Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet je pony mee nemen naar uni
uniquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan. Nu stukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
mn laptop is zojuist overhit
met WoW nog wel!!
Ja wellicht helpt dat. Ik ga jullie weer even verlatenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat irritant zeg. Kun je niet alles (browser, cookies en shit) legen en opnieuw opstarten
Dit is Sof haar specialiteit. Ze houdt zelfs een jaarlijkse Ponymarkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die lach van Sensi is niet echt oprechtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
Bossie heeft weer een mooie Jako trui
succesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht helpt dat. Ik ga jullie weer even verlaten
Fingers crossedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht helpt dat. Ik ga jullie weer even verlaten
Omdat de mok scheef stond en ik hem toen omstootte. Daardoor hoef ik even geen koffie meer te zien, eerst alles opvegenquote:
Gewoon met je mouwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Omdat de mok scheef stond en ik hem toen omstootte. Daardoor hoef ik even geen koffie meer te zien, eerst alles opvegen
Jouw ui, is die van Cyanide & Hapiness?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
met WoW nog wel!!
Dat kan ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Keukenrol enzo, snel naar onder gerend
Je moet hem ook op zo'n standaardje zetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
met WoW nog wel!!
mijn laptopquote:
op een goede dag een stuk of 20quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet over 20 minuten gaan werken tot +- 10 uur, hoeveel topics worden er in die tijd door gejaagd?
hahakknerd!!1!1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
met WoW nog wel!!
Op een dag als vandaag? Met 2 1000 hunters? een stuk of watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet over 20 minuten gaan werken tot +- 10 uur, hoeveel topics worden er in die tijd door gejaagd?
Ik heb niet eens een spel of iets erop staan dus vind het erg vreemdquote:
Reken maar op 30quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
politievirusjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spel of iets erop staan dus vind het erg vreemd
Nietsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lawl, hoeveel lezen jullie eigenlijk gemiddeld terug dan?
Soms 'moet' je gewoon even opnieuw opstarten en de boel legen I guessquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spel of iets erop staan dus vind het erg vreemd
quote:
1000 posts per dag.... Auwkut heyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag? Met 2 1000 hunters? een stuk of wat
Alles natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1000 posts per dag.... Auwkut hey
Nee haha, ik nam de term politievirus iets te letterlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoezo dat, meteen op de tablet google gepakt en gefixt
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik had er 2x bijna 1200. En stuwie een keer 1600 en de topposter of all time jimbo 2800 geloof ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1000 posts per dag.... Auwkut hey
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)quote:
Precies. Amateurs..quote:
Veel posten is geen probleem zolang je maar 'gewoon' meedoet met de rest zeg maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)
Zolang het niet vervelend spammen wordt met posten om het posten en je gewoon gezellig doet is het prima natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)
Sherlock als ik word genoemd alleen, verder niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beetje rustig is ook n iks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |