Artikelen uitbreiden met achtergrondinformatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, welke toegevoegde waarde kan ik dan leveren als iedereen gewoon nieuws uit bronnen kan plukken?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand echt op zit te wachten
quote:
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand echt op zit te wachten
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.
RIP de man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:35 schreef Rezania het volgende:
Het 'volk'.Tijd voor een kolonie op de man voor alleen wetenschappers.
Ik heb hem en hij is heerlijk. Hij heeft naast die betere camera ook een veel betere batterij en energiebesparingssysteem: 300 uur standby tegen 900 uur van de G2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Wel betere camera, maar die werd gisteren in dit topic helemaal afgebrand.
DAT HEEFT DE WETENSCHAP DUS BEDACHT, SNAP DAT DAN!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met magnetisme te maken had en dergelijke.
Ik dacht dat dat vanzelf was gegaan tijdens de enorme pang van heel lang geleden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAT HEEFT DE WETENSCHAP DUS BEDACHT, SNAP DAT DAN!
6000 jaar geleden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vanzelf was gegaan tijdens de enorme pang van heel lang geleden.
Eens. Ze zorgen voor elkaar. Economie financiert de wetenschap, wetenschap zorgt voor innovatie en dat is een betere economie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
Maar ik bedoel, zonder onderzoek (wetenschap dus) geen vooruitgang. Leuk dat mensen zeggen dat economie de wereld draaiend houd, maar zonder wetenschap zou die wereld gewoon stilstaan (figuurlijk dan). Hetzelfde geldt andersom btw, dat wel.
450.000 jaar geleden natuurlijkquote:
Ohja dat kan ook nog natuurlijk.quote:
Dat is echt duizendmaal fantastisch!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
450.000 jaar geleden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |