Ik doel op mensen die zeiden dat je daar je diploma kon kopen, volgens mij was jij daar geen een van.quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kreeg een keer boete voor drinken en eten in trein
zo noemen bazen patat fokkiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
inso kan jij aan fokit uitleggen wat friet is
Nou daar ben ik het dan mee eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat eet je dan ook gewoon niet op brood, maar alleen gesmolten.
quote:
Frietquote:
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
Kan je in Nederland eigenlijk serieus diploma's kopen? Het lijkt mij niet echt zinnig, want het moet ook nog ergens geregistreerd staan enzo, toch. In van die bokkenneukerlanden weet ik dat 't mogelijk is, maar hiero.. meh.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet![]()
Alleen zuiderlingen die nog nooit een buitenlander in hun dorpscafe hebben gezien bestellen friet
Gewoon patatje oorlog
nou nouquote:
Zonder met is het niks inderdaadquote:
quote:
ik moet kotsen van het woord patatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet![]()
Alleen zuiderlingen die nog nooit een buitenlander in hun dorpscafe hebben gezien bestellen friet
Gewoon patatje oorlog
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet kotsen van het woord patat
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam op
moet ik ook maar maandje weggaan net als Inso dan?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet ik ook maar maandje weggaan net als Inso dan?
nequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet ik ook maar maandje weggaan net als Inso dan?
Niet waar! Was een keer een Poolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet![]()
Gewoon patatje oorlog
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
Kan je in Nederland eigenlijk serieus diploma's kopen? Het lijkt mij niet echt zinnig, want het moet ook nog ergens geregistreerd staan enzo, toch. In van die bokkenneukerlanden weet ik dat 't mogelijk is, maar hiero.. meh.
Deep Throat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
Hebben jullie nog leuke films? Noem eens wat. Leuke. Maakt niet uit of het oude films of nieuwe films zijn, als ze maar LEUK zijn.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam op
Breakfast at tiffany'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
Hebben jullie nog leuke films? Noem eens wat. Leuke. Maakt niet uit of het oude films of nieuwe films zijn, als ze maar LEUK zijn.
Pitch Perfect.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
ik ben altijd lief.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind trouwens echt dat Etsu voor één keer gewoon lief moet zijn tegen iedereen, dan doe ik dat ook tegen hem.
Hangoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind trouwens echt dat Etsu voor één keer gewoon lief moet zijn tegen iedereen, dan doe ik dat ook tegen hem.
Die moet ik nog steeds een keer kijken, klassiekertjequote:
Superbadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
True story broquote:
Zijn allemaal kut films hoor.quote:
kijk die van mijquote:
quote:
Ja, een reactie van jou had ik na 5 seconden al verwachtquote:
`Ik kan je nu al helemaal niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef Laura.b het volgende:
Ik kijk eeerst welke op Netflix staan, hihi
welleke?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef arachide. het volgende:
Ik ben deze week nog naar de film geweest.
Netflix is geniaal. Alleen wel voor seriesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
`Ik kijk je nu al helemaal niet meer serieus nemen.
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
inso ken je het boek Room van Emma Donoghue??
Whehe, ik jou sowieso al niet met je stomme gebazel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
`Ik kijk je nu al helemaal niet meer serieus nemen.
Mevrouw wilt er voor films gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netflix is geniaal. Alleen wel voor series
Mijn smaak is slecht, maar je hoeft het niet te herhalenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, een reactie van jou had ik na 5 seconden al verwacht
kusje eropquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn smaak is slecht, maar je hoeft het niet te herhalen
oh die moet ik lezen voor engelsquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Whehe, ik jou sowieso al niet met je stomme gebazel.
Nee lay-out zuigt gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
kloooote man, sowieso ineens gratis ofzo?![]()
![]()
dankjequote:
Ja mag ik? Heb gisteren ook superfilm gekeken met vriendinnetjes VIA NETFLIX. Dus het kan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mevrouw wilt er voor films gaan kijken.
Welke filmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja mag ik? Heb gisteren ook superfilm gekeken met vriendinnetjes VIA NETFLIX. Dus het kan.
Welke?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja mag ik? Heb gisteren ook superfilm gekeken met vriendinnetjes VIA NETFLIX. Dus het kan.
ja maar eerst catcher in the rye uitlezenquote:
saaiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar eerst catcher in the rye uitlezen
leukquote:
vroeger was het al gratis dus het is gewoon weer naar oudquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind dat gratis gedoe ook fucked. Ik betaal daarvoor.
Ik ook ja. Hoewel: zit nu op laptop. EN dan dus ook wel als ik bezig ben voor studie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik gebruik spotify sws alleen mobiel
ja dan is het niet leukquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
ik vind iedereen aardig behalve laura en lmi
Ja, seizoen 1 is geniaal. Daarna kutquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
The Duchess. Prachtig. Wow.
