Preciesquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Beter ga je naar een kroeg of zo.
Mja, ja, oké, maar dat ligt meer aan de manier waarop / met wie je naar de kroeg gaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar de kroeg gaan valt ook onder stappen.
Nou, clubben is danquote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar de kroeg gaan valt ook onder stappen.
quote:
Ja, ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denken dat mensen daar een uur naar gaan zitten kijken
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ondertussen, ja ook om kwart over 2 's nachts, ruzie met mysql maar dat doet er niet toe
Stageverslagenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben nog een stageverslag aan het verbeteren
Daar ben ik het ook zeer zeker mee eens. Ik hoop echt dat mijn leraar morgen nog mijn verslagen wil nakijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stageverslagen![]()
Meest kansloze nutteloze dingen van een hele opleiding.
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook zeer zeker mee eens. Ik hoop echt dat mijn leraar morgen nog mijn verslagen wil nakijken
Wat een lul. De mijne die kijkt het daadwerkelijk na incl, spelfouten etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je![]()
Mijn leraar deed er gewoon geen fuck meeDie keek gewoon naar het aantal pagina's, en of het er een beetje gevuld uitzag..
_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |