Ja, maar die heeft niet veel tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bosbeetle deed dat toch een tijdje?
Nou ja, wat hij deed was niet echt wetenschappelijk nieuws schrijven maar meer wetenschappelijke artikelen ontleden en voor leken begrijpbaar maken, en dat is behoorlijk lastig.quote:
Meld jij je eens even snel aan bij de redactie dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niet veel tijd.
[..]
Nou ja, wat hij deed was niet echt wetenschappelijk nieuws schrijven maar meer wetenschappelijke artikelen ontleden en voor leken begrijpbaar maken, en dat is behoorlijk lastig.
AMA toch?quote:
Ik zal het Hork eens vragen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meld jij je eens even snel aan bij de redactie dan.
Uhu.quote:
quote:[..]
Ik zal het Hork eens vragen.
Die heb ik mooi weggeklikt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die AMA met die vent met twee lullen.
Vond het wel fascinerend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb ik mooi weggeklikt.Bleh.
Alleen nog even kijken waar ik wetenschappelijk nieuws vandaan kan halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu.
[..]For what it's worth.. Met de huidige FP reputatie.
Zelf gewoon nieuws maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen nog even kijken waar ik wetenschappelijk nieuws vandaan kan halen.
Ja, kan je ook echt doen als je eerstejaars bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelf gewoon nieuws maken.Geschiedenis schrijven.
Je weet het niet, er kan van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kan je ook echt doen als je eerstejaars bent.
Al het nieuws wordt gewoon aangeleverd vanuit allerlei bronnen, je hoeft enkel het berichtje te controleren op spelfouten of helemaal herschrijven alsof je research gedaan hebt. Uiteraard kun je ook zelf op zoek, maar as if.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen nog even kijken waar ik wetenschappelijk nieuws vandaan kan halen.
Ja maar, welke toegevoegde waarde kan ik dan leveren als iedereen gewoon nieuws uit bronnen kan plukken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Al het nieuws wordt gewoon aangeleverd vanuit allerlei bronnen, je hoeft enkel het berichtje te controleren op spelfouten of helemaal herschrijven alsof je research gedaan hebt. Uiteraard kun je ook zelf op zoek, maar as if.
ANP en die andere artikelen worden meestal al door anderen geclaimd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Al het nieuws wordt gewoon aangeleverd vanuit allerlei bronnen, je hoeft enkel het berichtje te controleren op spelfouten of helemaal herschrijven alsof je research gedaan hebt. Uiteraard kun je ook zelf op zoek, maar as if.
Artikelen uitbreiden met achtergrondinformatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, welke toegevoegde waarde kan ik dan leveren als iedereen gewoon nieuws uit bronnen kan plukken?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand echt op zit te wachten
quote:
Ik vind de manier waarop jij iets subtiel probeert te brengen wel lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand echt op zit te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |