Ik ga dan natuurlijk wel goed voorbereid op weg. Maar misschien ga ik morgen ook wel helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed streven, maar met deze wind geen pleziertje. Ik begin het weer koud te krijgen terugdenkende aan gister
quote:
Windkracht 4. Hier tegen de kust aan dus in ieder geval windkracht 4 met +- 5 graden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan natuurlijk wel goed voorbereid op weg. Maar misschien ga ik morgen ook wel helemaal niet.
Wat zijn de weersverwachtingen voor morgen?
Hmm..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Windkracht 4. Hier tegen de kust aan dus in ieder geval windkracht 4 met +- 5 graden.
Dan is het te hopen dat je heen wind mee hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk he een scene trappen. Dan kan je naderhand net doen alsof er echt wat aan de hand was en het als bewijs gebruiken
Maar ik klaag dan ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt trouwens al helemaal geen recht van spreken.
Maar je lokte wel uit.quote:
Volgens mij besef ik gewoon niet goed dat mensen zich daadwerkelijk druk kunnen maken om zoiets kleins en nietszeggend. Wat is er nou mis met een beetje over en weer aankloten zolang het niet kwetsend wordt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je lokte wel uit.Zo is deze hele shit ontstaan man.
Jongen, dit is 4chan niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij besef ik gewoon niet goed dat mensen zich daadwerkelijk druk kunnen maken om zoiets kleins en nietszeggend. Wat is er nou mis met een beetje over en weer aankloten zolang het niet kwetsend wordt?
Ja man. Want dit topic wordt te pas en te onpas binnengevallen of zo.quote:
Daar heb ik het niet over, ik heb het over dat geroddel met Etsu over mij, waar het dus mee begon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want dit topic wordt te pas en te onpas binnengevallen of zo.
Dat geroddel dus.quote:Overigens ben ik ondertussen wel benieuwd naar de posts van mij waar jij op doelt. Volgens mij haal je je een hoop in je hoofd waar maar weinig op de waarheid is berust.
Echt? Kom op zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik heb het over dat geroddel met Etsu over mij, waar het dus mee begon.
[..]
Dat geroddel dus.
Een 'grap' die uitliep tot ruzie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Kom op zeg
Dat is overigens ook al een 'grap' van 2 maanden terug. Dus wat nutteloos om het nu nog aan te halen als bewijsvoering.
Maar he. Ik vind het prima.
Dag
Zal wel over de DM gevoerd zijn, want het kan mij niet voorstellen dat je die gesprekken in de SC als ruzie hebt kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een 'grap' die uitliep tot ruzie.Bedankt hè.
Uh. Oké?quote:
Heyquote:
Hoiquote:
heb je wel eens een konijn gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |