij doen maar op een gegeven moment houdt het ook op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nexus 5 is ook wel een mooi formaat ja.
Ja die had ik ook gezien. Wel betere camera, maar die werd gisteren in dit topic helemaal afgebrand.quote:
Moet je knight rider eens zien. Dat komt uit de jaren '80 en is nu ook echt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt uit een filmpje uit 2000.En nu is het echt.
Maar daar kan je niet mee gamen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je knight rider eens zien. Dat komt uit de jaren '80 en is nu ook echt.
ah jakkiequote:
Ik had gewoon geen zin in van die kinderachtige kutdiscussies die nergens toe leiden.quote:
Truequote:
Welke discussie?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen zin in van die kinderachtige kutdiscussies die nergens toe leiden.
Ok, ik word hier te oud voor.
Meh, geruzie enzo, en gedoe, sloeg nergens op, en daar had ik geen zin in.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True
[..]
Welke discussie?Heb ik dit gemist, of ben ik naïef?
Ik heb dat gedeelte dus gemist.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, geruzie enzo, en gedoe, sloeg nergens op, en daar had ik geen zin in.
Maar zou prima kunnen dat anderen dat helemaal geweldig vinden hoor, en dat ik gewoon te oud word voor dat soort ongein.
Echt getroll kan ik het niet noemen, dit is gewoon de sfeer gigantisch verpesten. Maar goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dat gedeelte dus gemist.
Lekker getroll alles
Het is nu al bijgetrokken, dus komt wel goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt getroll kan ik het niet noemen, dit is gewoon de sfeer gigantisch verpesten. Maar goed.Laten we het niet erger maken dan het is.
Ja spreek gvd voor jezelf jaquote:
sryquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is nu al bijgetrokken, dus komt wel goed.
[..]
Ja spreek gvd voor jezelf ja
Oei. Doet dat pijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef Cosmo. het volgende:
BBQ jij verdient deze week een make-over!
Soms.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Cosmo. het volgende:
In extreme gevallen wel, ben jij extreem?
Ook vandaag wwil ik wel weer bij je etenquote:
Jeujquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:43 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ook vandaag wwil ik wel weer bij je eten
Noes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niks mis mee mits een lekker stuk worst erbij (huehue) en jus
Precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest saaie keuken dat er bestaat
Wat voor een lijst is dit dat ik op 1 sta?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Flippiee het volgende:
1 johannes_vermeer 68948
2 Flippiee 67243
3 j0rdiiii 64033
4 Dudeweiser 43859
5 HappyBob 38527
6 Dven 37865
7 Michhas 35887
8 sharr 26255
9 Bloempje. 21552
10 FreezePop 21273
ik sta niet meer op 1.
Meeste posts van die registratiemaand.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een lijst is dit dat ik op 1 sta?
De postcount van de users die zich in dezelfde maand hebben aangemeldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een lijst is dit dat ik op 1 sta?
Voor de views!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)xy-monique-smit.html
Waarom krijgt dit een podium op de FP?
FP.
Views.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)xy-monique-smit.html
Waarom krijgt dit een podium op de FP?
FP.
Aardig aanbod. maar ik was niet zo heel serieus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh okee, dan zal ik me wel even inhouden als het zoveel voor je betekent
Jammer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef Cosmo. het volgende:
Vast weer poging 349829 om de views op te krikken, de boel nog eigenzinniger en vernieuwd te maken.
Of je krijgt 450 downvotes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gevraagd waarom ze Telegraaf willen evenaren, even kijken of ze antwoorden.
Bosbeetle deed dat toch een tijdje?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Laat mij dan over wetenschap schrijven of zo, beter dan deze troep.
Ja, maar die heeft niet veel tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bosbeetle deed dat toch een tijdje?
Nou ja, wat hij deed was niet echt wetenschappelijk nieuws schrijven maar meer wetenschappelijke artikelen ontleden en voor leken begrijpbaar maken, en dat is behoorlijk lastig.quote:
Meld jij je eens even snel aan bij de redactie dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niet veel tijd.
[..]
Nou ja, wat hij deed was niet echt wetenschappelijk nieuws schrijven maar meer wetenschappelijke artikelen ontleden en voor leken begrijpbaar maken, en dat is behoorlijk lastig.
AMA toch?quote:
Ik zal het Hork eens vragen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meld jij je eens even snel aan bij de redactie dan.
Uhu.quote:
quote:[..]
Ik zal het Hork eens vragen.
Die heb ik mooi weggeklikt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die AMA met die vent met twee lullen.
Vond het wel fascinerend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb ik mooi weggeklikt.Bleh.
Alleen nog even kijken waar ik wetenschappelijk nieuws vandaan kan halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu.
[..]For what it's worth.. Met de huidige FP reputatie.
Zelf gewoon nieuws maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen nog even kijken waar ik wetenschappelijk nieuws vandaan kan halen.
Ja, kan je ook echt doen als je eerstejaars bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelf gewoon nieuws maken.Geschiedenis schrijven.
Je weet het niet, er kan van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kan je ook echt doen als je eerstejaars bent.
Al het nieuws wordt gewoon aangeleverd vanuit allerlei bronnen, je hoeft enkel het berichtje te controleren op spelfouten of helemaal herschrijven alsof je research gedaan hebt. Uiteraard kun je ook zelf op zoek, maar as if.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen nog even kijken waar ik wetenschappelijk nieuws vandaan kan halen.
Ja maar, welke toegevoegde waarde kan ik dan leveren als iedereen gewoon nieuws uit bronnen kan plukken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Al het nieuws wordt gewoon aangeleverd vanuit allerlei bronnen, je hoeft enkel het berichtje te controleren op spelfouten of helemaal herschrijven alsof je research gedaan hebt. Uiteraard kun je ook zelf op zoek, maar as if.
ANP en die andere artikelen worden meestal al door anderen geclaimd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Al het nieuws wordt gewoon aangeleverd vanuit allerlei bronnen, je hoeft enkel het berichtje te controleren op spelfouten of helemaal herschrijven alsof je research gedaan hebt. Uiteraard kun je ook zelf op zoek, maar as if.
Artikelen uitbreiden met achtergrondinformatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, welke toegevoegde waarde kan ik dan leveren als iedereen gewoon nieuws uit bronnen kan plukken?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand echt op zit te wachten
quote:
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand echt op zit te wachten
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.
RIP de man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:35 schreef Rezania het volgende:
Het 'volk'.Tijd voor een kolonie op de man voor alleen wetenschappers.
Ik heb hem en hij is heerlijk. Hij heeft naast die betere camera ook een veel betere batterij en energiebesparingssysteem: 300 uur standby tegen 900 uur van de G2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Wel betere camera, maar die werd gisteren in dit topic helemaal afgebrand.
DAT HEEFT DE WETENSCHAP DUS BEDACHT, SNAP DAT DAN!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met magnetisme te maken had en dergelijke.
Ik dacht dat dat vanzelf was gegaan tijdens de enorme pang van heel lang geleden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAT HEEFT DE WETENSCHAP DUS BEDACHT, SNAP DAT DAN!
6000 jaar geleden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vanzelf was gegaan tijdens de enorme pang van heel lang geleden.
Eens. Ze zorgen voor elkaar. Economie financiert de wetenschap, wetenschap zorgt voor innovatie en dat is een betere economie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
Maar ik bedoel, zonder onderzoek (wetenschap dus) geen vooruitgang. Leuk dat mensen zeggen dat economie de wereld draaiend houd, maar zonder wetenschap zou die wereld gewoon stilstaan (figuurlijk dan). Hetzelfde geldt andersom btw, dat wel.
450.000 jaar geleden natuurlijkquote:
Ohja dat kan ook nog natuurlijk.quote:
Dat is echt duizendmaal fantastisch!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
450.000 jaar geleden natuurlijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is echt duizendmaal fantastisch!
Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:
Precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn we het daar in ieder geval over eens
Dat scheelt iigquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Hee allemaal,
Ik zoek een race spel om te downloaden, was free to play. Je kon je racecar helemaal zelf pimpen met kleuren, strepen, sterren etc. etc.
Je kon ook zelf mappen maken en online tegen andere spelen.
De single player mappen waren in verschillende divisies onderverdeeld, ingedeeld in kleuren. Rood, wit, blauw, zwart en groen volgens mij?
Wie helpt me verder?
Nooit van gehoord, actiefilm?quote:
Nice.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maandag beginnen aan mijn nieuwe stage
Eens. Beter ga je naar een kroeg of zo.quote:
Meh, doe het al een paar jaar niet meer.. Nooit echt iets mee gehad ook.quote:
Naar de kroeg gaan valt ook onder stappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, doe het al een paar jaar niet meer.. Nooit echt iets mee gehad ook.
Naar een cafeetje of barretje bevalt mij veel meer.
Preciesquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Beter ga je naar een kroeg of zo.
Mja, ja, oké, maar dat ligt meer aan de manier waarop / met wie je naar de kroeg gaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar de kroeg gaan valt ook onder stappen.
Nou, clubben is danquote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar de kroeg gaan valt ook onder stappen.
quote:
Ja, ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denken dat mensen daar een uur naar gaan zitten kijken
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ondertussen, ja ook om kwart over 2 's nachts, ruzie met mysql maar dat doet er niet toe
Stageverslagenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben nog een stageverslag aan het verbeteren
Daar ben ik het ook zeer zeker mee eens. Ik hoop echt dat mijn leraar morgen nog mijn verslagen wil nakijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stageverslagen![]()
Meest kansloze nutteloze dingen van een hele opleiding.
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook zeer zeker mee eens. Ik hoop echt dat mijn leraar morgen nog mijn verslagen wil nakijken
Wat een lul. De mijne die kijkt het daadwerkelijk na incl, spelfouten etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je![]()
Mijn leraar deed er gewoon geen fuck meeDie keek gewoon naar het aantal pagina's, en of het er een beetje gevuld uitzag..
_
Mbo? Want bij mij was dat ongeveer ook zo op de ICT opleiding.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je![]()
Mijn leraar deed er gewoon geen fuck meeDie keek gewoon naar het aantal pagina's, en of het er een beetje gevuld uitzag..
_
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een lul. De mijne die kijkt het daadwerkelijk na incl, spelfouten etc.
Als morgen mijn cijfer in het systeem verwerkt is, dan mag ik heeeeeel misschien nog afstuderen
Jup.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mbo? Want bij mij was dat ongeveer ook zo op de ICT opleiding.
Ga vechten met jezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik heb ruzie met mezelf, ik weet even niet wat ik wil doen.
Maar gelukkig heeft m'n broer de laatste afleveringen van BB even voor mij gedownload en op de nas gezet.
Ik heb net een zak chips leeg zitten vreten.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben dus eindelijk klaar met verbeteren en nu ben ik hongerig. Kan ik nog niet slapenfirstweorldproblems
Ik krijg hier energie vanquote:Op zondag 2 februari 2014 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net een zak chips leeg zitten vreten.Maar dat maakt me niet minder wakker.
Oh, daar heb ik echt heeelemaal niks meequote:Op zondag 2 februari 2014 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg hier energie van
Goffedomme hier had ik bij aanwezig willen zijn
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:22 schreef Flippiee het volgende:
Hardbass, Defqon, Decibel en Qlimax. Het was zo fucking goud.
Mooie periode zit er ook tussen om pilletjes te nuttigen
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 03:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
goede
en met jou bbqsausage? wat doe jij op dit tijdstip?
ohquote:Op zondag 2 februari 2014 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Met mij ookDacht eerst even productief te gaan zijn deze nacht maar dat is natuurlijk een onbegonnen zaak, dus zit nu de laatste afleveringen van Breaking Bad te kijken.
Zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 03:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh
goede serie inderdaad, heb m zelf helemaal afgekeken
welke staat er bovenaan dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die staat inderdaad bijna bovenaan op mijn to watch list
Ik heb geen geduld voor serie's, maar voor deze wel!quote:Op zondag 2 februari 2014 03:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die staat inderdaad bijna bovenaan op mijn to watch list
Vind het nog wel vermakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
Breaking Bad is idd een hele goede serie maar ik vond het verloop van het laatste seizoen minder als ik heel eerlijk.
Ik loop 1,5 seizoen achter met Revenge, 2 met PLL, The Walking Dead moet ik nog een bizarre inhaalactie doen, Dr. Who moet ik nog bekijken, Fringe ligt al een tijdje stilquote:
Was ik net mee begonnen, maar kon ik niet genoeg aandacht voor vinden.quote:
WAT je hebt fringe nog niet afgezien na al die tijd?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik loop 1,5 seizoen achter met Revenge, 2 met PLL, The Walking Dead moet ik nog een bizarre inhaalactie doen, Dr. Who moet ik nog bekijken, Fringe ligt al een tijdje stil.
Dus dat. En ik vergeet vast nog wel een paar series.
Kate Maraquote:Op zondag 2 februari 2014 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik net mee begonnen, maar kon ik niet genoeg aandacht voor vinden.Later nog maar een keer proberen.
Voor wat heb je dan wel geduld? Als in bijv. op zichzelf staande afleveringen van bijv. CSI? Of kijk je helemaal geen series buiten House of Cards om?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld voor serie's, maar voor deze wel!
Met wat voor series heb jij geen moeite dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:43 schreef richolio het volgende:
Voor mij is een serie meteen minder interessant als ik er niet meteen in kan komen. 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken, maar ik kwam er niet doorheen. Idem met Game of Thrones, maar dat was helemaal drama. Wat saai.
Ga het binnenkort wel opnieuw proberen
Truequote:Op zondag 2 februari 2014 03:47 schreef richolio het volgende:
Trouwens, SherlockWat maakt netflix mij gelukkig zeg
Nope.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WAT je hebt fringe nog niet afgezien na al die tijd?
Genoeg. Ik weet zeker dat als ik Breaking Bad verder kijk, ook al is het met tegenzin, dat ik het gewoon goed vind. Maar ik heb er het geduld niet voorquote:Op zondag 2 februari 2014 03:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat heb je dan wel geduld? Als in bijv. op zichzelf staande afleveringen van bijv. CSI? Of kijk je helemaal geen series buiten House of Cards om?
[..]
Met wat voor series heb jij geen moeite dan?
Dat klopt wel. Het was écht goed, maar het was gewoon een rommel vanaf seizoen 3. In 6 begon ik er pas weer in te komen, en die laatste afleveringen zijn dan weer heel goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:52 schreef FL_Freak het volgende:
Lost had een paar goede seizoenen maar damn dat ging van goed naar slecht
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het was écht goed, maar het was gewoon een rommel vanaf seizoen 3. In 6 begon ik er pas weer in te komen, en die laatste afleveringen zijn dan weer heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren de eerste aflevering gezien, maar vond het echt slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:52 schreef FL_Freak het volgende:
Lost had een paar goede seizoenen maar damn dat ging van goed naar slecht
Wat.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:58 schreef Flippiee het volgende:
Debiel. Ik email net mijn leraar dat mijn stukken geupload zijn, en ik krijg gelijk een reactie terug
Beter sliep ie niet
Ik ga iig wel slapen nu
Zo voelde het ook even maar vrij snel erna vond ik het echt nice!quote:Op zondag 2 februari 2014 03:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gisteren de eerste aflevering gezien, maar vond het echt slecht.
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Niet? In ieder geval wel de groep waar het mee begon volgens mij, zonder 'the others' danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel echt een hele mooie scene. Maar dat vind ik meestal bij series van dat kaliber, omdat ik meestal naar het einde toe leef.
Ik zoek nog steeds naar een serie van hetzelfde allooi als Prison Break. Hoor van iedereen dat Breaking Bad zo geweldig is, maar ik kom er gewoon niet doorheen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Toch even doorzetten dus?quote:Op zondag 2 februari 2014 04:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo voelde het ook even maar vrij snel erna vond ik het echt nice!
Doen inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2014 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch even doorzetten dus?Binnenkort maar even de tweede aflevering kijken dan..
Dat had ik dus met Lost.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb trouwens house of cards een paar minuten geprobeerd lang geleden maar trok me al heel snel niet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
Helden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn volwassen, plus ze doen het zichzelf aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, totdat ze bij de awkward scenes aankomen.![]()
True, true.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn volwassen, plus ze doen het zichzelf aan.
Ik ben aan het begin van seizoen 3 gestopt. Seizoen twee vond ik al matig, maar drie sloeg echt nergens meer op.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het was écht goed, maar het was gewoon een rommel vanaf seizoen 3. In 6 begon ik er pas weer in te komen, en die laatste afleveringen zijn dan weer heel goed.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
stu
amahee doe eens niet zo lolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |