Maakt niet uit inde autoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zal vast praktisch zijn ja, ziet er alleen niet uit.
iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mèh, jij lokte het ook wel aardig uit met die post van je, gisteren.
Huh, oh ji bent hier, ik dacht al ik dat zonnebrillen in de verkeerde SC posttequote:
Misschein kun je beter een eitje koken in je woedequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kook over van woede :s Ik haal Fopje er weer bij hoor.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
.
Ik ben hier weg. Kinderachtig kutgedoe altijd.
Een gekookt eitje met een stukje spek erbijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschein kun je beter een eitje koken in je woede
Hoi Rezania. EssnHills en ik zijn erg blij dat jij ons met regelmaat komt bezoeken te Delftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een feit is geen uitlokking.
Leuk he een scene trappen. Dan kan je naderhand net doen alsof er echt wat aan de hand was en het als bewijs gebruikenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:29 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, veel plezier met klieren, dag.
Nee. die zit in VBLquote:
Jaaaquote:
Misschien morgen bij vrienden langs die nu aan het verhuizen zijn naar hun huisje die ze net 2 dagen hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Goed streven, maar met deze wind geen pleziertje. Ik begin het weer koud te krijgen terugdenkende aan gisterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien morgen bij vrienden langs die nu aan het verhuizen zijn naar hun huisje die ze net 2 dagen hebben![]()
Maar 13km verderop dus als ik zin heb zelfs op de fiets
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |