Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik had er 2x bijna 1200. En stuwie een keer 1600 en de topposter of all time jimbo 2800 geloof ik
Hele essays vaak hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukInhoudelijk is het dan ook niet meer heeh
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel posten is geen probleem zolang je maar 'gewoon' meedoet met de rest zeg maar
Dat is een vereiste jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sherlock als ik word genoemd alleen, verder niks
Denken dat ik al die onzin en spam ga teruglezen
10 minuutjes met de trein van Utrechtquote:
Niet alleen smileys posten en tegen jezelf kletsenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)
Dat hangt natuurlijk van de gespreksonderwerpen afquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukInhoudelijk is het dan ook niet meer heeh
Lmi doet datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet alleen smileys posten en tegen jezelf kletsen
boeiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah jij kent fokit niet goed genoeg
Kaya is een godin.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mannen met een vrouw als ui, biljf het verwarrend vinden
Als je irritant wordt dan laten we je het wel wetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)
Ok hihi 12345quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je irritant wordt dan laten we je het wel weten
Niet bijvoorbeeld loze posts gaan posten zoals
*hihi*
*1*
*2*
*3*
*hihi*
*5*
mensen worden al boos als we voetbal besprekenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw wordt hier ook soms gezamelijk sport gekeken? PDC ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |