Dat klopt wel. Het was écht goed, maar het was gewoon een rommel vanaf seizoen 3. In 6 begon ik er pas weer in te komen, en die laatste afleveringen zijn dan weer heel goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:52 schreef FL_Freak het volgende:
Lost had een paar goede seizoenen maar damn dat ging van goed naar slecht
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het was écht goed, maar het was gewoon een rommel vanaf seizoen 3. In 6 begon ik er pas weer in te komen, en die laatste afleveringen zijn dan weer heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren de eerste aflevering gezien, maar vond het echt slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:52 schreef FL_Freak het volgende:
Lost had een paar goede seizoenen maar damn dat ging van goed naar slecht
Wat.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:58 schreef Flippiee het volgende:
Debiel. Ik email net mijn leraar dat mijn stukken geupload zijn, en ik krijg gelijk een reactie terug
Beter sliep ie niet
Ik ga iig wel slapen nu
Zo voelde het ook even maar vrij snel erna vond ik het echt nice!quote:Op zondag 2 februari 2014 03:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gisteren de eerste aflevering gezien, maar vond het echt slecht.
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Niet? In ieder geval wel de groep waar het mee begon volgens mij, zonder 'the others' danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel echt een hele mooie scene. Maar dat vind ik meestal bij series van dat kaliber, omdat ik meestal naar het einde toe leef.
Ik zoek nog steeds naar een serie van hetzelfde allooi als Prison Break. Hoor van iedereen dat Breaking Bad zo geweldig is, maar ik kom er gewoon niet doorheen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Toch even doorzetten dus?quote:Op zondag 2 februari 2014 04:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo voelde het ook even maar vrij snel erna vond ik het echt nice!
Doen inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2014 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch even doorzetten dus?Binnenkort maar even de tweede aflevering kijken dan..
Dat had ik dus met Lost.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb trouwens house of cards een paar minuten geprobeerd lang geleden maar trok me al heel snel niet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
Helden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn volwassen, plus ze doen het zichzelf aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, totdat ze bij de awkward scenes aankomen.![]()
True, true.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn volwassen, plus ze doen het zichzelf aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |