Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1000 posts per dag.... Auwkut hey
Nee haha, ik nam de term politievirus iets te letterlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoezo dat, meteen op de tablet google gepakt en gefixt
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik had er 2x bijna 1200. En stuwie een keer 1600 en de topposter of all time jimbo 2800 geloof ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1000 posts per dag.... Auwkut hey
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)quote:
Precies. Amateurs..quote:
Veel posten is geen probleem zolang je maar 'gewoon' meedoet met de rest zeg maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)
Zolang het niet vervelend spammen wordt met posten om het posten en je gewoon gezellig doet is het prima natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel moeite om op 1 te komen in die zondagavond SC haha. Wordt dat spammen hier dan gewaardeerd? (lees: niet als probleem ervaren)
Sherlock als ik word genoemd alleen, verder niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lawl, hoeveel lezen jullie eigenlijk gemiddeld terug dan?
Beetje rustig is ook n iks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik had er 2x bijna 1200. En stuwie een keer 1600 en de topposter of all time jimbo 2800 geloof ik
Hele essays vaak hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukInhoudelijk is het dan ook niet meer heeh
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel posten is geen probleem zolang je maar 'gewoon' meedoet met de rest zeg maar
Dat is een vereiste jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sherlock als ik word genoemd alleen, verder niks
Denken dat ik al die onzin en spam ga teruglezen
10 minuutjes met de trein van Utrechtquote:
Niet alleen smileys posten en tegen jezelf kletsenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)
Dat hangt natuurlijk van de gespreksonderwerpen afquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet meer leukInhoudelijk is het dan ook niet meer heeh
Lmi doet datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet alleen smileys posten en tegen jezelf kletsen
boeiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah jij kent fokit niet goed genoeg
Kaya is een godin.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mannen met een vrouw als ui, biljf het verwarrend vinden
Als je irritant wordt dan laten we je het wel wetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verklaar u nader aub?? (beter weet ik het nu dan dat ik er later achterkom door het onbewust te doen fzo)
Ok hihi 12345quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je irritant wordt dan laten we je het wel weten
Niet bijvoorbeeld loze posts gaan posten zoals
*hihi*
*1*
*2*
*3*
*hihi*
*5*
mensen worden al boos als we voetbal besprekenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw wordt hier ook soms gezamelijk sport gekeken? PDC ofzo?
Ik doe dat regelmatigquote:
Ik word niet boos hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen worden al boos als we voetbal bespreken
Wat moet je daar nou weer?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Utrecht zuilen
Zo'n gehucht
Damn... Ik moet het vnv missen ivm werkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen worden al boos als we voetbal bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |