ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.
Ja dat ook, jooloo, maar als je iets moet regelen ofzo kan het handig zijn Engels te tokken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.
In het buitenland komt dat gewoon omdat veel buitenlanders Holland sneller weten dan the Netherlands.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.
He watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle stalkers roken
Voor het geval het escaleert en de politie de stalker moet tracerenDan vinden ze altijd zo'n hoopje uitgetrapte peuken met speeksel erop enzo
Ik praat op m'n werk wel altijd gwoon Nederlands tegen Duitsers. Als zij meteen tegen mij in het Duits praten dan praat ik gewoon in het Nederlands terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle stalkers roken
Voor het geval het escaleert en de politie de stalker moet tracerenDan vinden ze altijd zo'n hoopje uitgetrapte peuken met speeksel erop enzo
Doeiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed, ik ga jullie verlaten, lekker werken (kut collegas op zaterdag)
Opzich wel chill hier, dus bedankt voor het onthaal en tot laters
Ik ben een Strekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het buitenland komt dat gewoon omdat veel buitenlanders Holland sneller weten dan the Netherlands.
In Nederland ben je gewoon een Nederlander. Ik haat mensen die bijv zeggen dat ze geen Nederlander zijn maar een Fries
ik spreek gewoon nederlands en engels in duitsland. spreek die taal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik praat op m'n werk wel altijd gwoon Nederlands tegen Duitsers. Als zij meteen tegen mij in het Duits praten dan praat ik gewoon in het Nederlands terug![]()
Dat snappen ze toch wel zolang je maar duidelijk praatHele gesprekken kun je zo houden
Haijequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
au revoirquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet weten dat LR mijn stalker isquote:
Adieje wah***quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HaijeOm het maar even Limburgs te houden.
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gelukkig denken wij dit goed door samen. Stalken volgens de regels.
Oké werksequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je bent er al een tijdje mee bezig om mij te nemen dus ja.quote:
Wat heb ik de afgelopen dagen allemaal gemist? Toen postte ik hier weinig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet weten dat LR mijn stalker is
Jou te nemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent er al een tijdje mee bezig om mij te nemen dus ja.
LR is al maanden mijn stalker. Dat is niet iets van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen dagen allemaal gemist? Toen postte ik hier weinig.
Waarom is LR jouw stalker?
Oke pics van naakte vrouwen in Etsu`d dmbox nuquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou te nemen?ik ben geen homo man gatverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |