Ja. Mijn buren hadden konijnen en mijn schoonmoeder heeft er nu nog 3quote:
zijn ze lekker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Mijn buren hadden konijnen en mijn schoonmoeder heeft er nu nog 3
Is het eindelijk serieus te nemen?quote:
Nooit..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Is het eindelijk serieus te nemen?
Lekker zacht enzo ja.quote:
Wauw. Daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. De helft van mijn leven betaalden we in guldens, de andere helft in euro's.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Maringo het volgende:
Dat er nog steeeds mensen zijn die terugrekenen naar guldens._! for fuck sake, we zijn al 12 jaar verder.
___
In die eerste helft had je toch geen besef van wat het waard wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw. Daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. De helft van mijn leven betaalden we in guldens, de andere helft in euro's.
Dat klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien morgen bij vrienden langs die nu aan het verhuizen zijn naar hun huisje die ze net 2 dagen hebben![]()
Maar 13km verderop dus als ik zin heb zelfs op de fiets
Jij?
Zulke mensen zouden niet meer aan de economie mogen deelnemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Maringo het volgende:
Dat er nog steeeds mensen zijn die terugrekenen naar guldens._! for fuck sake, we zijn al 12 jaar verder.
___
Het laatste deel wel hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
In die eerste helft had je toch geen besef van wat het waard was
Echt he. Sowieso op de Veluwe zetten met een hek eromheen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden niet meer aan de economie mogen deelnemen.
Ach, ik ben opgegroeid in een dorp, met vrienden in andere dorpen is 10km fietsen om naar iemand toe te gaan heel normaalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gezelligEn wel gedurfd om dan te fietsen. Al valt de afstand ansich wel mee.
Ik doe niets meer dit weekend. Ik moet nog een verslag verbeteren en dat is prio nr. 1
Ik ben wat dat betreft dan wel echt een stadskind ondanks dat hier veel dorpen in de buurt zijn. En zeker met kermissen wordt de fiets vaak gepaktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik ben opgegroeid in een dorp, met vrienden in andere dorpen is 10km fietsen om naar iemand toe te gaan heel normaal
Gewoon een utopia van maken goffedommequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt he. Sowieso op de Veluwe zetten met een hek eromheen.
Kermissenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft dan wel echt een stadskind ondanks dat hier veel dorpen in de buurt zijn. En zeker met kermissen wordt de fiets vaak gepakt
[..]
Gewoon een utopia van maken goffedomme
Wel afgesloten van de buitenwereld. Een echte Utopia dus, zoals de deelnemers dat ook hadden gewild.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon een utopia van maken goffedomme
Ja uiteraard. En dan ook echt niets. Geen douche geen schuurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel afgesloten van de buitenwereld. Een echte Utopia dus, zoals de deelnemers dat ook hadden gewild.
Echt welquote:
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja uiteraard. En dan ook echt niets. Geen douche geen schuur
[..]
Echt wel
Is dit nu een verwijt dat stadskinderen niet fietsen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik ben opgegroeid in een dorp, met vrienden in andere dorpen is 10km fietsen om naar iemand toe te gaan heel normaal
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit nu een verwijt dat stadskinderen niet fietsen?
Ik woonde aan het randje. Als ik wilde stappen was het ook gewoon dik 10km fietsen. Soms zelfs heen met OV en terug lopen.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |