Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet je pony mee nemen naar uni
uniquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan. Nu stukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
mn laptop is zojuist overhit
met WoW nog wel!!
Ja wellicht helpt dat. Ik ga jullie weer even verlatenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat irritant zeg. Kun je niet alles (browser, cookies en shit) legen en opnieuw opstarten
Dit is Sof haar specialiteit. Ze houdt zelfs een jaarlijkse Ponymarkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die lach van Sensi is niet echt oprechtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
Bossie heeft weer een mooie Jako trui
succesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht helpt dat. Ik ga jullie weer even verlaten
Fingers crossedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht helpt dat. Ik ga jullie weer even verlaten
Omdat de mok scheef stond en ik hem toen omstootte. Daardoor hoef ik even geen koffie meer te zien, eerst alles opvegenquote:
Gewoon met je mouwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Omdat de mok scheef stond en ik hem toen omstootte. Daardoor hoef ik even geen koffie meer te zien, eerst alles opvegen
Jouw ui, is die van Cyanide & Hapiness?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
met WoW nog wel!!
Dat kan ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Keukenrol enzo, snel naar onder gerend
Je moet hem ook op zo'n standaardje zetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
met WoW nog wel!!
mijn laptopquote:
op een goede dag een stuk of 20quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet over 20 minuten gaan werken tot +- 10 uur, hoeveel topics worden er in die tijd door gejaagd?
hahakknerd!!1!1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
met WoW nog wel!!
Op een dag als vandaag? Met 2 1000 hunters? een stuk of watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet over 20 minuten gaan werken tot +- 10 uur, hoeveel topics worden er in die tijd door gejaagd?
Ik heb niet eens een spel of iets erop staan dus vind het erg vreemdquote:
Reken maar op 30quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
politievirusjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spel of iets erop staan dus vind het erg vreemd
Nietsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lawl, hoeveel lezen jullie eigenlijk gemiddeld terug dan?
Soms 'moet' je gewoon even opnieuw opstarten en de boel legen I guessquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spel of iets erop staan dus vind het erg vreemd
quote:
1000 posts per dag.... Auwkut heyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag? Met 2 1000 hunters? een stuk of wat
Alles natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1000 posts per dag.... Auwkut hey
Nee haha, ik nam de term politievirus iets te letterlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoezo dat, meteen op de tablet google gepakt en gefixt
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik had er 2x bijna 1200. En stuwie een keer 1600 en de topposter of all time jimbo 2800 geloof ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1000 posts per dag.... Auwkut hey
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)quote:
Precies. Amateurs..quote:
Veel posten is geen probleem zolang je maar 'gewoon' meedoet met de rest zeg maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)
Zolang het niet vervelend spammen wordt met posten om het posten en je gewoon gezellig doet is het prima natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)
Sherlock als ik word genoemd alleen, verder niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beetje rustig is ook n iks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik had er 2x bijna 1200. En stuwie een keer 1600 en de topposter of all time jimbo 2800 geloof ik
Hele essays vaak hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukInhoudelijk is het dan ook niet meer heeh
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel posten is geen probleem zolang je maar 'gewoon' meedoet met de rest zeg maar
Dat is een vereiste jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sherlock als ik word genoemd alleen, verder niks
Denken dat ik al die onzin en spam ga teruglezen
10 minuutjes met de trein van Utrechtquote:
Niet alleen smileys posten en tegen jezelf kletsenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)
Dat hangt natuurlijk van de gespreksonderwerpen afquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukInhoudelijk is het dan ook niet meer heeh
Lmi doet datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet alleen smileys posten en tegen jezelf kletsen
boeiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah jij kent fokit niet goed genoeg
Kaya is een godin.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mannen met een vrouw als ui, biljf het verwarrend vinden
Als je irritant wordt dan laten we je het wel wetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)
Ok hihi 12345quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je irritant wordt dan laten we je het wel weten
Niet bijvoorbeeld loze posts gaan posten zoals
*hihi*
*1*
*2*
*3*
*hihi*
*5*
mensen worden al boos als we voetbal besprekenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw wordt hier ook soms gezamelijk sport gekeken? PDC ofzo?
Ik doe dat regelmatigquote:
Ik word niet boos hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen worden al boos als we voetbal bespreken
Wat moet je daar nou weer?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Utrecht zuilen
Zo'n gehucht
Damn... Ik moet het vnv missen ivm werkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen worden al boos als we voetbal bespreken
hALLOquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je irritant wordt dan laten we je het wel weten
Niet bijvoorbeeld loze posts gaan posten zoals
*hihi*
*1*
*2*
*3*
*hihi*
*5*
Je wordt irritantquote:
wat voor werkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn... Ik moet het vnv missen ivm werk
Ach, dat hoort bij haar rol als vrouwquote:
LRquote:
Niet meer want ik had hem net op pauzequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We lopen ongeveer gelijk, spannend
Ezell dusquote:
Klopt. Wij vrouwen mogen boos worden over zulke dingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij haar rol als vrouw
Vakkenvullen haha. Maargoed als parttime baantje is het prima te doen. Gestopt met opleiding dus nu proberen meer uren te maken.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. Wij vrouwen mogen boos worden over zulke dingen.
Daar zijn wij immers vrouw voor
Abbo op VI of op Fok! hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja, geen abonnement meer
Beugelsdijk
oh dan kan je geen voetbal kijken neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vakkenvullen haha. Maargoed als parttime baantje is het prima te doen. Gestopt met opleiding dus nu proberen meer uren te maken.
Deze SC trekt veel stoppers aanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vakkenvullen haha. Maargoed als parttime baantje is het prima te doen. Gestopt met opleiding dus nu proberen meer uren te maken.
Utrecht is wel chillquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja
nee grapje heb vanavond een feest daarzo
ik ook niet want niemand gebruikt de _ bijnaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik het zou willen heb ik er niet eens wat aan
Achja LiveScore Addicts is een super app. Trilt bij kaarten doelpunten alles. Dus dan mis ik niks.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dan kan je geen voetbal kijken nee
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik het zou willen heb ik er niet eens wat aan
Liveuitslagen juicht er zelfs bijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Achja LiveScore Addicts is een super app. Trilt bij kaarten doelpunten alles. Dus dan mis ik niks.
1x geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is wel chill
Ga je weleens naar Pann daar?
Ja nee ik ben vrouw. Het is alles of nietsquote:
Jij snapt hetquote:
Mja ik ben gestopt op Uni Maastricht omdat het niet mijn studie was, verder wel alles gehaald. Ga nu wss richting transport/logistiek en dat is op HBO. Zondag/dinsdag/zaterdag opendagen in Venlo/Breda/Tilburg.quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog goed kunnen slapen ondanks het weer?
Oh je bent een Limburger?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mja ik ben gestopt op Uni Maastricht omdat het niet mijn studie was, verder wel alles gehaald. Ga nu wss richting transport/logistiek en dat is op HBO. Zondag/dinsdag/zaterdag opendagen in Venlo/Breda/Tilburg.
Oh. Uhm, "definetely maybe", past dat bij jou?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee ik ben vrouw. Het is alles of niets
Ja met jouw dichtskills begrijp ikd at welquote:
Voor Feyenoord ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor je lol ben je niet voor roda
wooowquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met jouw dichtskills begrijp ikd at wel
Nee. Nou, ja. Somsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh. Uhm, "definetely maybe", past dat bij jou?
Ja ik krijg spontaan een orgasme als ik je post zie en leesquote:
Ik had het om 3:00 zo koud dat ik weer flink heb gerooktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Alleen een beetje laat
Ik ging pas om 3 uur slapen ofzo
quote:
ik zeg ook nooit dat ik een hollander benquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, en een trotse. Ik zeg ook NOOIT dat ik hollander ben, ik ben Nederlander.
Tuurlijk ben je Nederlanderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, en een trotse. Ik zeg ook NOOIT dat ik hollander ben, ik ben Nederlander.
Dan moet je gewoon een extra deken pakken ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het om 3:00 zo koud dat ik weer flink heb gerookt
Nee dat klopt, maar de ontlading na het degradatie duel vorig jaar is de grootste die ik ooit bij sport heb meegemaakt, dus elk nadeel heb zn voordeel. Al hoop ik dat dit jaar te voorkomenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor je lol ben je niet voor roda
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het om 3:00 zo koud dat ik weer flink heb gerookt
Hoe komt ie aan die peuken danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een pakje gekocht
Ik was niet thuis, maar ik had inderdaad een deken mee moeten nemen. Wat moest ik toch zonder jouw advies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een extra deken pakken ofzo
Ik had het wel lekker warm
Alle stalkers rokenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zeg ook nooit dat ik een hollander ben
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.quote:
Dekentjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, maar ik had inderdaad een deken mee moeten nemen. Wat moest ik toch zonder jouw advies.
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.
Ja dat ook, jooloo, maar als je iets moet regelen ofzo kan het handig zijn Engels te tokken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.
In het buitenland komt dat gewoon omdat veel buitenlanders Holland sneller weten dan the Netherlands.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.
He watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle stalkers roken
Voor het geval het escaleert en de politie de stalker moet tracerenDan vinden ze altijd zo'n hoopje uitgetrapte peuken met speeksel erop enzo
Ik praat op m'n werk wel altijd gwoon Nederlands tegen Duitsers. Als zij meteen tegen mij in het Duits praten dan praat ik gewoon in het Nederlands terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle stalkers roken
Voor het geval het escaleert en de politie de stalker moet tracerenDan vinden ze altijd zo'n hoopje uitgetrapte peuken met speeksel erop enzo
Doeiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed, ik ga jullie verlaten, lekker werken (kut collegas op zaterdag)
Opzich wel chill hier, dus bedankt voor het onthaal en tot laters
Ik ben een Strekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het buitenland komt dat gewoon omdat veel buitenlanders Holland sneller weten dan the Netherlands.
In Nederland ben je gewoon een Nederlander. Ik haat mensen die bijv zeggen dat ze geen Nederlander zijn maar een Fries
ik spreek gewoon nederlands en engels in duitsland. spreek die taal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik praat op m'n werk wel altijd gwoon Nederlands tegen Duitsers. Als zij meteen tegen mij in het Duits praten dan praat ik gewoon in het Nederlands terug![]()
Dat snappen ze toch wel zolang je maar duidelijk praatHele gesprekken kun je zo houden
Haijequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
au revoirquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet weten dat LR mijn stalker isquote:
Adieje wah***quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HaijeOm het maar even Limburgs te houden.
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gelukkig denken wij dit goed door samen. Stalken volgens de regels.
Oké werksequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je bent er al een tijdje mee bezig om mij te nemen dus ja.quote:
Wat heb ik de afgelopen dagen allemaal gemist? Toen postte ik hier weinig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet weten dat LR mijn stalker is
Jou te nemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent er al een tijdje mee bezig om mij te nemen dus ja.
LR is al maanden mijn stalker. Dat is niet iets van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen dagen allemaal gemist? Toen postte ik hier weinig.
Waarom is LR jouw stalker?
Oke pics van naakte vrouwen in Etsu`d dmbox nuquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou te nemen?ik ben geen homo man gatverdamme
Dit loopt al maandenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen dagen allemaal gemist? Toen postte ik hier weinig.
Waarom is LR jouw stalker?
Staat Luuk de Jong erin?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Sunderland staat voor op Newcastle.
Dat is mooi, want Newcastle kan ik niet serieus nemen.
O. Excuses.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
LR is al maanden mijn stalker. Dat is niet iets van de afgelopen dagen
Volgens mij welquote:
Als je dat doet, is onze vriendschap voorbijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke pics van naakte vrouwen in Etsu`d dmbox nu
het hoogtepunt is al geweest, wordt nu alleen maar nog warmer johquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit loopt al maandenBegint enkel nu pas vervelend te worden met de komende kou.
Ja we hadden afgesproken dat we de winter over zouden slaan. Maar het weer houdt zich niet aan de afspraakquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit loopt al maandenBegint enkel nu pas vervelend te worden met de komende kou.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij moet eerst een Franse taalcursus afronden.
Gewoon zo door gaanquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij moet eerst een Franse taalcursus afronden.
oke bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neem vrij weinig mensen serieus.
Maar je gelooft me wel toch dat ik verliefd op je ben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik neem iedereen van FOK! uiteraard wel extreem serieusquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je gelooft me wel toch dat ik verliefd op je ben?
Komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja we hadden afgesproken dat we de winter over zouden slaan. Maar het weer houdt zich niet aan de afspraak
Wie neem je wel serieus?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt maatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem iedereen van FOK! uiteraard wel extreem serieus
geen zorgen JC
Geen dankquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goedHet was lief dat je wat 80s klassiekers draaide tot 3:00 met het raam op een kiertje. Trok mij toch de nacht door zo zonder dekentje.
ik begrijp hier niets vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goedHet was lief dat je wat 80s klassiekers draaide tot 3:00 met het raam op een kiertje. Trok mij toch de nacht door zo zonder dekentje.
Die is zich aan het plezieren in de douchequote:
Die was douchen en boodschappen doen toch?quote:
Dat is onze speciale bandquote:
Gatverdamme viezerikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is zich aan het plezieren in de douche
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is zich aan het plezieren in de douche
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die was douchen en boodschappen doen toch?
bedanktquote:
Niks vies aanquote:
Je moeder ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Zo, die was pijnlijk.
Hoi Sofjequote:
halo de insoquote:
haiquote:
jaquote:
ik moet nog wegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer genoeg suiker in huis om records te verbreken?
niks zo, je hebt mij nog niet gehadquote:
hoi hoi fokkiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niks zo, je hebt mij nog niet gehad
waarom zou ik dat erg vinden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben verliefd op inso
Vind je dat erg?
wat is erquote:
hoi spammerdquote:
ja altijd tochquote:
goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoi spammerd![]()
Hoe staat het ervoor?
Beetje laks dit.quote:
ja ja ik haal het welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet het wel halen anders sta ik voor paal
oehquote:
JC was al bezorgtquote:
ik weet nietquote:
oh echtquote:
ik ben niet verliefd op insoquote:
nee doe maar niet, straks mis je een paar posts, dat wil ik niet opm`n geweten hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet
een douchecream ofzo maar benvergeten welke geur en kan het niet plaatsen
zal ik evenkijken voor je?
stuwiequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet enkel ruiken hoor, hahaha![]()
ik ga toch evenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee doe maar niet, straks mis je een paar posts, dat wil ik niet opm`n geweten hebben
door wie???quote:
Valt ook wel mee toch?quote:Voordat je reageert
sof is dik
ok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch?![]()
Ze is inderdaad niet slank, maar dik zou ik haar niet direct noemen.
Ja, hij vroeg waar je wasquote:
okquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
hou mij er buiten vieze hommoquote:
uhquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
geloof ik nietquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt mijn topicpointer wel gestolen zie ik maar ik gun je de aandacht
imbiciel hihahoquote:
Ik vind het sowieso niet grappig maar goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:51 schreef essnhills het volgende:
Ik beweer dat de topicpointer niet waar is.
tjacka is gek gewordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:51 schreef essnhills het volgende:
Ik beweer dat de topicpointer niet waar is.
Enkel mensen met een perfect gewicht komen in deze topicpointer. Wij kunnen dit soort onware kritieken ten minste aan in ons zelfbewustzijn.quote:
Lekkerquote:
Dit boeit echt niemand.quote:
op aanvraagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
Waarom is feel the loveeigenlijk weg?
ja kijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel mensen met een perfect gewicht komen in deze topicpointer. Wij kunnen dit soort onware kritieken ten minste aan in ons zelfbewustzijn.
Omdat Tjacka zichzelf grappig vindtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
Waarom is feel the loveeigenlijk weg?
graag wel de quote van el stinho hier voor te gebruikenquote:
Fok-it is een schatje vond ik een leukere TPquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat Tjacka zichzelf grappig vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |