abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_136195091




• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje


• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door dustbrain op 01-02-2014 00:57:33 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136195218
Goede TT met kloppende OP.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136197943
Goede TT ^O^
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136199189
Heb LoL maar weer opgepakt.

Ooit eens eraan begonnen ergens gestopt tijd geleden nieuw account aangemaakt weer begonnen en gestopt , daarna tijdje met een goede vriend meegespeeld maar hij is nu te drunk bezig met ranks aangezien die uit PLAT2 wilt komen.

Ikzelf ben pas level 14 , snap hoe het spel werkt en speel altijd wat over is.

Dus ik zoek 1 of 2 personen die ook nog early game zijn en die wat games willen spelen want alleen is het maar zo saai :(

dm voor naam :)
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_136199977
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef dustbrain het volgende:
Goede TT met kloppende OP.
Ik zie een plaatsvervangende Baaj :P

Zou je bij mijn naam ook 'Donald Grump' kunnen zetten? Beide accounts zijn nu ook EUW.
pi_136200304
Baaj is terug :D

Wacht.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:16:13 #7
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_136201630
Ik wil een nieuwe adc kopen maar twijfel tussen Jinx, Lucian en Varus. Op dit moment speel ik vooral corki en caitlyn als ik adc ben.

Iemand tips?
Wat doe ik hier?
pi_136202663
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef tdrone het volgende:
Ik wil een nieuwe adc kopen maar twijfel tussen Jinx, Lucian en Varus. Op dit moment speel ik vooral corki en caitlyn als ik adc ben.

Iemand tips?
Lucian is heel sterk maar vind ik persoonlijk erg saai. Jinx is niet zo moeilijk maar heel sterk. Varus vind ik persoonlijk de leukste van deze 3 aangezien je met arrows kunt snipen.
pi_136202832
Jinx O+
Because you know i'm all about that ass
pi_136207015
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef tdrone het volgende:
Ik wil een nieuwe adc kopen maar twijfel tussen Jinx, Lucian en Varus. Op dit moment speel ik vooral corki en caitlyn als ik adc ben.

Iemand tips?
Ezreal ^O^
pi_136211677
of draven.
Because you know i'm all about that ass
pi_136212226
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Karloklp het volgende:

[..]

Ezreal ^O^
I second this. ^O^
pi_136212401
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:54 schreef Akkerdistel het volgende:

[..]

I second this. ^O^
me too
Because you know i'm all about that ass
pi_136212608
Van die 3 Lucian, enige met beetje escape en is op het moment 1 van de sterkere adc's. Jinx/Varus zijn denk ik te makkelijk te pakken met leona/thresh/annie en dat zijn momenteel de meest voorkomende supports.
pi_136212999
ik post al 22 delen mee :O
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:23:16 #16
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_136213163
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Karloklp het volgende:

[..]

Ezreal ^O^
Ezreal heb ik al maar raak ik de poke nooit mee :')

en draven lukt het me niet om constant die spinning axes te jongleren.
Wat doe ik hier?
pi_136213273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef tdrone het volgende:

[..]

Ezreal heb ik al maar raak ik de poke nooit mee :')

en draven lukt het me niet om constant die spinning axes te jongleren.
als je ez wil oefenenen moet je gewoon beter worden in skillshots. speel een champ die je leuk vind met een skillshot in basic abilities, zoals kennen of nida. gewoon oefenen, ez is 100% skillshot based.
Because you know i'm all about that ass
pi_136213285
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:25:03 #19
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_136214991
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef tdrone het volgende:
Ik wil een nieuwe adc kopen maar twijfel tussen Jinx, Lucian en Varus. Op dit moment speel ik vooral corki en caitlyn als ik adc ben.

Iemand tips?
Jinx is wel het leukste, ik zou haar kiezen.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_136217348
92LP, 1 win dan promos? Tuurlijk niet Zed mid mag niet van zn mammie spelen.
pi_136218256
ik sta letterlijk nu op 99 punten... :P
pi_136219084
Godver. Een vladimir die mijn lanterns niet snapt en een tryndamere jungle die solo 1v3/5 doet. Gooi ik mn lanterns gaat ie met zn w of e(?) de andere kant op. weer verloren. Denk dat ik het hier maar bij laat voor vandaag. Was er zo dicht bij :(

Oja, Nasus top 0/3/1 na 20 minuten die ook nog steeds schreeuwt niet dood gaan ...dan winnen we :/
pi_136220545
dat valt me wel op eerder op de dag ging het goed geen trolls of retards die gaan feeden maar wanneer het na 6 uur is begint het met die matches waar je alles verliest
pi_136221651
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef ProblemExcel het volgende:
dat valt me wel op eerder op de dag ging het goed geen trolls of retards die gaan feeden maar wanneer het na 6 uur is begint het met die matches waar je alles verliest
Dat zou niet uit moeten maken.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136222493
ookal is het echt gewoon random dat ik net in een team komt met een troll maar het begint er elke dag wel op te lijken :P maarja dat wordt nog effe door knokken om die 3 wins te pakken te krijgen voor prom naar silver
pi_136222554


[ Bericht 73% gewijzigd door elshaarawy92 op 01-02-2014 23:29:24 ]
pi_136226487
game gewonnen door een legendarische amumu ultimate _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_136229471
Gisteren voor het eerst in een lange tijd weer een echte leuke match gespeeld.

Normaal zit er altijd wel een feeder / iemand die het spel totaal niet snapt etc etc.

Maar gisteren aan beide teams mensen die het spelletje snapte en veel teamwork door chat en calls.

Waren alle potjes maar zo als je aan het ranken bent :(
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_136236180
Magisch.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136236500
Pauper tt
pi_136245959
Sinds vrijdag ook begonnen met dit spel :)
pi_136249966
Iemand zin om wat potjes te doen nu ?
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_136250158
Hmm ik heb nu 1 AFK/leave penalty :o
Moest 2x onverwachts weg.

Wat zijn de consequenties daar van, en kan je die weer kwijtraken ?
pi_136250208
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm ik heb nu 1 AFK/leave penalty :o
Moest 2x onverwachts weg.

Wat zijn de consequenties daar van, en kan je die weer kwijtraken ?
tijdelijke ban.
Because you know i'm all about that ass
pi_136251854
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm ik heb nu 1 AFK/leave penalty :o
Moest 2x onverwachts weg.

Wat zijn de consequenties daar van, en kan je die weer kwijtraken ?
Ze kijken geloof ik naar de verhouding tussen aantal gespeelde potjes en leaves. Omdat je pas net bezig bent telt het zwaar als je 2x AFK gaat. Komt wel weer goed als je blijft spelen.

Nieuwe toffe champion ontdekt om mee te spelen. Zowel mid als support (en eventueel top maar nog niet gedaan): Galio _O_
~Si vis amari, ama~
pi_136252567
Zit er veel verschil dan met welke heroe op welke lane je speelt :o ?
pi_136253155
Ja als je teemo speelt krijg je veel sneller een ban.

:')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136253171
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef So_Surreal het volgende:
Zit er veel verschil dan met welke heroe op welke lane je speelt :o ?
ja.

tam zijn dit de champs die het sterkste zijn voor elke rol:

Mid-Lane Gods: Ziggs, Kassadin, Yasuo, Gragas, Kayle, Kha'Zix
Jungle Gods: Amumu, Rammus, Vi, Kha'Zix, Elise
AD Gods: Draven, Jinx, Lucian, Sivir
Top Lane Gods: Wukong, Jax, Nasus, Renekton, Dr. Mundo
Support Gods: Leona, Thresh

ik zal de goedkoopste van elke rol even zeggen
kayle,
amumu,
sivir,
jax, nasus, mundo
leona ( al is leona alsnog duur als heck, de rest van de champs in mijn lijstje zijn goedkoop)
als je niet weet welke je speelt raad ik deze aan. speel geen jungle tot je lever 20 bent.

de allerbelangrijkste tip: speel wat je leuk vind. een champion vinden waar je heel goed mee wordt is belangrijker dan alles een beetje ( lees: net niet ) goed kunnen.

ohja. begin niet met nasus, want als je nog niet goed bent in last hitten kun je er niets mee.
Because you know i'm all about that ass
pi_136253193
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef dustbrain het volgende:
Ja als je teemo speelt krijg je veel sneller een ban.

:')
# SWAG EMO
Because you know i'm all about that ass
  zondag 2 februari 2014 @ 20:14:21 #40
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_136253712
Zit ik in eens met pl4kkie in queue :P
Tadumtiedum.
pi_136253739
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Djurres het volgende:
Zit ik in eens met pl4kkie in queue :P
toeval of duo?
Because you know i'm all about that ass
pi_136254038
Ik speel meestal met Garen :@
Als die een wat hoger level heeft en wat goede items heeft, is die echt onverslaanbaar.
pi_136254170
Nasus is juist wel goed dan leer je het conept van last-hitten.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136254364
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ik speel meestal met Garen :@
Als die een wat hoger level heeft en wat goede items heeft, is die echt onverslaanbaar.
garen is prima
Because you know i'm all about that ass
pi_136254396
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef dustbrain het volgende:
Nasus is juist wel goed dan leer je het conept van last-hitten.
dan word je ingemaakt man. Dat is niet grappig
Because you know i'm all about that ass
  zondag 2 februari 2014 @ 21:08:45 #46
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136258410
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef blow... het volgende:

[..]

toeval of duo?
Toeval.

Wel gewonnen, maar met moeite. Mede dankzij mijn fouten ;(

Nasus lasthitten is juist onwijs makkelijk. Zeker als je early al goed probeert je Q te stacken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136258691
Teaser van de nieuwe Void Champion Vel'Koz in een Trick2G youtube filmpje! Toffe advertisement dit

TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136259242
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef blow... het volgende:

[..]

dan word je ingemaakt man. Dat is niet grappig
Waarom? Lasthitten met nasus is veel makkeliker en de tegenstanders zijn ook nieuw in het spel. Je logica gaat nergens over.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136263130
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom? Lasthitten met nasus is veel makkeliker en de tegenstanders zijn ook nieuw in het spel. Je logica gaat nergens over.
als je het early verneukt gaat het fout.

Ohja. 9v.d.10 tegenstanders zijn niet nieuw maar smurf.
Because you know i'm all about that ass
pi_136263456
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef blow... het volgende:

[..]

als je het early verneukt gaat het fout.

Ohja. 9v.d.10 tegenstanders zijn niet nieuw maar smurf.
De eerste 20-30 games. Daarna zit je gewoon bij newbies. En tegen smurfs verlies je sowieso, maakt niet uit welke champ je speelt.

Dus gewoon nasus spelen en het concept van last-hitten leren. Het is ook niet voor niks een recomended champ.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136264013
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De eerste 20-30 games. Daarna zit je gewoon bij newbies. En tegen smurfs verlies je sowieso, maakt niet uit welke champ je speelt.

Dus gewoon nasus spelen en het concept van last-hitten leren. Het is ook niet voor niks een recomended champ.
mja oke.
Because you know i'm all about that ass
pi_136270603
Meer dan 100 champion en toch telkens dezelfde on LCS. Ik denk dat riot moet doen wat Dota ook doet. Gewoon alles OP maken waardoor er talloze combo's zijn die kunnen werken. i.P.V nerfen zouden ze gewoon moeten buffen. Valt me op dat genefde champs altijd saaier zijn om te spelen na de nerfs. Niet vanwege minder dmg maar vanwege minder mogelijkheden.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136271419
Erg jammer weer, de hele week bijna alleen maar victories gehad en nu weer 2 games achtermekaar gevuld met trolls in het eigen team. Eerst een voltallig Nederlands premade-team die bewust alleen elkaar hielpen en mij gewoon lieten barsten als ik werd aangevallen (bewust wegrennen zelfs als we met meer waren, speedbuffs enkel aan teamleden geven die buiten de gevarenzone zaten, constant flamen en dan natuurlijk alleen op mij terwijl ik de enige serieuze speler was etc.), en vervolgens een Trundle die constant solo in zijn lane zit én blijft ondanks herhaaldelijk aandringen van het team en dan ook nog eens gaat lopen flamen. Beide games uiteraard compleet kansloos verloren.

Volgens mij zoekt dit spel expres mensen met een negative attitude voor je uit als het een tijdje goed is gegaan :') begin er steeds minder in te geloven dat je teamleden willekeurig worden uitgekozen :{ Het constante heen en weer dansen tussen periodes met alleen maar goeie games en toffe spelers en alleen maar slechte games met irritante relblagen is op z'n zachtst gezegd een tikkeltje vreemd...
pi_136271606
Dalijk C9 - TSM! ZIN AN
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136271834
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:11 schreef dustbrain het volgende:
Meer dan 100 champion en toch telkens dezelfde on LCS. Ik denk dat riot moet doen wat Dota ook doet. Gewoon alles OP maken waardoor er talloze combo's zijn die kunnen werken. i.P.V nerfen zouden ze gewoon moeten buffen. Valt me op dat genefde champs altijd saaier zijn om te spelen na de nerfs. Niet vanwege minder dmg maar vanwege minder mogelijkheden.
Mjah. Deze manier van "balancen" levert meer geld op.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136272222
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef znarch het volgende:

[..]

Mjah. Deze manier van "balancen" levert meer geld op.
Hoezo? Ik denk dat riot gewoon de verkeerde mentaliteit heeft. Ze willen alle frustraties bij champions weghalen. Twitch geen ifinite stealth, ahri geen free dmg op W, Zed geen gegarandeerde slow en dmg na ult, orianna's free stats worden generfd, jarvan en taric free stats zijn generfd en zo zijn er talloze designkeuzes met als doel alles minder 'toxic' te maken. Met sommige ben ik het eens, maar na een tijd zijn alle champs gewoon doodsaai. Corki bv was leuk vanwege zijn rakettenspam, trinity maakte hem gewoon OP. Ahri was leuk om mensen te teasen met je charm, nu moet het altijd je 1e 2e skill zijn die raakt.

Veel dingen die als toxic worden beschouwd vind ik juist zorgen voor meer gevarieerde gemplay. Elke champ moet en indentiteit hebben, dan is iedereen toxic en niks daadwerkelijk OP. Nu krijg je bullshit als bv Darius die nu een slechte melee carry is zonder gapcloser en een kut ult in deze meta.

[ Bericht 5% gewijzigd door dustbrain op 03-02-2014 01:02:00 ]
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 3 februari 2014 @ 01:08:53 #57
417219 zerak
Exile Vilify
pi_136272518
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef blow... het volgende:

[..]

ja.

tam zijn dit de champs die het sterkste zijn voor elke rol:

Mid-Lane Gods: Ziggs, Kassadin, Yasuo, Gragas, Kayle, Kha'Zix
Jungle Gods: Amumu, Rammus, Vi, Kha'Zix, Elise
AD Gods: Draven, Jinx, Lucian, Sivir
Top Lane Gods: Wukong, Jax, Nasus, Renekton, Dr. Mundo
Support Gods: Leona, Thresh

ik zal de goedkoopste van elke rol even zeggen
kayle,
amumu,
sivir,
jax, nasus, mundo
leona ( al is leona alsnog duur als heck, de rest van de champs in mijn lijstje zijn goedkoop)
als je niet weet welke je speelt raad ik deze aan. speel geen jungle tot je lever 20 bent.

de allerbelangrijkste tip: speel wat je leuk vind. een champion vinden waar je heel goed mee wordt is belangrijker dan alles een beetje ( lees: net niet ) goed kunnen.

ohja. begin niet met nasus, want als je nog niet goed bent in last hitten kun je er niets mee.
In lagere elo's is evelynn een echte jungle godin.
pi_136272649
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Hoezo? Ik denk dat riot gewoon de verkeerde mentaliteit heeft. Ze willen alle frustraties bij champions weghalen. Twitch geen ifinite stealth, ahri geen free dmg op W, Zed geen gegarandeerde slow en dmg na ult, orianna's free stats worden generfd, jarvan en taric free stats zijn generfd en zo zijn er talloze designkeuzes met als doel alles minder 'toxic' te maken. Met sommige ben ik het eens, maar na een tijd zijn alle champs gewoon doodsaai. Corki bv was leuk vanwege zijn rakettenspam, trinity maakte hem gewoon OP. Ahri was leuk om mensen te teasen met je charm, nu moet het altijd je 1e 2e skill zijn die raakt.

Veel dingen die als toxic worden beschouwd vind ik juist zorgen voor meer gevarieerde gemplay. Elke champ moet en indentiteit hebben, dan is iedereen toxic en niks daadwerkelijk OP. Nu krijg je bullshit als bv Darius die nu een slechte melee carry is zonder gapcloser en een kut ult in deze meta.
Mensen die bij Riot werken weten precies hoe zij balancen en hoe Valve dit doet.

Door bepaalde champs steeds kapot te nerfen krijg je steeds een andere fotm waardoor mensen bepaalde champs en skins kopen.


Verkeerde mentaliteit wil ik het niet noemen maar wel typisch Riot en het tegenovergestelde van Valve inderdaad.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136272718
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:15 schreef znarch het volgende:

[..]

Mensen die bij Riot werken weten precies hoe zij balancen en hoe Valve dit doet.

Door bepaalde champs steeds kapot te nerfen krijg je steeds een andere fotm waardoor mensen bepaalde champs en skins kopen.


Verkeerde mentaliteit wil ik het niet noemen maar wel typisch Riot en het tegenovergestelde van Valve inderdaad.
Ik denk dat dat vergezocht is. Als je kijkt naar de PBE updates zijn ze soms weken lang aan het tweaken om vervolgens alle tweaks ongedaan te maken en opnieuw te beginnen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136272923
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vergezocht is. Als je kijkt naar de PBE updates zijn ze soms weken lang aan het tweaken om vervolgens alle tweaks ongedaan te maken en opnieuw te beginnen.
Ik kan me verder eigenlijk geen goede reden bedenken waarom je op deze manier te werk zou gaan.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136273235
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik kan me verder eigenlijk geen goede reden bedenken waarom je op deze manier te werk zou gaan.
Gewoon de mentaliteit. Maar zelf ben ik ook echt fucking benieuwd naar hoe hun werkwijzes worden voorgelegd. Hoe ze discussieren etc.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136274524
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:08 schreef zerak het volgende:

[..]

In lagere elo's is evelynn een echte jungle godin.
heb ik geprobeerd. Zonder runes en masteries gaje dood aan je 2e camp.
Because you know i'm all about that ass
pi_136274641
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef blow... het volgende:

[..]

heb ik geprobeerd. Zonder runes en masteries gaje dood aan je 2e camp.
Elo > account level.

2 verschillende dingen ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136274872
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:11 schreef dustbrain het volgende:
Meer dan 100 champion en toch telkens dezelfde on LCS. Ik denk dat riot moet doen wat Dota ook doet. Gewoon alles OP maken waardoor er talloze combo's zijn die kunnen werken. i.P.V nerfen zouden ze gewoon moeten buffen. Valt me op dat genefde champs altijd saaier zijn om te spelen na de nerfs. Niet vanwege minder dmg maar vanwege minder mogelijkheden.
Pardon?

Morde, Teemo, Urgot, Soraka, Pantheon, Wukong, Morgana zijn al een paar van de champs die in de eerste 3 weken nu voorbij zijn gekomen die je eigenlijk niet of nauwelijks meer zag in ranked, laat staan LCS.
pi_136275341
TSM _O_
pi_136275352
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Pardon?

Morde, Teemo, Urgot, Soraka, Pantheon, Wukong, Morgana zijn al een paar van de champs die in de eerste 3 weken nu voorbij zijn gekomen die je eigenlijk niet of nauwelijks meer zag in ranked, laat staan LCS.
Ja telkens als (bijna) lastpick, wanneer dit soort dingen normaal worden krijg je weer nieuwe OP champions omdat ze de vorig OP champions counteren etc.
pi_136275825
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:11 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ja telkens als (bijna) lastpick, wanneer dit soort dingen normaal worden krijg je weer nieuwe OP champions omdat ze de vorig OP champions counteren etc.
Idd, tanky meta vraagt bijvoorbeeld on Trundle, die je eerder niet zag. Zodra iedereen weel Trundle gaat spelen ga je ineens weer kennen en Rumble top zien (wel als de def-masteries een kleine nerf krijgen). Zo blijft de meta altijd bezig.
pi_136278345
Mensen die problemen hebben met random teamleden. Zoek gewoon 4 andere mensen om mee te spelen
pi_136278488
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:36 schreef wuuht het volgende:
Mensen die problemen hebben met random teamleden. Zoek gewoon 4 andere mensen om mee te spelen
Zit je wel in een totaal andere queue, wat niet iedereen wil.
pi_136279322
Niveau aardappel is actief deze ochtend. Draft pick. Ik heb first pick (Sona sup). Wat doet de rest, allemaal AD champs pakken en geen enkele tank :')

Heb nog geprobeerd AP te bouwen maar dat werkt natuurlijk niet als support. GG gratis victory voor de enemy
pi_136280576
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Pardon?

Morde, Teemo, Urgot, Soraka, Pantheon, Wukong, Morgana zijn al een paar van de champs die in de eerste 3 weken nu voorbij zijn gekomen die je eigenlijk niet of nauwelijks meer zag in ranked, laat staan LCS.
Mwah. Feit blijft dat er op elk willekeurig moment in een LoL seizoen een handvol champs echt viable is en de rest niet of niche.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136280838
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:11 schreef dustbrain het volgende:
Meer dan 100 champion en toch telkens dezelfde on LCS. Ik denk dat riot moet doen wat Dota ook doet. Gewoon alles OP maken waardoor er talloze combo's zijn die kunnen werken. i.P.V nerfen zouden ze gewoon moeten buffen. Valt me op dat genefde champs altijd saaier zijn om te spelen na de nerfs. Niet vanwege minder dmg maar vanwege minder mogelijkheden.
Ben ik het wel mee eens ja. Waarom niet gewoon wat nummertjes aanpassen van champions die weinig gespeeld worden (en lage winrates hebben) en kijken hoe het dan gaat. Mana costs omlaag, damage omhoog, cooldowns omlaag. Dat soort dingen. In plaats van nerfen wat populair is gewoon buffen wat niet populair is. Lijkt mij veel leuker.
pi_136284852
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Zit je wel in een totaal andere queue, wat niet iedereen wil.
Klopt maar eigenlijk is 5v5 premdade wel de leukste manier om dit spel te spelen
pi_136285212
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:57 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens ja. Waarom niet gewoon wat nummertjes aanpassen van champions die weinig gespeeld worden (en lage winrates hebben) en kijken hoe het dan gaat. Mana costs omlaag, damage omhoog, cooldowns omlaag. Dat soort dingen. In plaats van nerfen wat populair is gewoon buffen wat niet populair is. Lijkt mij veel leuker.
Hmm als je kijkt dat Morde en Urgot gewoon winstgevend zijn wanneer gespeeld... Het gaat er ook om wat ze oefenen en wat ze wíllen spelen. Overpow speelt wat hij zelf denkt dat goed is en niet wat anderen denken, daarmee pakken ze behoorlijk wat wins ondertussen aangezien er geen counterplay klaar is.

Dit is mijnsinziens meer een mentaliteitsdingetje dan echt UP champs.
pi_136285232
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:34 schreef wuuht het volgende:

[..]

Klopt maar eigenlijk is 5v5 premdade wel de leukste manier om dit spel te spelen
SoloQ all the way voor mij
pi_136285725
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Pardon?

Morde, Teemo, Urgot, Soraka, Pantheon, Wukong, Morgana zijn al een paar van de champs die in de eerste 3 weken nu voorbij zijn gekomen die je eigenlijk niet of nauwelijks meer zag in ranked, laat staan LCS.
Ik volg niet alle matches en misschien was het wel toeval, maar ik zie alleen lucian, caitlyn en jinx bot met annie, leona of thresh support. Top zie ik veel shyvana en mundo. Mid veel ziggs, le blanc en gragass. Dat er af en to een ander gespeeld wordt doet niet af dat het eentonig is.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136285799
NA LCS: 56 Champions Used
EU LCS: 52 Champions Used

Vind dat toch een behoorlijke sample champions in de 1e 3 weken.
pi_136286345
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
NA LCS: 56 Champions Used
EU LCS: 52 Champions Used

Vind dat toch een behoorlijke sample champions in de 1e 3 weken.
Is behoorlijk maar nog altijd maar de helft natuurlijk. Miss dat het nog oploopt maar feit blijft dat bijna altijd een groep champs niet viable is.

Terwijl andere mobas soms gewoon de 100% pick/banrate halen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136287007
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:09 schreef znarch het volgende:

[..]

Is behoorlijk maar nog altijd maar de helft natuurlijk. Miss dat het nog oploopt maar feit blijft dat bijna altijd een groep champs niet viable is.

Terwijl andere mobas soms gewoon de 100% pick/banrate halen.
Het is natuurlijk ook wel zo dat met zo veel champions als LoL heeft, er altijd een paar buiten de boot blijven vallen. Sommige champions lijken nu eenmaal veel op elkaar, m.n. qua speelstijl en functie binnen het team. Een Twisted Fate bijvoorbeeld is ver terug gevallen. Als je kijkt naar de nieuwere champions: Yasuo lijkt vrij veel op Master Yi (of ben ik de enige die dat vindt?). Lucian lijkt qua speelstijl erg op Ezreal.

Dan heb je ook nog het gevalletje save picks. Een Kennen of Fiora op top kan prima werken. Ook een Yi mid kan nog steeds prima, met een AP op top/jungle. Maar Dr. Mundo of Shyvana is wel safe, die krijg je toch wel tanky, zelf als je geharrassed wordt. Een unfed Fiora of Yi doet simpelweg te weinig dmg.
pi_136287058
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:27 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel zo dat met zo veel champions als LoL heeft, er altijd een paar buiten de boot blijven vallen.
Hoeft niet hoor.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136287143
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef znarch het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor.
Tja als je een hele beargumentatie afdoet met zo'n dooddoener op een eerste zin kan dit forum wel op slot. Wat een geweldige bijdrage!
pi_136287206
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:31 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Tja als je een hele beargumentatie afdoet met zo'n dooddoener op een eerste zin kan dit forum wel op slot. Wat een geweldige bijdrage!
Ja wat moet ik er aan toe voegen dan? Dota heeft ook 100+ champs/heroes en daar kan het wel. Wat wil je nog meer horen?

Het is namelijk geen mening he schat? Daar hoeft geen argument bij. Feiten staan opzich al.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 3 februari 2014 @ 15:39:35 #83
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_136287483
Ik vind het wel logisch dat op hoog niveau er een deel van de champs niet geschikt zijn. Maar voor 90% van de games kan je echt prima met elke champion uit de voeten mits je deze beheerst.

Zo vond ik Heimerdinger of Shaco ontzettend tof toen ik nog ~lvl 20 was. En toen was hij echt goed genoeg om veel potten mee te winnen. Maar kan me voorstellen dat er weinig spelers mee starten in ranked of pro gaming. Neemt niet weg dat het ontzettend veel lol kan zijn om solo q weer eens te kiezen. Dus maw: denk dat Riot ook vooral moet doorgaan met champs te ontwikkelen die vooral leuk zijn om te spelen maar niet altijd maar met pro tournooien moet kunnen meegaan.

Even iets anders: 2x een promo series verloren maar nu was het na 3x scheepsrecht! Van Silver IV nu naar Silver II :)
pi_136287935
Ja dat snap ik dat het een feit is dat het kan, maar bij LoL op dit moment dus duidelijk niet. Wat moet je doen dan om de minder viable picks wel viable te maken. Ik geef in ieder geval nog argumenten waarom iets is. Het simpelweg buffen van de champs heeft helemaal geen zin, dan vallen er weer andere af.

Iets dat zou kunnen triggeren bepaalde champs wel te gebruiken zou bijvoorbeeld kunnen zijn: meer de lore gebruiken. We weten dat een Kha en een Rengar hun eigen feestje hebben binnen een game, wellicht zou je op deze manier gebruik kunnen maken van de lore. Dus bijvoorbeeld dat een Ashe in combinatie met Seju, Lissandra, Anivia een soort extra Frejlord buff krijgen.

Pro's: je krijgt op deze manier meerdere setups die werken. De ene zwakte zou opgevuld kunnen worden door een andere kracht.
HELE grote con: SoloQ "FIRST PICK IS ASHE SO PICK SEJU OR VOLI JUNGLE"
pi_136290055
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 07:54 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Elo > account level.

2 verschillende dingen ;)
i know. Maar het gaat over een nieuw speker met een laag account.
Because you know i'm all about that ass
pi_136294346
Fiora top en yi mid. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136295635
Op champ rotation
Because you know i'm all about that ass
pi_136297380
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:52 schreef EroSensei het volgende:
Ja dat snap ik dat het een feit is dat het kan, maar bij LoL op dit moment dus duidelijk niet. Wat moet je doen dan om de minder viable picks wel viable te maken. Ik geef in ieder geval nog argumenten waarom iets is. Het simpelweg buffen van de champs heeft helemaal geen zin, dan vallen er weer andere af.

Iets dat zou kunnen triggeren bepaalde champs wel te gebruiken zou bijvoorbeeld kunnen zijn: meer de lore gebruiken. We weten dat een Kha en een Rengar hun eigen feestje hebben binnen een game, wellicht zou je op deze manier gebruik kunnen maken van de lore. Dus bijvoorbeeld dat een Ashe in combinatie met Seju, Lissandra, Anivia een soort extra Frejlord buff krijgen.

Pro's: je krijgt op deze manier meerdere setups die werken. De ene zwakte zou opgevuld kunnen worden door een andere kracht.
HELE grote con: SoloQ "FIRST PICK IS ASHE SO PICK SEJU OR VOLI JUNGLE"
Volgens mij weten heel veel mensen heel veel triggers niet. Persoonlijk wist ik alleen van kha en rengar. De rest weet ik niet.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136297544
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:32 schreef znarch het volgende:

[..]

Ja wat moet ik er aan toe voegen dan? Dota heeft ook 100+ champs/heroes en daar kan het wel. Wat wil je nog meer horen?

Heb je cijfers van het aantal gespeelde champions op het laatste grote toernooi? Lijkt me sterk dat ze daar allemaal gebruikt worden.

Wel is het een feit dat er flinke verschillen in aanpak zijn bij Riot en Valve. Valve houdt ervan om elke champion een specialiteit te laten hebben en die heel sterk te laten zijn, Riot wil zoveel mogelijk alles op eenzelfde niveau gebalanced hebben. De manier van Valve zorgt in principe voor meer variatie in georganiseerde teamgames (omdat je mooie combo's kan maken), de manier van Riot zorgt ervoor dat je in Soloqueue niet continue gestompt wordt door dezelfde champions. Voor beiden is iets te zeggen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_136299399
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Heb je cijfers van het aantal gespeelde champions op het laatste grote toernooi? Lijkt me sterk dat ze daar allemaal gebruikt worden.

Wel is het een feit dat er flinke verschillen in aanpak zijn bij Riot en Valve. Valve houdt ervan om elke champion een specialiteit te laten hebben en die heel sterk te laten zijn, Riot wil zoveel mogelijk alles op eenzelfde niveau gebalanced hebben. De manier van Valve zorgt in principe voor meer variatie in georganiseerde teamgames (omdat je mooie combo's kan maken), de manier van Riot zorgt ervoor dat je in Soloqueue niet continue gestompt wordt door dezelfde champions. Voor beiden is iets te zeggen.
100 procent pick/banrate in competetive en in the international (de world championships) lager de laatste keer maar nog beduidend hoger dan LoL.

http://www.gosugamers.net(...)-the-international-3
https://docs.google.com/d(...)OOsPlrTkPcUWub4o/pub

Dat gestompt worden door dezelfde champs vind ik overigens erg meevallen. Juist doordat alles wel zijn tegens heeft/te counteren is.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136300890
Garen , wat een held.

Speel laatste potjes steeds Garen top tank build wat een beest is het.

Early game is hij 9 / 10 te machtig in lane en mid / late game zo OPed aan health / armor / healt regen dat ik gewoon voor alles en nog wat kan springen om mensen te redden of eventueel turrents zelf neer te halen.

Buiten dat alles zijn damage is ook nog eens heerlijk.

Denk dat ik een tijdje met hem blijf spelen om zo ASAP te ranken naar 30.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_136301574
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef dhrluker het volgende:
Garen , wat een held.

Speel laatste potjes steeds Garen top tank build wat een beest is het.

Early game is hij 9 / 10 te machtig in lane en mid / late game zo OPed aan health / armor / healt regen dat ik gewoon voor alles en nog wat kan springen om mensen te redden of eventueel turrents zelf neer te halen.

Buiten dat alles zijn damage is ook nog eens heerlijk.

Denk dat ik een tijdje met hem blijf spelen om zo ASAP te ranken naar 30.
Mwah. Dan gaat hij best snel afvallen hoor ;) In het begin is hij best goed inderdaad. :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136305842
Het gaat weer zoals vanouds in S3, 1 potje met leuke mensen + een win. Daarna een potje met trolls + loss. 1w - 1L etc etc
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136307668
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef pl4kkie het volgende:
Het gaat weer zoals vanouds in S3, 1 potje met leuke mensen + een win. Daarna een potje met trolls + loss. 1w - 1L etc etc
Was er maar een report option met iets van "This guy is mentally fucking retarded" zoveel idioten in silver atm :(

Kut reset
pi_136307910
quote:
Netjes, gefeliciteerd _O_ :D
pi_136308902
Urgot. Fk me wat is dat kreng sterk :D _O_



Laatste 3 games. En dan al dat gekanker van de noobjes in champ select vooraf :') priceless

[ Bericht 19% gewijzigd door GlenSpey op 04-02-2014 00:22:08 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 07:43:51 #98
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_136313084
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Urgot. Fk me wat is dat kreng sterk :D _O_

[ afbeelding ]

Laatste 3 games. En dan al dat gekanker van de noobjes in champ select vooraf :') priceless
_O- _O-

Die passive though _O_

Eigenlijk he, best een nice champ. Waarom wordt ie niet gespeeld ?

Tevens wtf die ulti: armor en magic resist: 60 / 90 / 120 voor 5 sec :D

Suck it Jax!
pi_136313377
Urgot is nogal lastig te spelen en velen weten niet precies wanneer ze moeten ulten. Urgot is meer een champ als je al met mekaar op skype zit zodat je wat slows en je ult kan timen
pi_136314032
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef znarch het volgende:

[..]

Mwah. Dan gaat hij best snel afvallen hoor ;) In het begin is hij best goed inderdaad. :)
Oh ? Waarom dat dan als ik mag vragen ?
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_136314598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 07:43 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

_O- _O-

Die passive though _O_

Eigenlijk he, best een nice champ. Waarom wordt ie niet gespeeld ?

Tevens wtf die ulti: armor en magic resist: 60 / 90 / 120 voor 5 sec :D

Suck it Jax!
Mensen zien m nooit en denken daarom dat ie slecht is. Krijg ook altijd gehuil in de champion select als ik m aanklik. Terwijl het best een goeie champion is :) earlygame ben je zo belachelijk OP dat het haast niet leuk meer is. En het beste is nog dat veel tegenstanders ook niet weten hoe ze tegen m moeten spelen en waar ze voor op moeten passen. Als je opent met je R (W) en daarna een E doet dan krijg je bijna gegarandeerd je vijand neer omdat ze gewoon niet op tijd van je weg kunnen komen, geldt ook voor tanks _O_

Meest ondergewaardeerde champ die er is.
pi_136315050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:55 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mensen zien m nooit en denken daarom dat ie slecht is. Krijg ook altijd gehuil in de champion select als ik m aanklik. Terwijl het best een goeie champion is :) earlygame ben je zo belachelijk OP dat het haast niet leuk meer is. En het beste is nog dat veel tegenstanders ook niet weten hoe ze tegen m moeten spelen en waar ze voor op moeten passen. Als je opent met je R (W) en daarna een E doet dan krijg je bijna gegarandeerd je vijand neer omdat ze gewoon niet op tijd van je weg kunnen komen, geldt ook voor tanks _O_

Meest ondergewaardeerde champ die er is.
Hij is idd onderschat. Maar early toch juist zwak. Laatste keer toen ie f2p was was het standaard eerst een tear nemen om mana op te bouwen. Met de Curse-EG LCS game van afgelopen week was het duo Soraka-Urgot en haalden ze ook de tear snel en hadden ze het toch lastig in het begin omdat er simpelweg te weinig dmg is.
pi_136315167
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Hij is idd onderschat. Maar early toch juist zwak. Laatste keer toen ie f2p was was het standaard eerst een tear nemen om mana op te bouwen. Met de Curse-EG LCS game van afgelopen week was het duo Soraka-Urgot en haalden ze ook de tear snel en hadden ze het toch lastig in het begin omdat er simpelweg te weinig dmg is.
Ik vind zn early niet zwak. Zodra je level 2 bent en over je Q en E beschikt kan je los. Verder farm ik earlygame niet met mijn Q waardoor je niet zo mana hungry bent als dat mensen vaak denken. Gebruik gewoon je basic attacks en bewaar je Q om de vijand te pesten ;)

Je begint wel met wat minder AD maar je abilities doen meer dan genoeg extra dmg.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:29:37 #104
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_136315258
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik vind zn early niet zwak. Zodra je level 2 bent en over je Q en E beschikt kan je los. Verder farm ik earlygame niet met mijn Q waardoor je niet zo mana hungry bent als dat mensen vaak denken. Gebruik gewoon je basic attacks en bewaar je Q om de vijand te pesten ;)
Ik heb eigenlijk wel eens zin om die Urgot te spelen. Al is het alleen maar om die te coole krab skin! :D Zo heb ik laatst ook Kog Maw unlocked, en na een paar potjes gespeeld te hebben vind ik dat ook een hele toffe champ... en Kog Maw is ook een gevaarlijk beestje vanaf lvl 6 vind ik :)

Hoeveel IP kost urgot om te unlocken?
pi_136315339
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk wel eens zin om die Urgot te spelen. Al is het alleen maar om die te coole krab skin! :D Zo heb ik laatst ook Kog Maw unlocked, en na een paar potjes gespeeld te hebben vind ik dat ook een hele toffe champ... en Kog Maw is ook een gevaarlijk beestje vanaf lvl 6 vind ik :)

Hoeveel IP kost urgot om te unlocken?
3150, die crab skin wil ik idd ook nog hebben :D
pi_136316260
Gisteren weer een lekker potje gehad met Garen met 11-4.
Ik ga nog te vaak dood omdat ik te ongeduldig ben en achter vluchtende enemies langs turrets te lopen.
pi_136316301
Tanks lijken een beetje skilloos of zo imo. Neem bv Mundo. Als je gewoon met je dikke kop alles aan zet en de enemy adc/apc een beetje rondchased doe je je werk in een TF al helemaal perfect terwijl elke andere rol constant meestal zijn ogen uitpuilt om alles perfect te doen. Ja een annie vereist ook alweer niet zoveel skill buiten het gooien van tibbers op zoveel mogelijk mensen. Een namy daarintegen heeft 100% focus nodig voor de bubbel.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136316882
Mundo is wat dat betreft wel erg noob vriendelijk ja. Maar toch, als je voor de teamfight als 3 / 4 axes geraakt hebt heb je wel kans dat de tegenstander zenuwachtig wordt en op verkeerde momenten engaged of terugtrekt.
Of met weinig HP kiten als je ult van CD is wil een greedy tegenstander ook nog weleens foppen.

Maar het verschil tussen een goede Mundo en een slechte is inderdaad een stuk kleiner dan bij Nami bijv.
Toch geldt het zeker niet voor alle tanks. Een Leona of Malphite kan een teamfight maken of breken door de juiste engages, stuns/slows.
pi_136318171
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Hij is idd onderschat. Maar early toch juist zwak. Laatste keer toen ie f2p was was het standaard eerst een tear nemen om mana op te bouwen. Met de Curse-EG LCS game van afgelopen week was het duo Soraka-Urgot en haalden ze ook de tear snel en hadden ze het toch lastig in het begin omdat er simpelweg te weinig dmg is.
Dat kwam door Soraka, niet door Urgot. Urgot is fucking sterk early.
pi_136319497
Urgot is verradelijk sterk, door zn slows en zn zieke passive denk je eerst van 'aaaah dat wil wel', en halverwege je healthbar zit je meer aan 'fuck fuck fuckfuckfucucufuuuuck'.

Maarja Urgot heeft wel echt een team nodig en een plan.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:32:47 #111
148823 znarch
ondertitel
pi_136319814
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:18 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Oh ? Waarom dat dan als ik mag vragen ?
Te gemakkelijjk te kiten, geen echte tank, geen echte damagedealer, bied geen utility behalve zijn silence.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136321585
Maar buiten hoog elo is ie gewoon altijd goed, vooral voor beginners. Dus gewoon blijven spelen. :P

op hoog elo kan ie ook best goed zijn, maar men heeft liever iets met CC. I.p.v CC heeft hij tankyness en dmg en dat is op zich prima.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136321780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:45 schreef EroSensei het volgende:
Mundo is wat dat betreft wel erg noob vriendelijk ja. Maar toch, als je voor de teamfight als 3 / 4 axes geraakt hebt heb je wel kans dat de tegenstander zenuwachtig wordt en op verkeerde momenten engaged of terugtrekt.
Of met weinig HP kiten als je ult van CD is wil een greedy tegenstander ook nog weleens foppen.

Maar het verschil tussen een goede Mundo en een slechte is inderdaad een stuk kleiner dan bij Nami bijv.
Toch geldt het zeker niet voor alle tanks. Een Leona of Malphite kan een teamfight maken of breken door de juiste engages, stuns/slows.
Enagen is imo een beetje overrated. Als je een 4v5 of een squishy buiten positie ziet is je engage altijd goed. Ik vind het veel vetter om een goeie Zed, Anivia, Vayne, Zyra, of Riven in actie te zien. Als deze champions een fout maken zijn zij of een ander waarschijnlijk hardstikke dood. Als een shyvana een fout maakt zet ie alles aan en wandelt ie weg.

Maar dit is natuurlijk hoe ik het zie. Een goeie speler is niet alleen zijn vaardigheid met bepaalde champions in teamfights. Dit spel is veel breder dan dat. Maar ik vind het gewoon zo stom wanneer mundo/shyvana/trundle rondderpen en er mee weg komen omdat de helft van hun 'skill' het tanken van dmg is.
Van mij mogen tanks wel wat sneller doodgaan bij verkeerde positioning.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136322388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:28 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Enagen is imo een beetje overrated. Als je een 4v5 of een squishy buiten positie ziet is je engage altijd goed. Ik vind het veel vetter om een goeie Zed, Anivia, Vayne, Zyra, of Riven in actie te zien. Als deze champions een fout maken zijn zij of een ander waarschijnlijk hardstikke dood. Als een shyvana een fout maakt zet ie alles aan en wandelt ie weg.

Maar dit is natuurlijk hoe ik het zie. Een goeie speler is niet alleen zijn vaardigheid met bepaalde champions in teamfights. Dit spel is veel breder dan dat. Maar ik vind het gewoon zo stom wanneer mundo/shyvana/trundle rondderpen en er mee weg komen omdat de helft van hun 'skill' het tanken van dmg is.
Van mij mogen tanks wel wat sneller doodgaan bij verkeerde positioning.
Extra items introduceren die meer armor reduced of hp% dmg doet. Volgens mij heb je nu LW/BC/DFG die dat kunnen (vast wat vergeten). Builds worden dan anders, tanks worden zwakker maar damage blijft ongeveer zoals het nu is. De aanpassing van Spirit Visage is voor de tanks geen groot probleem en Sunfire Cape is alleen early levels generfed en daarna zelfs gebuffed.
pi_136322994
Vooral adc moet weer dmg krijgen. Adc is nu volgens mij de zwakste rol in het spel omdat ze allemaal generfd zijn en de nieuwe masteries het ze moeilijk maken.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136326026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:00 schreef dustbrain het volgende:
Vooral adc moet weer dmg krijgen. Adc is nu volgens mij de zwakste rol in het spel omdat ze allemaal generfd zijn en de nieuwe masteries het ze moeilijk maken.
Onzin, er is niets mis met adc. Kwestie van niet spelen alsof je onschendbaar bent. Positie is alles.
pi_136327088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Onzin, er is niets mis met adc. Kwestie van niet spelen alsof je onschendbaar bent. Positie is alles.
Natuurlijk, maar adc is volgens jou niet de zwakste rol? Een adc die 3-0 gaat na 15 min heeft net zoveel impact als een apc of bruiser die net zo goed gaat? Volgens mij zag ik op lcs een ezreal geownt worden door een kennen support. Erg leuk dat supports zoveel invloed hebben, maar die kerel had geen farm en een deel van zijn gold gespendeerd aan support items terwijl de adc zijn gold gebruikt had om anderen direct te ownen.
Dat vind ik jammer. Een support maakt plays met zijn utility, een tank met tankyness en initiation, een apc met dmg en utility, en een adc met pure dmg en positioning. Nu doet elke rol kennelijk alles beter dan de adc.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136330463
Renekton top :r
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:33:09 #119
417219 zerak
Exile Vilify
pi_136337718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:24 schreef BobW het volgende:
Renekton top :r
Wat nou? Renekton top is een beest _O_
pi_136338025
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef zerak het volgende:

[..]

Wat nou? Renekton top is een beest _O_
Ja dat bedoel ik, ik weet niet wat ik er tegen moet doen :P
pi_136338233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar adc is volgens jou niet de zwakste rol? Een adc die 3-0 gaat na 15 min heeft net zoveel impact als een apc of bruiser die net zo goed gaat? Volgens mij zag ik op lcs een ezreal geownt worden door een kennen support. Erg leuk dat supports zoveel invloed hebben, maar die kerel had geen farm en een deel van zijn gold gespendeerd aan support items terwijl de adc zijn gold gebruikt had om anderen direct te ownen.
Dat vind ik jammer. Een support maakt plays met zijn utility, een tank met tankyness en initiation, een apc met dmg en utility, en een adc met pure dmg en positioning. Nu doet elke rol kennelijk alles beter dan de adc.
candy stond tegen een kennen , in een minionwave, miste zn ult waar de kennen in principe full ap was (3 items) met penetration en waar kennen precies 2x zn q wel hitte. Dan nog was het nét een gelijkspel. Sowieso is dat geen voorbeeld.

ADC is prima, niets aan doen
pi_136338290
Als ADC niet prima zou zijn zouden ze ook niet gepicked worden.
Conscience do cost.
pi_136338801
Natuurlijk zijn ze prima, maar niet prima genoeg imo. Junglers en supports waren in S3 ook prima, toch konden ze beter en dat is gebeurd. Imo mogen adcs ook wel wat beter worden in het carryen van games.
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:09:05 #124
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_136339978
Midden in een pot, eindelijk mn eerste ranked pot die ik ging winnen in silver twee... fkin wordt iedereen d/c....

spel opnieuw opstarten, blijkt de tegenpartij met 2 man in t spel te zijn vs 1 van ons... slopen ze gelijk toren + inhib.... wij terug met 3 man in de game.... weer iedereen d/c...

Dan heb je echt zin om riot kapot te blazen....
pi_136340653
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef dustbrain het volgende:
Natuurlijk zijn ze prima, maar niet prima genoeg imo. Junglers en supports waren in S3 ook prima, toch konden ze beter en dat is gebeurd. Imo mogen adcs ook wel wat beter worden in het carryen van games.
Het is een teamgame. Ik speel bijna exclusief ADC en heb geen problemen om mee te komen in damage, meeste games sta je gewoon bovenaan in de damagecharts.
pi_136341621
Ok vet. Met syndra mid bv heb ik echt het gevoel veel invloed te hebben op mijn winkansen. Met caitlyn adc wat minder. Ja die champ doet midgame niet veel dmg, maar met ezreal/corki voelt het niet veel beter.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136342344
Corki is sowieso weak, beste ADC op het moment zijn Jinx Lucian en Cait. Ez als goede vierde en mn favo Tristana erbij.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:16:29 #128
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_136344113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef BobW het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, ik weet niet wat ik er tegen moet doen :P
Een tank pakken die lategame meer nut heeft. Lanephase is steeds minder belangrijk geworden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_136347059
Hoi! Mag ik hier meedoen? :D
pi_136347178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Slaapscheet het volgende:
Hoi! Mag ik hier meedoen? :D
no, gtfo bronzie /report
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136347195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

no, gtfo bronzie /report
-O-
pi_136347238
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

-O-
huehuehue
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136347292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

huehuehue
Je weet niet wat je mist :'(
pi_136347544
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:13 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist :'(
okeoke overtuig me
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136347789
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

okeoke overtuig me
Hoe?
pi_136347818
Waarom heeft Nasus' ult zo'n korte cooldown? Het is echt zo op... heb je 'm bijna neer doet ie ult en ja hoor, is al je dmg teniet gedaan want lifesteal + health drain + OP dmg op jouzelf :')
pi_136348364
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Hoe?
Slaapscheetjes laten
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136348456
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:32 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Slaapscheetjes laten
Oh daar ben ik goed in, geen probleem
pi_136350093
orianna _O_

eerste keer vond ik haar zo moeilijk maar nu heb ik een goede adc gesupport en my god ori is baas _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_136350129
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef blow... het volgende:
orianna _O_

eerste keer vond ik haar zo moeilijk maar nu heb ik een goede adc gesupport en my god ori is baas _O_
Orianna support is niet zo geweldig, wel oké,maar meer niet
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136350205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:18 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Orianna support is niet zo geweldig, wel oké,maar meer niet
ik ownde best hard :D
Because you know i'm all about that ass
pi_136350277
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:21 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ownde best hard :D
Solo Queue, waar iedere champ 'viable' is als support
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136350307
Pfoe, probeerde zojuist Zilean support nadat mn adc in het vorige potje compleet gek werd van de support Zilean met zn bom in het andere team... Helaas lukte mij het totaal niet in de buurt te komen bij de adc :/

Moet wel zeggen dat ik nooit supp en nooit Zilean speel, vraag me daarom af wat jullie van m als supp denken? Zn ult (en w en E) had later mn wel wat nut maar verder voelde ik me bijzonder zinloos

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 00:27:01 ]
pi_136350453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:24 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Solo Queue, waar iedere champ 'viable' is als support
hoezo is in solo iedere champ viable en in duoq niet/?
Because you know i'm all about that ass
pi_136350870
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:21 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ownde best hard :D
Je kan ook best ownen met AP-garen support, maar dat maakt het niet minder kanker slecht.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136351089
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:21 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ownde best hard :D
Ownde jij of die cait en fish die zon 80 kills samen hadden van de 90~ in een game die na 20 min al nergens meer over ging en jullie alleen maar door bleven gaan zodat hun nog meer kills konden maken in plaats van enden.. (uiteindelijk duurde de game zo`n 65~ min)
pi_136353212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:58 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ownde jij of die cait en fish die zon 80 kills samen hadden van de 90~ in een game die na 20 min al nergens meer over ging en jullie alleen maar door bleven gaan zodat hun nog meer kills konden maken in plaats van enden.. (uiteindelijk duurde de game zo`n 65~ min)
die fizz was gewoon onsane ja :')

Ik kon ofc niet iedereen afmaken maar dat is als support ook niet je werk imo :D
Because you know i'm all about that ass
pi_136353421
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:30 schreef blow... het volgende:

[..]

hoezo is in solo iedere champ viable en in duoq niet/?
DuoQ compenseert automatisch met een hoger MMR in enemy team overall. Je zit in DuoQ dus altijd tegen op papier betere spelers.

Maar uberhaupt in soloQ en duoQ gaat het meer om individuele skill dan teamskill (tot een zeker punt). Als je godly bent met support-maokai zal je vrijwel alles winnen omdat je je champlimits kent en niemand echt weet wat je hier bijv tegen moet doen.
pi_136356170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

DuoQ compenseert automatisch met een hoger MMR in enemy team overall. Je zit in DuoQ dus altijd tegen op papier betere spelers.

Maar uberhaupt in soloQ en duoQ gaat het meer om individuele skill dan teamskill (tot een zeker punt). Als je godly bent met support-maokai zal je vrijwel alles winnen omdat je je champlimits kent en niemand echt weet wat je hier bijv tegen moet doen.
^ laatste deel, met Solo Queue bedoel ik ook Duo Queue, heb het meer over 5v5 premades
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136365079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Corki is sowieso weak, beste ADC op het moment zijn Jinx Lucian en Cait. Ez als goede vierde en mn favo Tristana erbij.
Ik denk eerder dat jinx en lucian nu gewoon te goed zijn. Riot klaagt om het weinig counterplay hebben van corki's oude Q terwijl lucians Q precies hetzelfde is wat 'counterplay' betreft. En jinx is gewoon een hyper kog"maw.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:55:58 #151
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_136365335
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:25 schreef LelijKnap het volgende:
Pfoe, probeerde zojuist Zilean support nadat mn adc in het vorige potje compleet gek werd van de support Zilean met zn bom in het andere team... Helaas lukte mij het totaal niet in de buurt te komen bij de adc :/

Moet wel zeggen dat ik nooit supp en nooit Zilean speel, vraag me daarom af wat jullie van m als supp denken? Zn ult (en w en E) had later mn wel wat nut maar verder voelde ik me bijzonder zinloos
Zilean speel je niet voor de damage, Zilean support speel je om je E en je ult. Je E kun je lategame constant op iemand houden of bijna op twee mensen constant gebruiken. Probleem is dat je altijd je lane verliest, omdat ZIlean in lane (op hulp bij ganks na) totaal niets toevoegt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_136365675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

DuoQ compenseert automatisch met een hoger MMR in enemy team overall. Je zit in DuoQ dus altijd tegen op papier betere spelers.

Maar uberhaupt in soloQ en duoQ gaat het meer om individuele skill dan teamskill (tot een zeker punt). Als je godly bent met support-maokai zal je vrijwel alles winnen omdat je je champlimits kent en niemand echt weet wat je hier bijv tegen moet doen.
aahzo bedoel je.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:49:27 #153
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_136366995
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:55 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Zilean speel je niet voor de damage, Zilean support speel je om je E en je ult. Je E kun je lategame constant op iemand houden of bijna op twee mensen constant gebruiken. Probleem is dat je altijd je lane verliest, omdat ZIlean in lane (op hulp bij ganks na) totaal niets toevoegt.
Je weet dat je E de enemy slowed he :')
Dus Zilean kan in theorie een goede support zijn.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:00:23 #154
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_136371851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Je weet dat je E de enemy slowed he :')
Dus Zilean kan in theorie een goede support zijn.
Je punt is? Ik heb het over die E. En ik zeg ook nergens dat Zilean slecht als support is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_136374555
Zilean kan ook wel aardig de bully uithangen tegen lanes zonder sustain met korte range. Het feit dat je redelijk dicht in de buurt moet komen van je tegenstanders is wel een nadeel. Ook pusht een botlane met een Zilean bijna altijd (als je je bom op iemand legt, zal die persoon als hij slim is naar zijn ranged creeps lopen om zo de lane te laten pushen), waardoor het makkelijk te ganken is.

Ik heb het persoonlijk nog niet geprobeerd en hoewel ik vroeger wel veel Zilean heb gespeeld, lijkt het mij dat er veel betere supports zijn dan Zilean.
pi_136384337
Serieus, wat moet je met zo'n noobteam waarvan 2 AFK' ers ?!

  woensdag 5 februari 2014 @ 23:12:01 #157
344797 CyberJesus
The final word.
pi_136386012
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef So_Surreal het volgende:
Serieus, wat moet je met zo'n noobteam waarvan 2 AFK' ers ?!

[ afbeelding ]
Level 6.. ''noob team'' _O-
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_136386652
0/20 als mundo. Dan moet je ook wel echt je best doen :P

Voor de volgende keer garen: Haal ff snel een brutalizer-->black cleaver. Dan is het helemaal makkelijk winnen op die levels :P
Conscience do cost.
pi_136387261
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef So_Surreal het volgende:
Serieus, wat moet je met zo'n noobteam waarvan 2 AFK' ers ?!

[ afbeelding ]
die face of the mountain is een supp item en bawlers gloves een jungle item.
Because you know i'm all about that ass
pi_136388884
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef So_Surreal het volgende:
Serieus, wat moet je met zo'n noobteam waarvan 2 AFK' ers ?!

[ afbeelding ]
Al die itembuilds klopt weinig van. Afkers zijn kut. Maar om je tram nou noob te noemen terwijl je zelf ook level 6 bent :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136391524
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef blow... het volgende:

[..]

die face of the mountain is een supp item en bawlers gloves een jungle item.
Tja als je 5vs2 speelt, en alleen vaak 3vs1 speelt heb je niet echt een vaste taak heh en moet je meer all-round spelen, anders is het helemaal snel klaar :P
Ik speelde ook alleen maar tegen heroes met physical damage, dus heb alleen maar items met armor en HP gekocht, vandaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef ems. het volgende:
0/20 als mundo. Dan moet je ook wel echt je best doen :P

Voor de volgende keer garen: Haal ff snel een brutalizer-->black cleaver. Dan is het helemaal makkelijk winnen op die levels :P
Kan je zo'n Brutalizer aanpassen naar een black cleaver of zo ?
Ik selecteer nu gewoon de stats die ik wil hebben, en koop dan het item met de beste stats.

En is er een soort wiki met meer standaard uitleg zoals wat elke rol (zoals support) doet, meer info over items, welke class goed voor wat is, etc ?
pi_136391613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jinx en lucian nu gewoon te goed zijn. Riot klaagt om het weinig counterplay hebben van corki's oude Q terwijl lucians Q precies hetzelfde is wat 'counterplay' betreft. En jinx is gewoon een hyper kog"maw.
Lucian Q is te dodgen en dan nog is de scaling erop laag en alleen te casten direct op iemand of clunky via een minion / andere champ.

Lucian is niet sterk door zn scaling maar door zn passive.

Jinx is sterk maar heeft ook genoeg counterplay. Ze is squishy, heeft geen escapes en haar attackspeed (default scaling) is de laagste by far van alle adcs.

Alle champs hebben counterplay, corki heeft alleen met zn Q nu niet echt meer goede lanepresence en kan gewoon niet effectief herassen. Eerder was het Q+autoattack voor full damage, dat ben je nu kwijt.
pi_136393301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Lucian Q is te dodgen en dan nog is de scaling erop laag en alleen te casten direct op iemand of clunky via een minion / andere champ.

Lucian is niet sterk door zn scaling maar door zn passive.

Jinx is sterk maar heeft ook genoeg counterplay. Ze is squishy, heeft geen escapes en haar attackspeed (default scaling) is de laagste by far van alle adcs.

Alle champs hebben counterplay, corki heeft alleen met zn Q nu niet echt meer goede lanepresence en kan gewoon niet effectief herassen. Eerder was het Q+autoattack voor full damage, dat ben je nu kwijt.
Zijn Q is alleen te dodgen als je veel meer dan 400 movementspeed hebt of zo zag ik in een red. Dus als je hem direct op iemand schiet is het Q dmg+autoattack. Mijn punt was dat dat net zo weinig counterplay heeft als corki zijn Q+autoattack,

Natuurlijk hebben alle champions counterplay, maar je denkt nu dat iedereen jinx speelt omdat ze haar zo cool vinden? Of komt het omdat ze kog"maw 2.0 is? Riot is nu bezig met kog"maw aanpassen in PBE. Dus ze zien het zelf ook.

Verder is het prima als iedereen op lucian's en jinx niveau komt. Maar riot gaat gewoon die twee nerfen zoals alijd gebeurt bij populaire LCS picks.

[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 06-02-2014 10:19:26 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136393626
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:42 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Kan je zo'n Brutalizer aanpassen naar een black cleaver of zo ?
Ik selecteer nu gewoon de stats die ik wil hebben, en koop dan het item met de beste stats.

En is er een soort wiki met meer standaard uitleg zoals wat elke rol (zoals support) doet, meer info over items, welke class goed voor wat is, etc ?
Veel van de goedkope items kan je upgraden naar een beter item. Voor een goed item heb je dan bijvoorbeeld eerst 2 kleinere items nodig. Ga maar eens naar de shop (kan ook onder "item sets" in je summoner profile, dus niet in-game). Als je dan de brutalizer aanklikt krijg je te zien uit welke sub items het bestaat. Erboven staat welke grotere items gebruik maken van de brutalizer als sub item.

Tip: zoek op google naar "Garen build" en je krijgt hele guides te zien waar mensen uitleggen hoe een champion werkt, hoe je hem het beste kan spelen etc. Daar staan dan ook builds in die zij aanraden.

Wat mij heel erg heeft geholpen (en nog steeds) is om een paar van die guides te bekijken en dan voor jezelf een item set aan te maken voor die champion. Daar kan je dan items neerzetten die het beste zijn en welke volgorde handig is. Die kan je dan in-game gebruiken en hoef je niet steeds te zoeken. Dit is natuurlijk slechts een leidraad, want je moet uiteindelijk bouwen naar de situatie. Maar als begin is het zeker handig (of als je geen idee hebt wat te kopen :P ).

Meer info over rollen onder andere hier:http://nl.wikipedia.org/wiki/League_of_Legends_(videospel) en nog hanidger denk ik is deze: http://forums.na.leagueof(...)thread.php?t=3160040.

Succes!
~Si vis amari, ama~
pi_136393875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:14 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zijn Q is alleen te dodgen als je veel meer dan 400 movementspeed hebt of zo zag ik in een red. Dus als je hem direct op iemand schiet is het Q dmg+autoattack. Mijn punt was dat dat net zo weinig counterplay heeft als corki zijn Q+autoattack,

Natuurlijk hebben alle champions counterplay, maar je denkt nu dat iedereen jinx speelt omdat ze haar zo cool vinden? Of komt het omdat ze kog"maw 2.0 is? Riot is nu bezig met kog"maw aanpassen in PBE. Dus ze zien het zelf ook.

Verder is het prima als iedereen op lucian's en jinx niveau komt. Maar riot gaat gewoon die twee nerfen zoals alijd gebeurt bij populaire LCS picks.
Ik hoop dat Kog'maw een comeback gaat maken ergens, vind het toch wel een van de leukere ADC's en heb ook best veel skins op hem :') :@ .
pi_136394195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:14 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zijn Q is alleen te dodgen als je veel meer dan 400 movementspeed hebt of zo zag ik in een red. Dus als je hem direct op iemand schiet is het Q dmg+autoattack. Mijn punt was dat dat net zo weinig counterplay heeft als corki zijn Q+autoattack,

Natuurlijk hebben alle champions counterplay, maar je denkt nu dat iedereen jinx speelt omdat ze haar zo cool vinden? Of komt het omdat ze kog"maw 2.0 is? Riot is nu bezig met kog"maw aanpassen in PBE. Dus ze zien het zelf ook.

Verder is het prima als iedereen op lucian's en jinx niveau komt. Maar riot gaat gewoon die twee nerfen zoals alijd gebeurt bij populaire LCS picks.
Zn Q is niet altijd met AA erachter omdat de range van de projectile langer is dan de castrange. Dat is sowieso een groot verschil, vooral voor lanetrades. Corki Q is een van de langzaamste misslespeeds in de game, dat kan je onmogelijk vergelijken met een Lucian Q.

Jinx is zeker sterk, maar de meesten vegelijken aleen 6item-teamfight Jinx met andere champions. Jinx is zwak in early trades. Haar lvl 3 is een van de zwakkere allins van alle ADCs, maak van dat soort dingen misbruik tegen haar in lane ipv schreeuwen om nerfs of buffs voor de rest.

Ze tweaken andere adc genoeg tussendoor, niet alleen maar nerfs. Denk aan QoL changes, attackspeed% p/l en manareductions. Dat komt behoorlijk vaak voor bij ADC die wegvallen.
pi_136395178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Zn Q is niet altijd met AA erachter omdat de range van de projectile langer is dan de castrange. Dat is sowieso een groot verschil, vooral voor lanetrades. Corki Q is een van de langzaamste misslespeeds in de game, dat kan je onmogelijk vergelijken met een Lucian Q.
Ik had het dan ook mover Corki's oude Q en dat riot die voor n9ks heeft veranderd omdat Lucians Q zelf ook zo is. zijn oude Q had zelfs het probleem dat het niet altijd met een AA te verbinden was. :P

quote:
Jinx is zeker sterk, maar de meesten vegelijken aleen 6item-teamfight Jinx met andere champions. Jinx is zwak in early trades. Haar lvl 3 is een van de zwakkere allins van alle ADCs, maak van dat soort dingen misbruik tegen haar in lane ipv schreeuwen om nerfs of buffs voor de rest.

Ze tweaken andere adc genoeg tussendoor, niet alleen maar nerfs. Denk aan QoL changes, attackspeed% p/l en manareductions. Dat komt behoorlijk vaak voor bij ADC die wegvallen.
Ik schreeuw niet om buffs of nerfs voor de rest. Ik geef enkel aan dat jinx en lucian kennelijk te sterk zijn in lcs en alleen vanwege dat waarschijnlijk generfd worden en dat ik het onterecht vind dat lucians Q hetzelfde is als die van oude corki waardoor corki wegvalt t.g.o lucian. Imo moet alleen corki's oude Q weer terug. Verder gaf ik aan dat kog'maw op PBE veranderd wordt wat insinueert dat hij het zelfde probleem heeft als corki t.g.o lucian. Godsallenmachtig zeg.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136395257
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:37 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik hoop dat Kog'maw een comeback gaat maken ergens, vind het toch wel een van de leukere ADC's en heb ook best veel skins op hem :') :@ .
En hij brandt tanks dood.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136395323
Corkis Q range was een stuk korter dan lucian Q range. Lucian is inderdaad ook wel sterk, ben ik het met je eens. Denk dat ze wellicht de passive veranderen van 50-75% op basis van lvl naar 25-75% op basis van level. Dan vlak je al die earlygame phage/triforce pressure een beetje af
pi_136403437
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:42 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Tja als je 5vs2 speelt, en alleen vaak 3vs1 speelt heb je niet echt een vaste taak heh en moet je meer all-round spelen, anders is het helemaal snel klaar :P
Ik speelde ook alleen maar tegen heroes met physical damage, dus heb alleen maar items met armor en HP gekocht, vandaar.

[..]

Kan je zo'n Brutalizer aanpassen naar een black cleaver of zo ?
Ik selecteer nu gewoon de stats die ik wil hebben, en koop dan het item met de beste stats.

En is er een soort wiki met meer standaard uitleg zoals wat elke rol (zoals support) doet, meer info over items, welke class goed voor wat is, etc ?
Op jou niveau maken de rollen nog niet zo veel uit. Zijn genoeg dingen op google over te vinden. Verder raad ik je aan om even een guide over garen te kijken en een build te zoeken op google. Als ik een champion voor het eerst speel kijk ik vaak op www.mobafire.com om een idee van de champion te krijgen.

Voor Garen kan ik het volgende aanraden, maar ben er zelf niet zo bekend mee:

Build/tactiek: http://www.mobafire.com/l(...)-elo-atlas-s4-351733
Mechanics (beetje outdated, dus niet teveel op de items focussen, maar hoe je er mee speelt):
Ik ben ook geen topper maar zo heb ik het meeste ook geleerd.
pi_136403867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:28 schreef daeh het volgende:

[..]

Op jou niveau maken de rollen nog niet zo veel uit. Zijn genoeg dingen op google over te vinden. Verder raad ik je aan om even een guide over garen te kijken en een build te zoeken op google. Als ik een champion voor het eerst speel kijk ik vaak op www.mobafire.com om een idee van de champion te krijgen.

Voor Garen kan ik het volgende aanraden, maar ben er zelf niet zo bekend mee:

Build/tactiek: http://www.mobafire.com/l(...)-elo-atlas-s4-351733
Mechanics (beetje outdated, dus niet teveel op de items focussen, maar hoe je er mee speelt):
Ik ben ook geen topper maar zo heb ik het meeste ook geleerd.
Als je goede en echt up-to-date guides wil lezen kan je beter op www.lolking.net kijken. Die zijn ook veel overzichtelijker dan mobafire
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136404138
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:42 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Tja als je 5vs2 speelt, en alleen vaak 3vs1 speelt heb je niet echt een vaste taak heh en moet je meer all-round spelen, anders is het helemaal snel klaar :P
Ik speelde ook alleen maar tegen heroes met physical damage, dus heb alleen maar items met armor en HP gekocht, vandaar.

[..]

Kan je zo'n Brutalizer aanpassen naar een black cleaver of zo ?
Ik selecteer nu gewoon de stats die ik wil hebben, en koop dan het item met de beste stats.

En is er een soort wiki met meer standaard uitleg zoals wat elke rol (zoals support) doet, meer info over items, welke class goed voor wat is, etc ?
je moet niet gaan suppen als garen. Dab maar geen supp op dat level.
Because you know i'm all about that ass
pi_136408314
Ik ben famous mensen. Ze herkennen me ingame al van FOK
pi_136408759
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:51 schreef blow... het volgende:

[..]

je moet niet gaan suppen als garen. Dab maar geen supp op dat level.
Wat moet ik dan doen, in mijn eentje een lane soloen of constant dood gaan tegen 3 spelers ?
Dan kan ik het toch beter rekken, ze een beetje ganken hier en daar (wat goed ging met 11 K's 2 D's) ?
pi_136409772
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:16 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Wat moet ik dan doen, in mijn eentje een lane soloen of constant dood gaan tegen 3 spelers ?
Dan kan ik het toch beter rekken, ze een beetje ganken hier en daar (wat goed ging met 11 K's 2 D's) ?
roamen is wel goed ja. Als garen kun je beter gewoon full tank gaan of tank met wat ad zodat je vrij lang kan overleven
Because you know i'm all about that ass
pi_136409847
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef blow... het volgende:

[..]

roamen is wel goed ja. Als garen kun je beter gewoon full tank gaan of tank met wat ad zodat je vrij lang kan overleven
En dan lekker geignored worden omdat je geen kut damage doet en je hebt alleen een silence. Wat je enigste CC is
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:13:24 #177
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_136410864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef Lamabal het volgende:

[..]

En dan lekker geignored worden omdat je geen kut damage doet en je hebt alleen een silence. Wat je enigste CC is
Als je 'hoooooooooo' roept terwijl je spint doe je 100% bonus damage.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_136414593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef Lamabal het volgende:

[..]

En dan lekker geignored worden omdat je geen kut damage doet en je hebt alleen een silence. Wat je enigste CC is
n00bs kijken niet naar cc. en trouwens, je hebt dmg van je dmg items en tankyness van je tank items.
Because you know i'm all about that ass
pi_136414687
Of ze wel of niet naar CC kijken maakt geen fuck uit, dat zou CC juist meer OP maken.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136418201
LCS kijken, oh wacht het ligt er helemaal uit :(

Godver is het ff terug op twitch en nu weer offline :(

[ Bericht 36% gewijzigd door Barbewire op 06-02-2014 21:55:51 ]
pi_136422444
Al die lcs schapen overal nu. :')

Ik snap niet hoe je plezier kunt hebben in een spel door alleen champs te spelen die pro's goed vinden. Daar zit gewoon geen logica in.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136422633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:36 schreef dustbrain het volgende:
Of ze wel of niet naar CC kijken maakt geen fuck uit, dat zou CC juist meer OP maken.
cc is al op
Because you know i'm all about that ass
pi_136423214
Alex Ich Lulu mid :D
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136423641
renek is toch echt een beest op top.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136423959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef dustbrain het volgende:
Al die lcs schapen overal nu. :')

Ik snap niet hoe je plezier kunt hebben in een spel door alleen champs te spelen die pro's goed vinden. Daar zit gewoon geen logica in.
Snap jou redenatie niet echt, meer dan de helft van alle champions worden in de LCS gebruikt met wisselende roles, dus dan zou iedereen nog maar ~40 champs van jou mogen gebruiken, ook al vinden mensen de "LCS" champs leuker.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:03 schreef PSYCHEV het volgende:
Alex Ich Lulu mid :D
Zag het vorige week met NA Challenger Series ook al (dacht ik). Daar was iemand die bijna alleen maar Lulu mid speelt en dat doet ie als een beest, Alex Ich viel toch een beetje tegen met Lulu. :P
pi_136424066
quote:
Flash! Hook! Uhm... Box! uhm... laten we Flay ook maar compleet missen. Die reactie ook van Yellowstar xD
pi_136424124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:21 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Snap jou redenatie niet echt, meer dan de helft van alle champions worden in de LCS gebruikt met wisselende roles, dus dan zou iedereen nog maar ~40 champs van jou mogen gebruiken, ook al vinden mensen de "LCS" champs leuker.

[..]

Zag het vorige week met NA Challenger Series ook al (dacht ik). Daar was iemand die bijna alleen maar Lulu mid speelt en dat doet ie als een beest, Alex Ich viel toch een beetje tegen met Lulu. :P
ik heb het over het hogere percentage aan populaire/gebande lcs champs in games nu. Ik snap niet hoe je zo slecht kan zijn in nadenken.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136424136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef dustbrain het volgende:
Al die lcs schapen overal nu. :')

Ik snap niet hoe je plezier kunt hebben in een spel door alleen champs te spelen die pro's goed vinden. Daar zit gewoon geen logica in.
Dus ik mag geen renekton spelen van jou omdat hij veel in de lcs gepicked word?

Tbh i dont give a fuck welke champs er gepicked worden in de lcs, Ik probeer ze allemaal uit en diegene die ik leuk vind speel ik. Ook al passen ze niet in de huidige meta.

Fuck the meta :r
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136424164
Het gemiddelde IQ hier is af en toe kanker laag. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136424874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef dustbrain het volgende:
Het gemiddelde IQ hier is af en toe kanker laag. :')
Volgens mij help jij niet wat dat betreft.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_136425068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ik heb het over het hogere percentage aan populaire/gebande lcs champs in games nu. Ik snap niet hoe je zo slecht kan zijn in nadenken.
Wat is het verschil met vroeger dan? De pro's in LCS spelen champs waarvan zij denken dat ze op/broken zijn en games kunnen winnen. Iedereen wil winnen en wil het ook proberen en gaan de sterkere champs bannen waar ze niet tegen willen spelen. Hoeveel Urgots/Poppys/Sorakas/Udyrs/Skarners kom je nu tegen? Weinig omdat ze iets in hun kit missen. Mensen zijn lui en houden van winnen, ze laten dus pro's dingen uitvinden en gaan het daarna zelf ook proberen.

Zelf had ik LB gekocht en 3 weken later komt ie elke dag bij de LCS langs, ik zuig met LB dus speel hem nauwelijks. Zie iets, ff proberen, zuig nog steeds...dan maar terug naar champs die ik wel leuk vind en waar ik minder slecht mee ben. Het is gewoon een vicieuze cirkel, en mensen blijven vaak toch wel bij de champs die ze wel leuk vinden. Binnenkort zie je Karthus/TF/Anivia mid veel terug, Dan komen de Assassins weer massaal terug en dan weer de lanepushers, gewoon niet aan ergeren...en zelf eens nadenken?

quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef Neraice het volgende:

[..]

Volgens mij help jij niet wat dat betreft.
Hij snapt het gewoon niet, hij is denk te jong ofzo dus gaat ie voor de makkelijke uitweg door mensen verbaal te kleineren. Misschien lukt het niet om zn champs te krijgen en gaat ie zich hier als een flamer gedragen :P
pi_136425173
Ik zit nu in promo's. Hoe kan je zien of je evt een division over kan slaan, mocht je mmr zo hoog zijn?

edit al gevonden :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136425231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Wat is het verschil met vroeger dan? De pro's in LCS spelen champs waarvan zij denken dat ze op/broken zijn en games kunnen winnen. Iedereen wil winnen en wil het ook proberen en gaan de sterkere champs bannen waar ze niet tegen willen spelen. Hoeveel Urgots/Poppys/Sorakas/Udyrs/Skarners kom je nu tegen? Weinig omdat ze iets in hun kit missen. Mensen zijn lui en houden van winnen, ze laten dus pro's dingen uitvinden en gaan het daarna zelf ook proberen.

Zelf had ik LB gekocht en 3 weken later komt ie elke dag bij de LCS langs, ik zuig met LB dus speel hem nauwelijks. Zie iets, ff proberen, zuig nog steeds...dan maar terug naar champs die ik wel leuk vind en waar ik minder slecht mee ben. Het is gewoon een vicieuze cirkel, en mensen blijven vaak toch wel bij de champs die ze wel leuk vinden. Binnenkort zie je Karthus/TF/Anivia mid veel terug, Dan komen de Assassins weer massaal terug en dan weer de lanepushers, gewoon niet aan ergeren...en zelf eens nadenken?

[..]

Hij snapt het gewoon niet, hij is denk te jong ofzo dus gaat ie voor de makkelijke uitweg door mensen verbaal te kleineren. Misschien lukt het niet om zn champs te krijgen en gaat ie zich hier als een flamer gedragen :P
Ok, wat knap dat je hebt laten zien dat je instaat bent tot na denken. Echter doe je net of mijn standunt iets is om snel op in te haken terwijl ik enkel aangeeft dat ik het irritant vind dat in games vaak champs gespamt worden die populair zijn in lcs.
Dus je superlange saaie post over waarom mensen dit doen doet niet af aan mijn oorspronkelijk mening over het hele fenomeen.

- Doe eens normaal

[ Bericht 1% gewijzigd door boem-dikkie op 09-02-2014 00:59:45 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136425275
Ik stond 2-0 in mijn promo naar diamond, verloor hem uiteindelijk nog met 2-3 :')

De game daarna kunnen we mid pushen, zij hebben geen nexus turrets meer maar omdat Caitlyn het belangrijker vindt om top te farmen krijgen we de nexus niet neer die letterlijk nog maar 1 Auto Attack nodig had.

Neuk dit spel :')
pi_136425385
Lekker gay is dat. ;(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136425513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ok, wat knap dat je hebt laten zien dat je instaat bent tot na denken. Echter doe je net of mijn standunt iets is om snel op in te haken terwijl ik enkel aangeeft dat ik het irritant vind dat in games vaak champs gespamt worden die populair zijn in lcs.
Dus je superlange saaie post over waarom mensen dit doen doet niet af aan mijn oorspronkelijk mening over het hele fenomeen.

Mooi. Je zegt dus steeds wat anders :S

Als je het irritant/saai vind ga je toch wat anders doen. Ik kan je ARAM aanbevelen, veel verschillende champs.... Maar ach ja, dat is voor jou Albert Einstein IQ blijkbaar gruwelijk eentonig dus ga je uit frustratie gewoon door met jezelf te pijnigen door dezelfde match-ups over en over te spelen, want dat is heel slim en leuk. Ga anders Heartstone doen, kost je ook nog eens niks, of ga een boek lezen over iets slims (kan wel wat aanbevelen maar ben te dom voor je)

PS kunnen ter afwisseling wel IQ testje doen O-)

[ Bericht 4% gewijzigd door boem-dikkie op 09-02-2014 00:59:57 ]
pi_136425603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Mooi. Je zegt dus steeds wat anders :S
Nee ik praat gewoon duidelijk en jij leest niet.

De rest van je post was een betoog over hoe je een mening hebben over het lcs gebeuren stom vind. Ok, het is maar een mening en het mag irritant gevonden worden wat het ook is. Het zou veel leuker zijn als iedereen zijn eigen champs koos aan de hand van speelstijk. Je maakt wel een retard van je zelf met elke letter in dit topic.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136426099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nee ik praat gewoon duidelijk en jij leest niet.

De rest van je post was een betoog over hoe je een mening hebben over het lcs gebeuren stom vind. Ok, het is maar een mening en het mag irritant gevonden worden wat het ook is. Het zou veel leuker zijn als iedereen zijn eigen champs koos aan de hand van speelstijk. Je maakt wel een retard van je zelf met elke letter in dit topic.
"Schapen, ik snap niet, geen logica, kk laag, irritant vind, retard"
Paar quootjes van je, zegt denk genoeg over jou waar niks over gezegd hoeft te worden O+

Waar zeg ik dat ik je mening over LCS gebeuren stom vind? Ik leg je gewoon uit hoe ik erover denk....je kunt het snappen of niet....

Misschien moeten de mensen gewoon hun eigen speelstijl nog ontdekken, er zijn 100+ champs en sterke champs voelen vaak makkelijk aan....LCS > Willen winnen > Sterke Champs > Iedereen volgt. Op een gegeven moment vinden ze genoeg champs die voor hun werken, maar niet iedereen houdt er van om de kutchamps te proberen en wil gewoon winnen, het plezier zit bij veel lcs kijkers in het competitieve van het winnen. Plezier in uittesten en genadeloos verliezen vinden ze maar niks. Zit gewoon in de menselijke genen....

Laatste post voor nu, dm me maar als je het nog steeds te moeilijk vindt.
pi_136426180
Hihi lekker ouderwets rellen O+
pi_136426224
Dit topic is wel een goede representatie van de LoL-community. Dat wel.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_136426242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef kensei het volgende:
Hihi lekker ouderwets rellen O+
Ja toch, als BG weg is moet iemand anders het leuk maken.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136426249
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:25 schreef Barbewire het volgende:

[..]

"Schapen, ik snap niet, geen logica, kk laag, irritant vind, retard"
Paar quootjes van je, zegt denk genoeg over jou waar niks over gezegd hoeft te worden O+

Waar zeg ik dat ik je mening over LCS gebeuren stom vind? Ik leg je gewoon uit hoe ik erover denk....je kunt het snappen of niet....

Misschien moeten de mensen gewoon hun eigen speelstijl nog ontdekken, er zijn 100+ champs en sterke champs voelen vaak makkelijk aan....LCS > Willen winnen > Sterke Champs > Iedereen volgt. Op een gegeven moment vinden ze genoeg champs die voor hun werken, maar niet iedereen houdt er van om de kutchamps te proberen en wil gewoon winnen, het plezier zit bij veel lcs kijkers in het competitieve van het winnen. Plezier in uittesten en genadeloos verliezen vinden ze maar niks. Zit gewoon in de menselijke genen....

Laatste post voor nu, dm me maar als je het nog steeds te moeilijk vindt.
Meer tekst betekent niet meer gelijk. Als ej het in een paar zinnen neerzet lees ik het. Je hebt nogal de neiging om alles wat in ej hoofd zit als diaree rond te spuiten.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136426343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:32 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Meer tekst betekent niet meer gelijk. Als ej het in een paar zinnen neerzet lees ik het. Je hebt nogal de neiging om alles wat in ej hoofd zit als diaree rond te spuiten.
Shit wou stoppen met posten, maar moet me verlagen naar het oh oh cherso niveautje van stofbreintje. Weer botox in je ogen gespoten, vagina te strak gezet? Sorry stofbreintje ik zijn klein en jij zijn groot :(

Niet lezen bevestigt gelijk dat mensen lui zijn en willen winnen, hier is het opperwezen mevrouw stofbreintje :P
pi_136426363
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef kensei het volgende:
Hihi lekker ouderwets rellen O+
Wie wat waar? :@
pi_136426383
Oke jullie hebben me genoeg dm's gestuurd zal "Dustbrain"niet meer verder plagen :Y
pi_136426642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:39 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Shit wou stoppen met posten, maar moet me verlagen naar het oh oh cherso niveautje van stofbreintje. Weer botox in je ogen gespoten, vagina te strak gezet? Sorry stofbreintje ik zijn klein en jij zijn groot :(

Niet lezen bevestigt gelijk dat mensen lui zijn en willen winnen, hier is het opperwezen mevrouw stofbreintje :P
Wat valt er eigenlijk te winnen? Het ging er toch om dat jij mijn post (vraag niet hoe) misinterpreteert en vervolgens hele lappen tekst schijft over waarom mensen lcs champions pakken en waarom dat niet storend gevonden mag worden.

Als je denkt dat op forums posten een wedstrijdje is heb je wel flink gefaald in het leven man. Niet dat ik -gezien je lage schrijf/leesvaardigheidsniveau- anders verwachtte :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136427968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Barbewire het volgende:
Hoeveel Urgots/Poppys/Sorakas/Udyrs/Skarners kom je nu tegen? Weinig omdat ze iets in hun kit missen.
Wat missen deze champs dan precies? Ik kan bijvoorbeeld prima met Urgot overweg in zowel normals als ARAM...

Mijns insziens wordt ie alleen maar niet gepicked omdat bijna niemand dat doet. Daardoor is men ervan overtuigd dat het een slechte champ is. Zie je ook wel aan t gehuil in champ selects als je m selecteert ;)
pi_136428554
Ik heb nu iets van 2600 punten om heroes te kopen.
Is het beter om te sparen voor een heroe van 6300 punten, zijn die beter ?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:41:44 #210
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136428723
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu iets van 2600 punten om heroes te kopen.
Is het beter om te sparen voor een heroe van 6300 punten, zijn die beter ?
Nee die zijn niet perse beter.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:51:04 #211
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_136428855
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:31 schreef Neraice het volgende:
Dit topic is wel een goede representatie van de LoL-community. Dat wel.
dit is nog niets :')

* jagga denkt nostalgisch terug aan de hoogtijdagen van rage, het elkaar ondermijnen en klootviool nummer 1, ons meest geliefde user in dit topic, baajguardian O+
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_136430126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:51 schreef jagga het volgende:

[..]

dit is nog niets :')

* jagga denkt nostalgisch terug aan de hoogtijdagen van rage, het elkaar ondermijnen en klootviool nummer 1, ons meest geliefde user in dit topic, baajguardian O+
Toen Skillstorm, Jajong en BG alle drie nog postte was dit topic echt geweldig :P
pi_136431094
Onze Blitzcrank in m'n eerste placement match van dit seizoen: "OMG Nautilus is so useless. Useless jungler yadayada blabla".

Vervolgens ga ik 9/3/22 en winnen we best hard terwij die Trollcrank echt overal en nergens stond te trollen en eigenlijk nooit in teamfights aanwezig was. Ging ie ook nog m'n blue buff over de muur pullen en toen liep ie weer weg. :')

Sommige mensen... gelukkig hadden we em niet nodig voor een win.

p.s. uiteraard is Nautilus niet de beste jungler, maar Vi was gebanned en Elise was door het enemy team gepickt. Alsnog is Nautilus naar mijn idee toch nog best wel goed om je ADC te beschermen, zoveel cc. ^^

[ Bericht 8% gewijzigd door ApoclysmX op 07-02-2014 11:06:09 ]
pi_136433550
Welke ADC had je dan?
pi_136433736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wat valt er eigenlijk te winnen? Het ging er toch om dat jij mijn post (vraag niet hoe) misinterpreteert en vervolgens hele lappen tekst schijft over waarom mensen lcs champions pakken en waarom dat niet storend gevonden mag worden.

Als je denkt dat op forums posten een wedstrijdje is heb je wel flink gefaald in het leven man. Niet dat ik -gezien je lage schrijf/leesvaardigheidsniveau- anders verwachtte :P
Te veel tekst, hoef ik dus niet te lezen :Y
pi_136433820
Jax is ook een vette jungler. Maar omdat kha"zix en vi zo ongelofelijk sterk zijn heb je geen reden om jax jungle te spelen. Ik denk als die twee ietsjes generfd worden dat skarner, jax, diana en udyr weer populair worden.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136433840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 05:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat missen deze champs dan precies? Ik kan bijvoorbeeld prima met Urgot overweg in zowel normals als ARAM...

Mijns insziens wordt ie alleen maar niet gepicked omdat bijna niemand dat doet. Daardoor is men ervan overtuigd dat het een slechte champ is. Zie je ook wel aan t gehuil in champ selects als je m selecteert ;)
Tank/Engage/Disengage/Power/Teamfight Potentie. Er zijn andere champs die het beter kunnen, Urgot vind ik zelf ook een uitzondering, zijn skills zijn niet te vergelijken met skills die andere champs hebben. Denk dat mensen Urgot gewoon niet kennen en het onbekende is slecht ofzo
pi_136433970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke ADC had je dan?
Wij hadden Cait, maar hun hadden Lee Sin, Leona en Khazix die volgas voor haar konden gaan.
pi_136434115
Lee Sin ben ik als ADC niet zo bang voor. Er zijn echt maar een handjevol Lee spelers die echt goed genoeg zijn om bij je te komen en daarna ook bij je te blijven. Khazix is wel irritant idd, gelukkig ben ik vaak firstpick dus kan ik em bannen. Sowieso is dat een 90% ban rond mijn lvl. Kassa/Kha/Kayle/Yasuo/Elise + 1
pi_136434279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lee Sin ben ik als ADC niet zo bang voor. Er zijn echt maar een handjevol Lee spelers die echt goed genoeg zijn om bij je te komen en daarna ook bij je te blijven. Khazix is wel irritant idd, gelukkig ben ik vaak firstpick dus kan ik em bannen. Sowieso is dat een 90% ban rond mijn lvl. Kassa/Kha/Kayle/Yasuo/Elise + 1
Klopt, eigenlijk had ie ook gewoon gebanned moeten worden.
Hij is echt te achterlijk sterk op et moment.. "Hoi, ik ben Kha'zix en ik druk op Q nu ben je 50% van je health kwijt".

Deze Lee was ook niet echt bepaald goed verder maar Kha z'n burst was uiteraard wel dusdanig hoog dat ze et soms maar net aan overleefde. Dan zijn Nauti z'n abilities toch best wel handig om em van dr weg te houden.
pi_136434321
True, maar vergeet niet dat je erg zwak bent tegen counterjungling en als je gepakt wordt ergens alleen.
pi_136434495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Te veel tekst, hoef ik dus niet te lezen :Y
Dus geen ongeschoolde letterdiaree meer? Wat erg. =(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136434517
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
True, maar vergeet niet dat je erg zwak bent tegen counterjungling en als je gepakt wordt ergens alleen.
Is absoluut waar en als je eenmaal achter gaat lopen met em heb je wel problemen.
Deze Lee was echter te down om te counterjunglen dus dat was wel mijn voordeel.

Alsnog heb ik echt best wel wat ranked potjes met em gewonnen, weliswaar was ik maar Gold in seizoen 3 maar toch. Die passive proc van Naut op et juiste moment kan levens redden.

2de placement match ging ik maar weer eens Zac spelen, blijft toch ook wel zeer fijn ookal zie je die eigenlijk ook niet zoveel meer naar mijn idee.
pi_136434583
Zac heeft gewoon teveel problemen met zn passiveblobs. Die vliegen te makkelijk naar je tegenstanders of weg van de jungleminions. Kost teveel tijd earlygame vooral om snel te clearen EN sustained te blijven. Ook zn jump is nog steeds een beetje buggy.

Misschien kan je ook Wukong en Pantheon proberen, zeer populaire picks in de huidige meta.
pi_136434679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zac heeft gewoon teveel problemen met zn passiveblobs. Die vliegen te makkelijk naar je tegenstanders of weg van de jungleminions. Kost teveel tijd earlygame vooral om snel te clearen EN sustained te blijven. Ook zn jump is nog steeds een beetje buggy.

Misschien kan je ook Wukong en Pantheon proberen, zeer populaire picks in de huidige meta.
Ja die blobs zijn wel wat vervelender geworden maar mede door z'n cc kon onze Cunterina 14/0/11 gaan die game. Zelf ging ik overigens 7/2/16 met em en dat terwijl ik tegen een Elise jungle stond. Dus mag niet klagen.

Pantheon heb ik inderdaad ook recentelijk opgepikt en ik geloof meteen dat ie sterk is. Alleen in solo/duo queue ook? Want ik vind het toch meer een champ die goed werkt als je team er enigzinds op aangepast is en je goede communicatie hebt.

Want het duurt tenslotte wel even voordat je manly uit de lucht komt vallen.

p.s. Wu Kong heb ik gisteren ook gehaald en die ga ik echt zo snel mogelijk uitproberen in wat normal games. Maar inderdaad, volgens mij kan je met hem ook wel het e.e.a. laten gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door ApoclysmX op 07-02-2014 12:56:41 ]
pi_136434849
In soloQ zie je vaak een lane gewoon shoven tegen een pantheon, waardoor het kinderspel is om half achter ze te ulten en nog genoeg ruimte te hebben om kills te pakken.
pi_136434954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In soloQ zie je vaak een lane gewoon shoven tegen een pantheon, waardoor het kinderspel is om half achter ze te ulten en nog genoeg ruimte te hebben om kills te pakken.
True, maar ik vind em wel wat squishyer dan de gemiddelde jungler die ik speel.
Dan zijn er een paar picks die ik eerder zou overwegen voordat ik hem zou pakken.

Maar dat heeft meer met mijn voorkeur voor bepaalde junglers te maken dan dat het aan de champ zou liggen.
pi_136435042
Panth bouw je na lizard en brutalizer uit naar tanky. Dus warmogs/randiuns/sunfire. Jump erin, tank alles, stun en je hebt je ding gedaan.
pi_136435142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Panth bouw je na lizard en brutalizer uit naar tanky. Dus warmogs/randiuns/sunfire. Jump erin, tank alles, stun en je hebt je ding gedaan.
Zal het ook even uitproberen in een normal gamepje dan. ^^
Zag volgens mij veel gasten op probuilds.net eerst nog Last Whisper bouwen voordat ze aan de tankie items begonnen daarom twijfelde ik een beetje of et wel mijn ding was.

Maar dat ligt natuurlijk volledig aan de situatie.

En Jarvan, dat is em ook niet echt meer tegenwoordig hm?
pi_136435882
J4 is nog steeds zn oude zelf, maar omdat de spiritstone items beter zijn nu voor heavy mana junglers zijn er betere picks zoals Panth en Wukong. J4 is nog altijd prima als je daar beter mee kan spelen.

J4 is soweiso goed als je al een Yasuo hebt btw
pi_136436074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
J4 is nog steeds zn oude zelf, maar omdat de spiritstone items beter zijn nu voor heavy mana junglers zijn er betere picks zoals Panth en Wukong. J4 is nog altijd prima als je daar beter mee kan spelen.

J4 is soweiso goed als je al een Yasuo hebt btw
Oke, ja ik twijfelde er een beetje aan.
Maar dat verklaart wel waarom ie dan minder gepicked wordt.

J4 is inderdaad fijn voor een Yasuo, vaak pas ik m'n jungle pick ook aan als ik iemand een Yasuo zie pakken. Elise laat ik dan vaak links liggen, meestal ga ik dan voor Vi als die nog beschikbaar is.

Want zowel op Vaultbreaker als Assault and Battery kan je ulten vanzelf.

p.s. bij nader inzien is J4 natuurlijk wel beter omdat je dan meerdere mensen tegelijk kan knock-uppen.
pi_136439285
Placements gehad, 5/5 gegaan en nu in Silver V beland. Ik ben tevreden, omdat geen bronze
~Si vis amari, ama~
pi_136439823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef kensei het volgende:
Hihi lekker ouderwets rellen O+
Lijken wel 2 solo queue spelers in een team waar de ene 8/0/2 is en de ander 0/9/3 en ze ruzie hebben xD
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_136439859
kassadin wordt volgens mij ge-diana'd. Geen echte assassin en geen echte caster.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136439887
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:30 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Lijken wel 2 solo queue spelers in een team waar de ene 8/0/2 0/8/2 is en de ander 0/9/3 en ze ruzie hebben xD
~Si vis amari, ama~
pi_136455596
Hm. Jeb gragas gekocht maar had meer verwacht qua fun zegmaar.
Because you know i'm all about that ass
pi_136459373
Fizz is echt awsome. Ik dacht altijd dat het een straight forward assassin was zoals talon, maar je kan best plays maken.
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 06:34:34 #238
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136461182
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:51 schreef blow... het volgende:
Hm. Jeb gragas gekocht maar had meer verwacht qua fun zegmaar.
Ik heb gragas gisteren ook gekocht. Vind zijn kit best wel leuk om te spelen. Hele goede plays mogelijkheden en behoorlijk wat damage als je je combo goed raakt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136461539
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 06:34 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb gragas gisteren ook gekocht. Vind zijn kit best wel leuk om te spelen. Hele goede plays mogelijkheden en behoorlijk wat damage als je je combo goed raakt.
Als je wat raakt,..
De factor geluk icm movement prediction, viel mij zwaar tegen om onder de knie te krijgen.. Zeker early game, late game pleur je je bier gewoon daar waar er een tf is
Wat me wel beviel is zn escape/surprise ability, ward, smite, barrel, door de bomen en achterlangs weer weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:48:01 #240
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136461979
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als je wat raakt,..
De factor geluk icm movement prediction, viel mij zwaar tegen om onder de knie te krijgen.. Zeker early game, late game pleur je je bier gewoon daar waar er een tf is
Wat me wel beviel is zn escape/surprise ability, ward, smite, barrel, door de bomen en achterlangs weer weg
Dat maakt hem juist leuk imo. Het is niet van, hier eet deze poke + aa. Hoppa hier nog 1.

In de jungle heb ik hem nog niet gespeeld. Dat ga ik vanmiddag eens proberen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136462033
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:48 schreef pl4kkie het volgende:
Dat maakt hem juist leuk imo. Het is niet van, hier eet deze poke + aa. Hoppa hier nog 1.

In de jungle heb ik hem nog niet gespeeld. Dat ga ik vanmiddag eens proberen.
Leuk, maar vereist een lange tijd om deze manier te leren... zal 'm voorlopig niet durven gebruiken voor ranked, minder snel dan andere voor mij nieuwe champs.

Jungle vond ik 'm dus wel tof ja, mana sustain is super... hp aan de andere kant behoorlijk slecht
pi_136462462
Je moet mensen ook harassen wanneer ze voor een lasthit gaan.
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:26:12 #243
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136465153
Uiteraard, Promo. 1e game keihard gewonnen, 2e game een troll bot. 3e game een troll mid

Zaterdag troll dag, huehue

[ Bericht 17% gewijzigd door pl4kkie op 08-02-2014 14:58:14 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136481840
Waarom zou je jezelf judasderverrater noemen? :')
pi_136482100
Riot quote:

quote:
we got something like 15 or 20% fewer stomps and also a large number of games moving from the 'one-sided' category to the 'interesting' category (We have some internal analytics differentiating that we use to track our own progress on this stuff)
Misschien is die tank-meta zo slecht nog niet. juist omdat adcs generfd zijn en tanks sterker is het spel minder dota-achtig en meer gebasseerd op comebacks en plays maken door de hele game.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136482541
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef dustbrain het volgende:
Riot quote:

[..]

Misschien is die tank-meta zo slecht nog niet. juist omdat adcs generfd zijn en tanks sterker is het spel minder dota-achtig en meer gebasseerd op comebacks en plays maken door de hele game.
Mjah, om te speccen/spelen blijf ik het saaier vinden tov vorige seizoenen :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136483669
Het wordt wel steeds lastiger met anivia... zou ik diamond nog kunnen halen? ;(

http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#matches
pi_136486215
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
J4 is nog steeds zn oude zelf, maar omdat de spiritstone items beter zijn nu voor heavy mana junglers zijn er betere picks zoals Panth en Wukong. J4 is nog altijd prima als je daar beter mee kan spelen.

J4 is soweiso goed als je al een Yasuo hebt btw
J4 is wel een stuk minder populair geworden nadat ze zijn E+Q combo lastiger te raken hebben gemaakt. Ik ben zo'n mongool dat ik hem voor die nerf al af en toe miste, maar nu is het voor mij dusdanig lastig dat ik voor betrouwbaardere junglers ga (Vi, Elise, Eve, Olaf).
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:29:30 #249
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136486599
http://www.twitch.tv/riotgames

Bij 5 minutes in game, nog niet eens level 6 (daarnet dan)...en al 2 turrets down op top. En de derde al zo'n 75% down. :D

Volgens mij was first blood toen nog niet eens! :D
pi_136486691
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.twitch.tv/riotgames

Bij 5 minutes in game, nog niet eens level 6 (daarnet dan)...en al 2 turrets down op top. En de derde al zo'n 75% down. :D

Volgens mij was first blood toen nog niet eens! :D
dat is wel zo'n beetje de standaard op LCS
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:38:33 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136486966
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:31 schreef blow... het volgende:

[..]

dat is wel zo'n beetje de standaard op LCS
Ik heb al aardig wat games gezien, maar ik heb écht nog geen game gezien waarbij na 5 minuten al 2 towers down zijn en de 3e al bijna (in 1 lane), terwijl ze nog geen eens level 6 zijn.
pi_136488175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik heb al aardig wat games gezien, maar ik heb écht nog geen game gezien waarbij na 5 minuten al 2 towers down zijn en de 3e al bijna (in 1 lane), terwijl ze nog geen eens level 6 zijn.
Het is ook alles behalve standaard. de top tower heeft voor 8 min juist de extra resist (de bot daar in tegen dan weer net niet) maar het komt niet vaak voor dat er dan al aan beide kanten de top aan de ene kan en de bot aan de andere kant zover weg zijn.
pi_136488442
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef Liandri het volgende:

[..]

Het is ook alles behalve standaard. de top tower heeft voor 8 min juist de extra resist (de bot daar in tegen dan weer net niet) maar het komt niet vaak voor dat er dan al aan beide kanten de top aan de ene kan en de bot aan de andere kant zover weg zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef Liandri het volgende:

[..]

Het is ook alles behalve standaard. de top tower heeft voor 8 min juist de extra resist (de bot daar in tegen dan weer net niet) maar het komt niet vaak voor dat er dan al aan beide kanten de top aan de ene kan en de bot aan de andere kant zover weg zijn.
bij bot kan dat zeker wel. ik heb het al vrij vaak gezien deze lcs.
Because you know i'm all about that ass
pi_136488895
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef blow... het volgende:

[..]


[..]

bij bot kan dat zeker wel. ik heb het al vrij vaak gezien deze lcs.
Ja bij bot is het "logischer" maar niet bij de Top dat ze daar ook 2 turrets down hebben voor de 8 min plus dat er dan ook nog eens niemand lvl 6 is
pi_136488980
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:28 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ja bij bot is het "logischer" maar niet bij de Top dat ze daar ook 2 turrets down hebben voor de 8 min plus dat er dan ook nog eens niemand lvl 6 is
ja oke. toch zie je het wel vaak, geen idee waarom. vaak is de toplaner dan wolves ouzo aan het doen, dan ga je toch deffen man ...
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:33:20 #256
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136489094
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef blow... het volgende:

[..]

ja oke. toch zie je het wel vaak, geen idee waarom. vaak is de toplaner dan wolves ouzo aan het doen, dan ga je toch deffen man ...
Op high level (zoals LCS) zie ik het toch echt zelden hoor :D
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:38:34 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136489290
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef Liandri het volgende:

[..]

Het is ook alles behalve standaard. de top tower heeft voor 8 min juist de extra resist (de bot daar in tegen dan weer net niet) maar het komt niet vaak voor dat er dan al aan beide kanten de top aan de ene kan en de bot aan de andere kant zover weg zijn.
En ik bedoelde niet één turret top en één turret bot down he? :D Waren twee(!) turrets op top down én de turret in de topbase al grotendeels down. :o Binnen 5-6 minuten en geen enkele kills! :D

Maar ja! Nu TSM!
pi_136489675
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:33 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Op high level (zoals LCS) zie ik het toch echt zelden hoor :D
ik zie het alleen maar op lcs. in solo queue kan dit in de praktijk niet.
Because you know i'm all about that ass
pi_136499952
Ja hoor het is weer zondag, loss na loss na loss na loss. Uiteraard zit ik weer alleen bij de nabs ingedeeld en ben ikzelf telkens de beste speler (en dat zegt een hoop) :')
  zondag 9 februari 2014 @ 13:55:51 #260
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136502342
kanker kanker KANKER SPEL. promo naar b1, eerste potje een feeder, 2e potje een total team throw. Wat een kanker spel
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:08:28 #261
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_136503130
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
kanker kanker KANKER SPEL. promo naar b1, eerste potje een feeder, 2e potje een total team throw. Wat een kanker spel
:')
pi_136503685
Irritant als mensen leaven bij ARAM als ze niet een champ krijgen die ze willen. Speel dan gaan ARAM.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_136504288
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor het is weer zondag, loss na loss na loss na loss. Uiteraard zit ik weer alleen bij de nabs ingedeeld en ben ikzelf telkens de beste speler (en dat zegt een hoop) :')
het probleem is dus dat iedereen zegt de beste te zijn...
Because you know i'm all about that ass
pi_136505090
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef blow... het volgende:

[..]

het probleem is dus dat iedereen zegt de beste te zijn...
Ik niet :P Ik speel het voor mijn plezier. En altijd heb je er van die lui bij zitten die meteen schreeuwen een report te doen als je niet doet wat zij willen. Bla bla bla. Laat ze maar lekker.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:58:17 #265
148823 znarch
ondertitel
pi_136505519
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
kanker kanker KANKER SPEL. promo naar b1, eerste potje een feeder, 2e potje een total team throw. Wat een kanker spel
;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136507825
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:48 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik niet :P Ik speel het voor mijn plezier. En altijd heb je er van die lui bij zitten die meteen schreeuwen een report te doen als je niet doet wat zij willen. Bla bla bla. Laat ze maar lekker.
zo hoort het wel vind ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_136509672
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef blow... het volgende:

[..]

het probleem is dus dat iedereen zegt de beste te zijn...
Als er in IEDER potje een extreem gefeedde vijand zit dankzij je teammates en ik degene ben met de minste deaths dan vind ik mezelf inderdaad de beste speler ;)
pi_136510911
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als er in IEDER potje een extreem gefeedde vijand zit dankzij je teammates en ik degene ben met de minste deaths dan vind ik mezelf inderdaad de beste speler ;)
deaths zeggen niet zo heel. Veel.
Because you know i'm all about that ass
pi_136511031
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef blow... het volgende:

[..]

deaths zeggen niet zo heel. Veel.
Het zegt meer dan genoeg
pi_136511462
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het zegt meer dan genoeg
?want?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 9 februari 2014 @ 17:10:47 #271
148823 znarch
ondertitel
pi_136511975
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het zegt meer dan genoeg
Het feit dat jij jezelf iedere game de beste vind en jezelf niet omhoog gecarried krijgt zegt meer.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_136512837
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
kanker kanker KANKER SPEL. promo naar b1, eerste potje een feeder, 2e potje een total team throw. Wat een kanker spel
:D
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136512873
Yasuo is een beetje OP. Je kan hem keihard kontneuken earlygame maar na zijn static shiv gaat gooit ie zijn ult door je team en instant feed.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136513310
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef dustbrain het volgende:
Yasuo is een beetje OP. Je kan hem keihard kontneuken earlygame maar na zijn static shiv gaat gooit ie zijn ult door je team en instant feed.
Yep moeilijk irritant.. als je een squishy champ bent maakt die je gewoon helemaal kapot..
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_136513362
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:50 schreef blow... het volgende:

[..]

zo hoort het wel vind ik.
Hoe? Meteen reporten als iemand niet luistert en niet doet wat jij wil dat diegene doet of voor je plezier spelen?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_136513545
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef znarch het volgende:

[..]

Het feit dat jij jezelf iedere game de beste vind en jezelf niet omhoog gecarried krijgt zegt meer.
Ahja tuurlijk, het is zoals altijd weer mijn schuld ipv de schuld van degenen die de vijand FEEDEN. Keer op keer dezelfde reacties hier, stelletje kneusjes :')

Ohja ik carry mezelf wel even omhoog als ik met allemaal gebakjes zit opgescheept, dat doe je ook zo eventjes in je eentje. Jullie zeker wel hé :') grote jongens die altijd alles beter weten én kunnen hier op Fok.

[ Bericht 8% gewijzigd door GlenSpey op 09-02-2014 17:54:20 ]
pi_136513833
Maarja, riot maakt champions meestal een beetje te sterk omdat mensen eerst moeten wennen. elise bv maakte ze expres iets makkelijk om mee te spelen door extra range te gooien op E(buiten de indicatoren)
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136513919
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ahja tuurlijk, het is zoals altijd weer mijn schuld ipv de schuld van degenen die de vijand FEEDEN. Keer op keer dezelfde reacties hier, stelletje kneusjes :')

Ohja ik carry mezelf wel even omhoog als ik met allemaal gebakjes zit opgescheept, dat doe je ook zo eventjes in je eentje. Jullie zeker wel hé :') grote jongens die altijd alles beter weten én kunnen hier op Fok.
Hij geeft enkel aan dat je gemiddeld niet beter bent als je het niet voor mekaar krijgt omhoog te klimmen, en dat is statistisch gezien een feit btw. Dus je komt een beeetje dom over zo. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136513979
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Hij geeft enkel aan dat je gemiddeld niet beter bent als je het niet voor mekaar krijgt omhoog te klimmen, en dat is een statistisch feit btw.
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de afgelopen paar potjes op deze zondag waarin ik constant opgescheept zit met feeders. In die teams ben ik toch écht beter. Staat ook gewoon in de eerste post erover dat ik mezelf niet beter acht dan gemiddeld. Lezen is ook een vak:

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor het is weer zondag, loss na loss na loss na loss. Uiteraard zit ik weer alleen bij de nabs ingedeeld en ben ikzelf telkens de beste speler (en dat zegt een hoop) :')
pi_136514178
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de afgelopen paar potjes op deze zondag waarin ik constant opgescheept zit met feeders. In die teams ben ik toch écht beter. Staat ook gewoon in de eerste post erover dat ik mezelf niet beter acht dan gemiddeld. Lezen is ook een vak:

[..]

Ik ga niet al je gejank lezen sorry. Ik haakte gewoon in op jouw quote. En zelfs dan klopt het gewoon wat ik zeg dat enkel werd aangegeven dat je gemiddeld niet beter bent als je niet stijgt. Of dat wel of geen betrekking heeft op wat je als eerst zei doet er voor mij vrij weinig aan toe.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136514395
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik ga niet al je gejank lezen sorry. Ik haakte gewoon in op jouw quote. En zelfs dan klopt het gewoon wat ik zeg dat enkel werd aangegeven dat je gemiddeld niet beter bent als je niet stijgt. Of dat wel of geen betrekking heeft op wat je als eerst zei doet er voor mij vrij weinig aan toe.
Als je niet alles leest waarom geef je dan overal commentaar op? Dom ventje ben jij zeg...
pi_136514479
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als je niet alles leest waarom geef je dan overal commentaar op? Dom ventje ben jij zeg...
Ik formuleerde hetgeen wat znarch zei. Daar hoef ik niet alles voor te lezen, dus beter opletten bij Nederlands en minder LoL spelen ventje. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136514713
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik formuleerde hetgeen wat znarch zei. Daar hoef ik niet alles voor te lezen, dus beter opletten bij Nederlands en minder LoL spelen ventje. :P
Precies mijn punt, je haakt zomaar ergens op in zonder alles te lezen. En dat is dus dom. Maarja, dom ben jij hoe dan ook wel gezien je eigenlijk alleen maar zit te trollen in deze reeks. Triest figuur :')
pi_136514775
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Precies mijn punt, je haakt zomaar ergens op in zonder alles te lezen. En dat is dus dom. Maarja, dom ben jij hoe dan ook wel gezien je eigenlijk alleen maar zit te trollen in deze reeks. Triest figuur :')
Nee dat is niet dom, hoe kom je daarbij? Lees jij uberhaubt wel wat ik zeg? Het herhaaldelijk gebruiken van het woord dom insinueert echter dat je compenseert voor iets. Best schattig. :)
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136514847
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nee dat is niet dom, hoe kom je daarbij? Lees jij uberhaubt wel wat ik zeg? Het herhalend gebruiken van het woord dom insinueert echter dat je compenseert voor iets. Best schattig. :)
Ik lees ja, jij blijkbaar niet. Overigens heb je zelf als eerste het woord dom in de vingers genomen. Nu al vergeten? Lees een paar van je eigen posts terug. Laat mij maar lekker compenseren. Dombo ;)
pi_136514942
Ok, je kan dus niet lezen en je hecht waarde aan wie welk woord als eerst gebruik heeft. Allemaal tekenen van een iets wat jong ventje van rond de 15 14 die boos is omdat ie net heeft verloren. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136515652
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:22 schreef dustbrain het volgende:
Ok, je kan dus niet lezen en je hecht waarde aan wie welk woord als eerst gebruik heeft. Allemaal tekenen van een iets wat jong ventje van rond de 15 14 die boos is omdat ie net heeft verloren. :P
Als dat je conclusie is dan ben je zelfs nog dommer dan ik dacht _O- maar is goed hoor, w / e you want to believe. Ik zal je je troll pleziertje wel gunnen. Heb je ook weer een fijne dag gehad ;)
pi_136518826
Ga eens lekker 1 on 1 stelletje bitches.
Conscience do cost.
pi_136519158
Hmm dit vind ik dan weer vreemd: placements gedaan --> 5/5 --> Silver V. Daarna nog 3 gespeeld (1 gewonnen, 2 verloren) en nu staat er dat ik naar divisie III kan gaan als ik mn promo's haal (Zit pas op 23 lp dus zit er nog niet in, maar oke). Iemand een idee hoe dat kan? Zou denken dat ik dan meteen al in Silver IV geplaatst had moeten worden
~Si vis amari, ama~
pi_136519515
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Hoe? Meteen reporten als iemand niet luistert en niet doet wat jij wil dat diegene doet of voor je plezier spelen?
nee gewoon spelen voor je plezier.
Because you know i'm all about that ass
pi_136520049
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de afgelopen paar potjes op deze zondag waarin ik constant opgescheept zit met feeders. In die teams ben ik toch écht beter. Staat ook gewoon in de eerste post erover dat ik mezelf niet beter acht dan gemiddeld. Lezen is ook een vak:

[..]

die feeders zitten ook in het enemy team
Because you know i'm all about that ass
  zondag 9 februari 2014 @ 20:22:13 #292
417219 zerak
Exile Vilify
pi_136520535
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ahja tuurlijk, het is zoals altijd weer mijn schuld ipv de schuld van degenen die de vijand FEEDEN. Keer op keer dezelfde reacties hier, stelletje kneusjes :')

Ohja ik carry mezelf wel even omhoog als ik met allemaal gebakjes zit opgescheept, dat doe je ook zo eventjes in je eentje. Jullie zeker wel hé :') grote jongens die altijd alles beter weten én kunnen hier op Fok.
Als je je in League net zo gedraagt als hier snap ik best dat je verliest.
pi_136520967
Ik ben nu lvl 8, maar hoe werken die runes ?
Ik heb nu 3 van die gele vakjes unlocked, maar hoe sleep ik die seals van mijn inventory daarheen ?
Weet me god niet waar die seals staan eigenlijk.
pi_136520977
quote:
13s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef zerak het volgende:

[..]

Als je je in League net zo gedraagt als hier snap ik best dat je verliest.
Tja, wordt een beetje moe van al die debiele reacties hier altijd. Iedereen is wel eens pissed omdat het niet lukt of omdat je keer op keer in een slecht team wordt geplaatst. Ik zie hier in deze reeks ook iedere dag wel dergelijke reacties zoals die van mijzelf langskomen. Maar als ik het dan eens post dan zijn er altijd wel weer een paar moraalridders die alle schuld op mij afschuiven en het zelf allemaal o zoveel beter kunnen. Een dag later lopen ze zelf weer te huilen als ze ook in een losing streak zitten. Laat mij ook een keer ragen :')
pi_136521509
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben nu lvl 8, maar hoe werken die runes ?
Ik heb nu 3 van die gele vakjes unlocked, maar hoe sleep ik die seals van mijn inventory daarheen ?
Weet me god niet waar die seals staan eigenlijk.
die runes moet. Je kopen. Ik raad je aan alleen tier 3 runes te kopen, die unlocken op level 20. Als je daar komt is het simpel genoeg. Klik op een page, slepen en klaar ben je.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 9 februari 2014 @ 20:39:07 #296
417219 zerak
Exile Vilify
pi_136521616
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben nu lvl 8, maar hoe werken die runes ?
Ik heb nu 3 van die gele vakjes unlocked, maar hoe sleep ik die seals van mijn inventory daarheen ?
Weet me god niet waar die seals staan eigenlijk.
Op lvl 8 zou ik eerder proberen om je champion pool te verwijden. Runes worden op wat latere levels pas écht interessant imo.
pi_136521720
Hmm speelde vanmiddag tegen een Kha'Zix en die had wel runes, die stond iets van 53-2 of zo :')
Ik met mijn Master Yi met iets van 350AP kon niet tegen zijn burst damage op.
  zondag 9 februari 2014 @ 20:41:15 #298
417219 zerak
Exile Vilify
pi_136521787
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm speelde vanmiddag tegen een Kha'Zix en die had wel runes, die stond iets van 53-2 of zo :')
Ik met mijn Master Yi met iets van 350AP kon niet tegen zijn burst damage op.
Je bent sowieso redelijk de lul als Kha die Q met isolation op je kan gebruiken.
pi_136522343
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm speelde vanmiddag tegen een Kha'Zix en die had wel runes, die stond iets van 53-2 of zo :')
Ik met mijn Master Yi met iets van 350AP kon niet tegen zijn burst damage op.
Ap yi stronk
pi_136522575
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm speelde vanmiddag tegen een Kha'Zix en die had wel runes, die stond iets van 53-2 of zo :')
Ik met mijn Master Yi met iets van 350AP kon niet tegen zijn burst damage op.
Alles behalve tier 3 runes is zonde voor je IP.

Ow en Yi is heel sterk.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136523166
Yi sterk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')