Hee, kennen jullie de serie American Horror Story?
Ik bedoel via telefoon is 't niet gratis. Nu ineens wel. Raar toch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger was het al gratis dus het is gewoon weer naar oud
ja moet ook macbeth lezenquote:
echt? je kon sowieso al gratis premium hebben altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel via telefoon is 't niet gratis. Nu ineens wel. Raar toch.
Ja. Heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet ook macbeth lezen
zal ik die eerst lezen dan
Ga ik dat wel kijken. Eerlijk zeggen: was je bang toen je keek?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, seizoen 1 is geniaal. Daarna kut
is die leuk?quote:
mutiquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Door fok kom ik niet aan lezen toe, vannacht maar weer even
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ga ik dat wel kijken. Eerlijk zeggen: was je bang toen je keek?
jcquote:
Wat? Nu snap ik het niet meer? Ik betaal daar al super lang voor, hoezo gratis?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt? je kon sowieso al gratis premium hebben altijd
quote:
Dat was niet best wederom.quote:
Gooi het eruitquote:
Als je een nieuw account maakt mag je ene gratis maand premium. Gewoon elke maand even 2 minuten besteden om een nieuw account te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat? Nu snap ik het niet meer? Ik betaal daar al super lang voor, hoezo gratis?
Hoi. Wat is er?quote:
niksquote:
Als je eerste seizoen van American Horror Story kijkt slaap jij echt niet meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
nog nooit thriller of horror gezien
ik was al ban bij war of the worlds
Oke, want ik word heel snel bang dat ik niet meer kan slapen en nachtmerries krijg, dus dat wil ik ook weer niet. Maar heb wel zin om bang te zijn, maar ik word al bang bij de film I know what you did last summer. Snap je? Dus is het handig om dan te beginnen. Alleen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar het is wel tofste horror die ik tot nu toe heb gezien
zal ik die downloadenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je eerste seizoen van American Horror Story kijkt slaap jij echt niet meer
oke die ga ik niet kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je eerste seizoen van American Horror Story kijkt slaap jij echt niet meer
Niet verstandig, maar wel doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, want ik word heel snel bang dat ik niet meer kan slapen en nachtmerries krijg, dus dat wil ik ook weer niet. Maar heb wel zin om bang te zijn, maar ik word al bang bij de film I know what you did last summer. Snap je? Dus is het handig om dan te beginnen. Alleen?
Laatste keer was toen ik 16 was ofzo. Net iets te lang nachtmerries van gehad om het nog een keer te proberen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooooooooit gratis premium gehad! Je bedoelt een echt spotify accoutn? Want ik doe dat gewoon via mijn Facebookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een nieuw account maakt mag je ene gratis maand premium. Gewoon elke maand even 2 minuten besteden om een nieuw account te maken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
Denk dat jij afhaakt door het onrealismequote:
Oh weet niet. Ik maak altijd echte spotify accounts en dan krijg je altijd gratis maandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb nog nooooooooit gratis premium gehad! Je bedoelt een echt spotify accoutn? Want ik doe dat gewoon via mijn Facebook
Hmm, ja dat dacht ik. Ik denk er wel ff over na, miss begin ik ook wel zo, weet niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verstandig, maar wel doenHijis vet
Ik raak er gewend aan. Ik had wel een toffe fokgrap tegen het mcdonalds meisje. Als ik thuis ben vertel ik het. En mijn ervaringen met straatverkopera van bnn, staatsloterij en greenpeace.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik raak er gewend aan. Ik had wel een toffe fokgrap tegen het mcdonalds meisje. Als ik thuis ben vertel ik het. En mijn ervaringen met straatverkopera van bnn, staatsloterij en greenpeace.
ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik raak er gewend aan. Ik had wel een toffe fokgrap tegen het mcdonalds meisje. Als ik thuis ben vertel ik het. En mijn ervaringen met straatverkopera van bnn, staatsloterij en greenpeace.
Godsamme, heb ik nooooooooooit over nagedacht. Ik ga altijd naar de AH voor zo'n fucking premium kaartjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh weet niet. Ik maak altijd echte spotify accounts en dan krijg je altijd gratis maand
je deed zo vrolijk. Muti klinkt wel tof.quote:
Ik ben ook erg fan van ezell, LR en johannes_vermeerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij post hier ook altijd alleen maar om Etsu te quoten, valt me op.
En van mij, je weet het alleen nog niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook erg fan van ezell, LR en johannes_vermeer
O ja! Staat op Netflix, lijkt me idd een leuk verhaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Laura ga anders Orphan Black kijken, die is niet eng maar ook heel tof
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En van mij, je weet het alleen nog niet.
dit kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij post hier ook altijd alleen maar om Etsu te quoten, valt me op.
Ja, eerste aflevering begint gelijk goed dus je zit er meteen inquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O ja! Staat op Netflix, lijkt me idd een leuk verhaal.![]()
Als Sarah getuige is van de zelfmoord van een vrouw die sprekend op haar lijkt, neemt ze haar identiteit aan, haar vriendje en haar bankrekeningnummer. Meer informatieJa, leuk.
liegenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook erg fan van ezell, LR en johannes_vermeer
Maar woon je echt in Stadskanaal?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
En Rezania natuurlijk, maar die post hier nooit meer
Ja zeker...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar woon je echt in Stadskanaal?
Had vroeger klasgenootjes die daar woonde, en Musselkanaal
Omdat hij niet reageerde via fb en alles.quote:
Woerdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zeker...
Waar kom jij vandaan dan?
Kent iedereen in Stadskanaal elkaar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zeker...
Waar kom jij vandaan dan?
Nee. Emmen is best grootquote:
Nee joh, het is geen dorp ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kent iedereen in Stadskanaal elkaar?
Hij zit nog minder op facebook dan op fok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij niet reageerde via fb en alles.
Maar dan weet ik hoeveel mensen er zijn en wie ik ken. Kan ik me er op voorbereiden.
Valt mee toch? Ze kwamen altijd met de busquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Emmen is behoorlijk ver weg... raar
Of gaat het om een mbo school?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ze kwamen altijd met de bus
Jaquote:
Oh ja okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaklopt, maar kan me herinneren dat er op middelbare ook weleens wat mensen daar uit de buurt kwamen
brommers kieken op de zwarte crossquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon achterhoek
beetje hoken , bier drinken en normaal luisteren niet dan.
Als je ergens makkelijk wil neuken moet je daarheenquote:
Pinkpop en Rock Werchter zou ik opzich nog wel keer heen willenquote:
ik wil dan een hotelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pinkpop en Rock Werchter zou ik opzich nog wel keer heen willen
Haha ja dat wel jaquote:
ja aan juve.quote:
Vervelend mannetje, speelde ook bij Roma toch?quote:
jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend mannetje, speelde ook bij Roma toch?
niet ben ik bangquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
inso ik vraag me echt af hoe we 1000 posts kunnen halen
ja ben beetje moe nuquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Kut Sof wacht gewoon tot het 12 uur is voor ze flink gaat posten
hoe laat?quote:
heb je geen energy in huis?quote:
nee doe ik niet meerquote:
oh dan pasquote:
We zitten op het puntje van onze stoel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef Muto het volgende:
Oké, ik ben thuis. Tijd voor mijn reallife fokgrap
wowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Ik was bij de McDonalds. En ze hebben daar nu een nieuw systeem. Je wacht heel lang voordat je je bestelling kan doen, je betaalt en vervolgens krijg je een nummertje. Ik kreeg nummer 11. Vervolgens moet je heel lang wachten voordat je je voedsel krijgt. Het McDonalds meisje riep nummer 11, ik loop naar haar toe en zeg... "Je bent zelf 11.". Ik pak mijn voedsel en loop weg.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Ik was bij de McDonalds. En ze hebben daar nu een nieuw systeem. Je wacht heel lang voordat je je bestelling kan doen, je betaalt en vervolgens krijg je een nummertje. Ik kreeg nummer 11. Vervolgens moet je heel lang wachten voordat je je voedsel krijgt. Het McDonalds meisje riep nummer 11, ik loop naar haar toe en zeg... "Je bent zelf 11.". Ik pak mijn voedsel en loop weg.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Niks, ze keek me raar aan. Waarschijnlijk geen fokster. Ik had verwacht dat ze dit op de toonbank zou doen:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat zei ze?
`Nee hoor, ik ben al 16 hihi
En je had nog een loterij tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Muto het volgende:
Vervolgens liep ik over de Lijnbaan, eerst een rasta-meneer van BNN die vroeg of ik lid wilde worden. Na heel zijn verhaal zijn ik dat ik al lid was. Toen kreeg ik een high-five. Ik moest hem erop wijzen dat het Tik 'm aan Ouwe is bij BNN.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks, ze keek me raar aan. Waarschijnlijk geen fokster. Ik had verwacht dat ze dit op de toonbank zou doen:
Ja, maar dat was niet grappig. Ik zei dat ik Feyenoordsupporter ben en dat die nooit geluk hebben. En mijn maat zei tegen die van greenpeace dat hij ook voor ontbossing is. Bij vrouwen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet grappig. Ik zei dat ik Feyenoordsupporter ben en dat die nooit geluk hebben. En mijn maat zei tegen die van greenpeace dat hij ook voor ontbossing is. Bij vrouwen.__
En kutscriptie,quote:
ik had een gevecht met mijn broertjesquote:
kussengevecht?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een gevecht met mijn broertjes
En die doen rugby? Arme jij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een gevecht met mijn broertjes
nee ze waren heel liefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Muto het volgende:
[..]
En die doen rugby? Arme jij.
Waarover?
Je bent de oudste. Buit dat nou eens uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
en ik ga die zitzak niet weer naar boven brengen
ja ik ga dat niet doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent de oudste. Buit dat nou eens uit.
Laat je gezag spreken en zorg dat zij dat doen.quote:
ze luisteren niet naar een klein iemandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat je gezag spreken en zorg dat zij dat doen.
Ja ik was nog even vergeten te zeggen, als je American Horror Story kijkt wordt je eigen huis ook bezeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Laura.b het volgende:
Mijn iPhone viel net SERIEUS naar beneden van een kastje of van mijn bed zonder dat ik er tegenaan duwde ofzo of ik me sowieso bewoog...... wtf.
daarom kijk ik geen paranormal activityquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Laura.b het volgende:
Mijn iPhone viel net SERIEUS naar beneden van een kastje of van mijn bed zonder dat ik er tegenaan duwde ofzo of ik me sowieso bewoog...... wtf.
En je vroeg niet wie diegene was?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef Muto het volgende:
Ik werd nog gebeld toen ik bij de tram stond te wachten. Maar ik heb heel dat nummer niet. Die persoon wist mijn naam en vroeg waar ik stond. Snap er niks van, had met niemand iets afgesproken ofzo.
Toef ffffffffffffff. Ik wist niet eens dat het huis bezeten was, ik was net bij dat stukje dat die dochter zei: ja, we nemen het huisquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was nog even vergeten te zeggen, als je American Horror Story kijkt wordt je eigen huis ook bezeten.
natuurlijk nietquote:
Waarom niet?quote:
Die dochter is nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Toef ffffffffffffff. Ik wist niet eens dat het huis bezeten was, ik was net bij dat stukje dat die dochter zei: ja, we nemen het huisIk ben nu al bang en er is nog niks gebeurd
Nee.quote:
quote:
Ik moet af en toe even happen naar Peijnenburgquote:
Misschien een stille aanbidder.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee.Ik ging heel hard denken wie het kon zijn. Maar ik hoorde hem niet goed en hij zei: Is goed, mazzel.
Toen hing hij op.
Niet perse heel knap, maar ze heeft gewoon wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Knap? Daar had ik nog niet eens op gelet eigenlijk, dus ik vind haar normaal.
Kom er net achter. Het is een van mijn neven.quote:
Die reageert ook lekker kortaf danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Kom er net achter. Het is een van mijn neven.
Die moeder heeft watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet perse heel knap, maar ze heeft gewoon wat.
Ze lijkt een beetje op m`n ex, misschien komt het daardoorquote:
Ja.quote:
Ik zou echt heeeeel hard lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks, ze keek me raar aan. Waarschijnlijk geen fokster. Ik had verwacht dat ze dit op de toonbank zou doen:
nooit meer?quote:
Dat meisje?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op m`n ex, misschien komt het daardoor
Mocht je willen.quote:
Ja, ook hoe ze doet en allesquote:
Ben je niet meer uitgegaan?quote:
ben je al aangeschoten???????quote:
Nu ga ik haar ff goed bekijken en dan m'n menig geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook hoe ze doet en alles
Mijn ex heeft alleen rood haar
zou toch kunnenquote:
Als je vrouw bent wel.quote:
Ohja, goed zoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja. Ik doe het niet meer sinds vorige week.
Bij z`n tjikkiequote:
ik doe het voor de grap, vriend weet daar gewoon van. Ik kreeg superveel matches, helemaal verbaasd hier.quote:
hahahaha watquote:
jongens liken bijna alles hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik doe het voor de grap, vriend weet daar gewoon van. Ik kreeg superveel matches, helemaal verbaasd hier.
Ik snap alleen dan niet hoe je van like naar date gaat.
Kreeg tijdens de wedstrijd een whatsappje. Ik geloof dat ik je zie.quote:
Gewoon, gesprekje en als het klikt kan je wat afspreken toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik doe het voor de grap, vriend weet daar gewoon van. Ik kreeg superveel matches, helemaal verbaasd hier.
Ik snap alleen dan niet hoe je van like naar date gaat.
en toen??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Kreeg tijdens de wedstrijd een whatsappje. Ik geloof dat ik je zie.
Geloof niet dat kerels alles liken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, gesprekje en als het klikt kan je wat afspreken toch?
Heb alleen het idee dat al die gasten daar alles liken
Niks. Hij heeft mij wel gezien, ik hem niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |