Oh. Uhm, "definetely maybe", past dat bij jou?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee ik ben vrouw. Het is alles of niets
Ja met jouw dichtskills begrijp ikd at welquote:
Voor Feyenoord ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor je lol ben je niet voor roda
wooowquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met jouw dichtskills begrijp ikd at wel
Nee. Nou, ja. Somsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh. Uhm, "definetely maybe", past dat bij jou?
Ja ik krijg spontaan een orgasme als ik je post zie en leesquote:
Ik had het om 3:00 zo koud dat ik weer flink heb gerooktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Alleen een beetje laat
Ik ging pas om 3 uur slapen ofzo
quote:
ik zeg ook nooit dat ik een hollander benquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, en een trotse. Ik zeg ook NOOIT dat ik hollander ben, ik ben Nederlander.
Tuurlijk ben je Nederlanderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, en een trotse. Ik zeg ook NOOIT dat ik hollander ben, ik ben Nederlander.
Dan moet je gewoon een extra deken pakken ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het om 3:00 zo koud dat ik weer flink heb gerookt
Nee dat klopt, maar de ontlading na het degradatie duel vorig jaar is de grootste die ik ooit bij sport heb meegemaakt, dus elk nadeel heb zn voordeel. Al hoop ik dat dit jaar te voorkomenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor je lol ben je niet voor roda
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het om 3:00 zo koud dat ik weer flink heb gerookt
Hoe komt ie aan die peuken danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een pakje gekocht
Ik was niet thuis, maar ik had inderdaad een deken mee moeten nemen. Wat moest ik toch zonder jouw advies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een extra deken pakken ofzo
Ik had het wel lekker warm
Alle stalkers rokenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zeg ook nooit dat ik een hollander ben
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.quote:
Dekentjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, maar ik had inderdaad een deken mee moeten nemen. Wat moest ik toch zonder jouw advies.
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.
Ja dat ook, jooloo, maar als je iets moet regelen ofzo kan het handig zijn Engels te tokken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.
In het buitenland komt dat gewoon omdat veel buitenlanders Holland sneller weten dan the Netherlands.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar veel mensen die niet uit NH/ZH zeggen heul vaak "Yeah I'm from Holland". Maar zelfs in de VS heb ik dat geen enkele keer gezegd, altijd The Netherlands, en vervolgens netjes uitgelegd dat er een verschil is als ze het niet snappen.
He watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle stalkers roken
Voor het geval het escaleert en de politie de stalker moet tracerenDan vinden ze altijd zo'n hoopje uitgetrapte peuken met speeksel erop enzo
Ik praat op m'n werk wel altijd gwoon Nederlands tegen Duitsers. Als zij meteen tegen mij in het Duits praten dan praat ik gewoon in het Nederlands terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik praat dan gewoon nederlands, moeten ze maar begrijpen he. niet dan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle stalkers roken
Voor het geval het escaleert en de politie de stalker moet tracerenDan vinden ze altijd zo'n hoopje uitgetrapte peuken met speeksel erop enzo
Doeiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed, ik ga jullie verlaten, lekker werken (kut collegas op zaterdag)
Opzich wel chill hier, dus bedankt voor het onthaal en tot laters
Ik ben een Strekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het buitenland komt dat gewoon omdat veel buitenlanders Holland sneller weten dan the Netherlands.
In Nederland ben je gewoon een Nederlander. Ik haat mensen die bijv zeggen dat ze geen Nederlander zijn maar een Fries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |