quote:Op zondag 2 februari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ondertussen, ja ook om kwart over 2 's nachts, ruzie met mysql maar dat doet er niet toe
Stageverslagenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben nog een stageverslag aan het verbeteren
Daar ben ik het ook zeer zeker mee eens. Ik hoop echt dat mijn leraar morgen nog mijn verslagen wil nakijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stageverslagen![]()
Meest kansloze nutteloze dingen van een hele opleiding.
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook zeer zeker mee eens. Ik hoop echt dat mijn leraar morgen nog mijn verslagen wil nakijken
Wat een lul. De mijne die kijkt het daadwerkelijk na incl, spelfouten etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je![]()
Mijn leraar deed er gewoon geen fuck meeDie keek gewoon naar het aantal pagina's, en of het er een beetje gevuld uitzag..
_
Mbo? Want bij mij was dat ongeveer ook zo op de ICT opleiding.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je![]()
Mijn leraar deed er gewoon geen fuck meeDie keek gewoon naar het aantal pagina's, en of het er een beetje gevuld uitzag..
_
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een lul. De mijne die kijkt het daadwerkelijk na incl, spelfouten etc.
Als morgen mijn cijfer in het systeem verwerkt is, dan mag ik heeeeeel misschien nog afstuderen
Jup.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mbo? Want bij mij was dat ongeveer ook zo op de ICT opleiding.
Ga vechten met jezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik heb ruzie met mezelf, ik weet even niet wat ik wil doen.
Maar gelukkig heeft m'n broer de laatste afleveringen van BB even voor mij gedownload en op de nas gezet.
Ik heb net een zak chips leeg zitten vreten.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben dus eindelijk klaar met verbeteren en nu ben ik hongerig. Kan ik nog niet slapenfirstweorldproblems
Ik krijg hier energie vanquote:Op zondag 2 februari 2014 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net een zak chips leeg zitten vreten.Maar dat maakt me niet minder wakker.
Oh, daar heb ik echt heeelemaal niks meequote:Op zondag 2 februari 2014 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg hier energie van
Goffedomme hier had ik bij aanwezig willen zijn
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:22 schreef Flippiee het volgende:
Hardbass, Defqon, Decibel en Qlimax. Het was zo fucking goud.
Mooie periode zit er ook tussen om pilletjes te nuttigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |