Komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja we hadden afgesproken dat we de winter over zouden slaan. Maar het weer houdt zich niet aan de afspraak
Wie neem je wel serieus?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neem vrij weinig mensen serieus.
bedankt maatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem iedereen van FOK! uiteraard wel extreem serieus
geen zorgen JC
Geen dankquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goedHet was lief dat je wat 80s klassiekers draaide tot 3:00 met het raam op een kiertje. Trok mij toch de nacht door zo zonder dekentje.
ik begrijp hier niets vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goedHet was lief dat je wat 80s klassiekers draaide tot 3:00 met het raam op een kiertje. Trok mij toch de nacht door zo zonder dekentje.
Die is zich aan het plezieren in de douchequote:
Die was douchen en boodschappen doen toch?quote:
Dat is onze speciale bandquote:
Gatverdamme viezerikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is zich aan het plezieren in de douche
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is zich aan het plezieren in de douche
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die was douchen en boodschappen doen toch?
bedanktquote:
Niks vies aanquote:
Je moeder ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Zo, die was pijnlijk.
Hoi Sofjequote:
halo de insoquote:
haiquote:
jaquote:
ik moet nog wegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer genoeg suiker in huis om records te verbreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |