Ik word niet boos hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen worden al boos als we voetbal bespreken
Wat moet je daar nou weer?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Utrecht zuilen
Zo'n gehucht
Damn... Ik moet het vnv missen ivm werkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen worden al boos als we voetbal bespreken
hALLOquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je irritant wordt dan laten we je het wel weten
Niet bijvoorbeeld loze posts gaan posten zoals
*hihi*
*1*
*2*
*3*
*hihi*
*5*
Je wordt irritantquote:
wat voor werkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn... Ik moet het vnv missen ivm werk
Ach, dat hoort bij haar rol als vrouwquote:
LRquote:
Niet meer want ik had hem net op pauzequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We lopen ongeveer gelijk, spannend
Ezell dusquote:
Klopt. Wij vrouwen mogen boos worden over zulke dingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij haar rol als vrouw
Vakkenvullen haha. Maargoed als parttime baantje is het prima te doen. Gestopt met opleiding dus nu proberen meer uren te maken.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. Wij vrouwen mogen boos worden over zulke dingen.
Daar zijn wij immers vrouw voor
Abbo op VI of op Fok! hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja, geen abonnement meer
Beugelsdijk
oh dan kan je geen voetbal kijken neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vakkenvullen haha. Maargoed als parttime baantje is het prima te doen. Gestopt met opleiding dus nu proberen meer uren te maken.
Deze SC trekt veel stoppers aanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vakkenvullen haha. Maargoed als parttime baantje is het prima te doen. Gestopt met opleiding dus nu proberen meer uren te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |