Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 03:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
goede
en met jou bbqsausage? wat doe jij op dit tijdstip?
ohquote:Op zondag 2 februari 2014 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Met mij ookDacht eerst even productief te gaan zijn deze nacht maar dat is natuurlijk een onbegonnen zaak, dus zit nu de laatste afleveringen van Breaking Bad te kijken.
Zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 03:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh
goede serie inderdaad, heb m zelf helemaal afgekeken
welke staat er bovenaan dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die staat inderdaad bijna bovenaan op mijn to watch list
Ik heb geen geduld voor serie's, maar voor deze wel!quote:Op zondag 2 februari 2014 03:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die staat inderdaad bijna bovenaan op mijn to watch list
Vind het nog wel vermakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
Breaking Bad is idd een hele goede serie maar ik vond het verloop van het laatste seizoen minder als ik heel eerlijk.
Ik loop 1,5 seizoen achter met Revenge, 2 met PLL, The Walking Dead moet ik nog een bizarre inhaalactie doen, Dr. Who moet ik nog bekijken, Fringe ligt al een tijdje stilquote:
Was ik net mee begonnen, maar kon ik niet genoeg aandacht voor vinden.quote:
WAT je hebt fringe nog niet afgezien na al die tijd?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik loop 1,5 seizoen achter met Revenge, 2 met PLL, The Walking Dead moet ik nog een bizarre inhaalactie doen, Dr. Who moet ik nog bekijken, Fringe ligt al een tijdje stil.
Dus dat. En ik vergeet vast nog wel een paar series.
Kate Maraquote:Op zondag 2 februari 2014 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik net mee begonnen, maar kon ik niet genoeg aandacht voor vinden.Later nog maar een keer proberen.
Voor wat heb je dan wel geduld? Als in bijv. op zichzelf staande afleveringen van bijv. CSI? Of kijk je helemaal geen series buiten House of Cards om?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld voor serie's, maar voor deze wel!
Met wat voor series heb jij geen moeite dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:43 schreef richolio het volgende:
Voor mij is een serie meteen minder interessant als ik er niet meteen in kan komen. 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken, maar ik kwam er niet doorheen. Idem met Game of Thrones, maar dat was helemaal drama. Wat saai.
Ga het binnenkort wel opnieuw proberen
Truequote:Op zondag 2 februari 2014 03:47 schreef richolio het volgende:
Trouwens, SherlockWat maakt netflix mij gelukkig zeg
Nope.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WAT je hebt fringe nog niet afgezien na al die tijd?
Genoeg. Ik weet zeker dat als ik Breaking Bad verder kijk, ook al is het met tegenzin, dat ik het gewoon goed vind. Maar ik heb er het geduld niet voorquote:Op zondag 2 februari 2014 03:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat heb je dan wel geduld? Als in bijv. op zichzelf staande afleveringen van bijv. CSI? Of kijk je helemaal geen series buiten House of Cards om?
[..]
Met wat voor series heb jij geen moeite dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |